معرفی خدمات و تشریفات عروسی

بهترین فصل برای کاشت مو


بهترین فصل برای کاشت مو

بهترین فصل برای کاشت مو چه زمانی است؟ : زیبایی یکی از مواردی است که هرکسی این روزها به آن دقت می کند و به اصطلاح دوست دارد زیبایی خود را تکمیل کند. مو به عنوان یکی از مهم ترین عامل ها در زیبایی هر شخصی است و افرادی که دچار ریزش مو یا طاسی هستند همیشه سعی می کنند روشی را پیدا کنند تا مشکلشان برطرف شود.لازم است بدانید که کاشت مو روش های متعددی دارد.

بهترین فصل برای کاشت مو


اگر شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارید کاشت مو را انجام بدهید باید اطلاعاتی را در این زمینه کسب کنید.افرادی که بدون کسب اطلاعات به سراغ کاری می روند نمی توانند نتایج صد در صد رضایت کننده ی را کسب کنند. شاید همیشه برای شما سوال باشد که چه زمانی مناسب است تا شما کاشت مو را انجام بدهید. در جواب این سوال باید بدانید که اصلا فصلی برای کاشت مو مطرح نیست و شما هر زمانی که اراده کنید می توانید کاشت مو را انجام بدهید.

برخی از افراد می گویند در زمستان اگر مو کاشته شود موهایتان ممکن است کم تراکم باشد یا کاشت مو در بهار سبب پرپشتی مو می شود اصلا چنین چیزی صحت ندارد و ما عنوان بهترین فصل کاشت مو را نداریم.
یکی از بهترین ملاک ها برای کاشت مو این است که از بهترین روش استفاده شود و امروزه روش sut به عنوان یکی از بهترین روش های شناخته شده است که در یک جلسه می توان تا ۱۴۰۰۰تار مو کاشت و کاملا بدون خونریزی، درد ، بدون دوران نقاهت است.

از این رو تمامی فصول برای عمل کاشت مو مناسب است و بر اساس فرصت و وقتی که متقاضی کاشت مو نیاز دارد می تواند هر فصل و ماهی از سال را برای ترمیم و کاست مو انتخاب کند.


کلینیک کاشت مو و ترمیم موی زولفینه آماده ارائه خدمات درمانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد. تخصص و تجربه ما به همراه نمونه فعالیت های ما می تواند نمایانگر این موضوع باشد .


[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 10:43 ] [ حسام نادری ]

[ ]

معایب ترمیم مو


معایب ترمیم مو

معایب ترمیم مو , ترمیم موچه معایبی را به دنبال دارد , عوارض بعد از ترمیم مو : ترمیم مو به عنوان یکی از آخرین روش های است که برای درمان ریزش مو انجام می شود . همه ما می دانیم هر خدمتی که ارائه شود می تواند مزیت ها و معایبی را به همراه داشته باشد. شاید برایتان سوال باشد که ترمیم مو چه معایبی دارد؟

معایب ترمیم مو

اگر ترمیم مو به روش سنتی انجام شود می تواند معایبی را داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  1. موهای که در ترمیم مو به روش های سنتی و رایج استفاده می گردد کاملا مصنوعی هستند و الیاف می باشند.
  2. برای انجام کار ترمیم به روش های گذشته نیاز است که دو تا سه بار جلسه ها سپری شوند .
  3. از ابزارها و وسایل صنعتی استفاده می شود که خطرناک می باشند
  4. اگر ترمیم مو به روش های سنتی انجام شود فرد در برخی از کارها محدود می شوند مانند سونا، استحمام ، جکوزی و …
  5. یکی دیگر از معایبی که روش های سنتی به همراه دارند ایجاد حساسیت های پوستی می باشد که از هیچ اصول و الگویی تبعیت نمی نمایند و در نهایت مشکلاتی را برای فرد پدید خواهد آورد.
  6. در ترمیم مو به روش های رایجی که وجود دارد نمی توان مدل مو ، رنگ ، جنس را مشخص نمود چون موهای که در این روش استفاده می شوند مصنوعی یا الیاف می باشند.
  7. اگر ترمیم مو به روشهای قدیمی و رایج انجام شود عمر آن ۶ ماه است و باید فرد بعد از سپری شدن این زمان دوباره به مرکز مراجعه نماید و موهای خود را ترمیم نماید.

ترمیم مو به روش hrt

یکی از روش های استاندارد ترمیم مو در ایران روش hrt می باشد که این روش هم اکنون در دنیا استفاده می شود و در این روش بر روی پوست سر انسان ها شبکه ی شبیه سازی می شود که در آن شبکه موهای استفاده شده به صورت کاملا طبیعی هستند و برای افرادی که نمی توانند به هر دلیلی از کاشت مو استفاده کنند دو روش بافت و کراتین گیاهی وجود دارد که البته در این روش مزیت های مانند استفاده از حمام ، سونا،انجام تمامی فعالیت های ورزشی ، جکوزی و … وجود دارد.

البته جالب است بدانید که در این روش افراد می توانند موهای خود را رنگ،مش ، فر و … نمایند و حدود ۲ سال عمر مفید آنها می باشد.البته اگر افراد به آموزش ها دقت کافی را داشته باشند و آنها را انجام بدهند می توان عمر مفید آنها را زیادتر کرد.


[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 10:40 ] [ حسام نادری ]

[ ]

چرا موها پس از زایمان می ریزد؟


چرا موها پس از زایمان می ریزد؟

چرا موها پس از زایمان می ریزد؟ : بسیاری از خانم ها بعد از زایمانشان با مشکل ریزش مو روبرو می شوند و این موضوع بسیار برایشان ناراحت کننده می باشد. متخصصان در این باره می گویند که علت این ریزش موی مفرط پایین آمدن میزان سطح استروژن است که البته می گویند این ریزش مو تنها برای یک زمان خاص است و نیازی نیست آن را درمان کنیم.

چرا موها پس از زایمان می ریزد

متخصصان معمولا در چنین شرایطی به خانم ها توصیه می کنند که برای اینکه ظاهر طبیعی موهایشان حفظ شوند علاوه بر مراقبت های لازم ، از شامپوهای حجم دهنده استفاده کنند و البته شامپوهای وجود دارد که مخصوص موهای نازک هستند و کمک می کنند که مشکلات روحی و عاطفی برای بانوان عزیز پیش نیاید.

روند ریزش مو در خانم ها به چه صورتی است؟

خیلی از مادران بعد از زایمان خود ریزش موی زیاد را تجربه می کنند و البته این وضع تا ۴ ماه بعد از زایمان نیز وجود دارد که البته پس از این دوران به حالت طبیعی خود بر می گردد. متخصصان می گویند که اگر خانم ها بعد از یکسال مجدد ریزش مو داشتند باید به پزشک متخصص مراجعه نمایند تا پزشک بتواند با معاینه دقیق آنها ، علت را تشخیص دهد.

چرخه رشد موها

رشد مو خود دارای چرخه ای است که در این چرخه مراحلی مانند رشد ، استراحت ، توقف رشد مو ، ریزش است.

چرخه رشد برای هر شخصی متفاوت است ولی در وضعیت طبیعی حدود ۸۵ تا۹۵ درصد موهای فرد در مرحله رشد است.

در برخی از افراد تغییرات هورمونی سبب می شود که حجم موهای که در حال رشد هستند زیادتر شوند و در نهایت فرد به نسبت گذشته موهای پرپشت تری داشته باشد ولی پس از تغییر کوچکی ، قسمت زیادی از این موها به مرحله استراحت وارد می شوند و بعد توقف رشد صورت می گیرد و ریزش اتفاق می افتد که در نهایت شاهد ریزش مو هستیم.

عواملی مانند شیمی درمانی ،جراحی ، مصرف دارو ، استرس نیز می توانند سبب شوند که تغییراتی در مراحل رشد مو شوند و در نهایت به ریزش مو منجر شوند.

افرادی زیادی هستند که دچار مشکلات مو مانند ریزش مو ، ضعیف شدن مو ، طاسی و … هستند و می خواهند که آن را درمان کنند. البته منظور از ریزش مو این نیست که فقط مخصوص موی سر است و ممکن است که در ابرو ، سبیل و ریش نیز اتفاق بیوفتد.

اگر از افرادی هستید که دچار ریزش مو هستید به شما توصیه می کنیم که حتما از متخصصانی کمک بگیرید که در این مورد تجربه کافی دارند و برای روش های استفاده می کنند که در دنیا حرف اول را میزنند.

خوشبختانه در برخی از مراکز مخصوص کاشت مو ، از روش های جدیدی مانند SUT و FUE استفاده می کنند که توانسته است مورد رضایت مشتریان عزیز باشد.جالب است بدانید این روش خونریزی و درد ندارند و فرد می تواند به راحتی بعد از کاشت به فعالیت های خود ادامه دهد و البته با مراقبت به بهترین نتیجه را برای متقاضی به همراه دارد.

برچسب ها: , , , , ,
[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 10:37 ] [ حسام نادری ]

[ ]

ریزش موی سکه ای


ریزش موی سکه ای

ریزش موی سکه ای یعنی چه؟ : ریزش موی سکه ای نوعی از ریزش مو می باشد که می تواند در قسمت های از سر ، ریش یا ابرو اتفاق بیوفتد و در چنین حالتی موها به تکه های به اندازه سکه دچار ریزش می شوند. با اینکه این گونه ریزش خطری ندارد و درد را افراد احساس نمی کنند ولی همین ریزش مو می توانند در حالات روحی و روانی فرد تاثیر بسزایی داشته باشد و افسردگی را برای آنها به همراه داشته باشد. با اینکه بیمارانی که دچار این مشکل شده اند درد ندارد ولی گاهی با احساس خارش روبرو می شوند.

ریزش موی سکه ای

این ریزش بدین صورت است که در ۸۰ درصد فقط یک تکه از مو ریخته می شود در ۷ درصد چند تکه و در ۳ درصد ۲ تیکه ریخته می شوند و البته این میزان تکه با شدت بیماری ارتباطی ندارد. تحقیقات گسترده ی در مورد ریزش مو به صورت تکه تکه صورت گرفته که نشان میدهد این ریزش در همه قسمت های که مو دارند ممکن است اتفاق بیوفتد ولی این ریزش ها در سر ۶۶ تا۹۵ درصد است و ۲۸درصد در ریش ، ۳ درصد در ابرو و ۱ درصد در دیگر قسمت های دارای مو است.

ریزش موی سکه ی بر پایه الگوی ریزش به چند گروه تقسیم بندی می شود :

  1. موهای که در اطراف سر و قسمت پایین سر هستند ریخته شده اند.
  2. موها به صورت وسیع ریخته شده اند و همه ی قسمت های سکه ی شکل با یکدیگر ترکیب شده اند
  3. در همه جاهای بدن مو ریخته است
  4. موهای که در فرق سر هستند صد در صد ریخته شده اند.

چگونه ریزش موی سکه ای شناسایی می شود:

معمولا پزشکان به علت شکل این نوع ریزش و الگوی آن سریعا آن را تشخصی میدهند.طاسی سر عموما بی خطر می باشد. اگر کمتر از ۵۰ درصد از سر دچار ریزش موی سکه ی شده باشد معمولا “کورتیکوستروئید” پیشنهاد می شود که به واسطه سوزن های توسط پزشک در ۴ تا۶ هفته یکبار تزریق می گردد.

متخصصان می گویند برای درمان ۵۰ تا۹۹ درصد در مشکل ریزش سکه ی مصرف ماینوکسیدیل می تواند تاثیر گذار باشد ، مخصوصا در صورتی که آن۵ درصد باشد. به گونه ی که در ۱۲ هفته رشد اولیه موها آغاز می شود.

در ریزش موی سکه ی چه عواملی موثر هستند؟

ژنتیک :

عوامل ژنتیکی می تواند حدود ده تا بیست درصد سبب بروز مشکل ریزش سکه ی مو در افرادی شود که سابقه این بیماری در خانواده شان داشته اند.البته در دوقلوها هم از ریزش مو به این شکل رایج است. مطالعه های زیادی بر روی چندین ژن صورت گرفته که نشان میدهد ۸۰درصد بیمارهای که دچار ریزش موی سکه ی می شوند پادتن DQ3 گلبول سفید خون داشته اند.

نژاد :

تحقیقات زیادی صورت گرفته که نشان میدهند همه ی نژادها با نسبت یکسانی می توانندبه این نوع ریزش دچار گردند و بین نژادها تفاوتی وجود نداشته است.

جنسیت :

برخی از تحقیقات نشان میدهد که زن ها بیشتر از مردها دچار مشکل می شوند ولی در تحقیقات دیگری که بر روی ۷۳۶ بیمار انجام شده بود نسبت مردان و زنان یکسان بود. البته داده های آماری برای این گزینه متفاوت گزارش شده اند.

سن :

هر فردی در هر سنی ممکن است به این بیماری دچار شود ولی معمولا برای این بیماری سن ۱۵ تا ۲۹ سالگی رایج است . طی امارها ۴۴ درصد افرادی که به ریزش موی سکه ی دچار شده اند زیر ۲۰ ساله بوده اند و ۳۰ درصد آنها ۴۰ سال داشته اند.

در نهایت باید بدانید علت تشخیص دقیق ریزش موی سکه ی باید توسط پزشک صورت بگیرد و همچنین او روش درمان متناسب با شما را تعیین نماید.

برچسب ها: , , , , , ,
[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 10:35 ] [ حسام نادری ]

[ ]

ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟


ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟

ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟ : مو جز مواردی است که ساختاری پیچیده دارد و تا مدت های طولانی علت اصلی ریزش مو کشف نشد ولی متخصصان با تلاش و کوشش توانستند دانش خود را در این زمینه بالا ببرند و ساختار مو را شناسایی کنند تا بتوانند تشخیص دهند که چرا مو ریزش دارد یاعلت سفیدی و ضعیف شدن مو به دلیلی رخ میدهد.

ساختار مو

طبیعا مو به عنوان یکی از اصلی ترین عواملی است که در زیبایی هر شخصی تاثیر جدی داشته است و برخی افراد همیشه به موهای خود دقت زیادی دارند.
متخصصان می گویند که بدنه مو سه قسمت دارد که تشکیل شده از ۳لایه بیرونی ، میانی و درونی می باشد.
لایه درونی : درون این لایه یک ماده مخصوص وجود دارد و در یک ساختار۶ گوشه ی دارد که به کندوی عسل شبیه است.
لایه میانی: رنگدانه های مو در این لایه هستند و موها به وسیله این لایه حالت انعطاف پذیری و کششی پیدا می کنند.
لایه بیرونی : این لایه از ۶ تا ۱۱ لایه تشکیل شده است.
به صورت کلی در همه ی انواع موها ساختار به یکدیگر شبیه هستند و برای آنها یکسان است.

چرا موها که ساختار پیچیده ی دارند ولی با ریزش روبرو می شوند؟

متخصصان زیادی هستند که برای ریزش مو دلایل مختلفی را بیان کرده اند و می گویند که ریزش مو می تواند به دلیل استرس ، جراحی،نرسیدن موادمغذی به مو و…. باشد. همانطور که پیش تر بیان کرده ایم که مو در زیبایی انسان ها تاثیر بسزایی داشته و طبیعی است که هر فردی به آن اهمیت ویژه دهد و اگر در موهای خود تغییر یا ریزش مشاهده کرد سریعا به فکر این باشد که درمان را انجام بدهد.

امروزه روش های زیادی وجود دارد که برای بهبود شرایط مو از آنها استفاده می شود . متخصصان می گویند که کاشت مو یکی از بهترین روش های است که افراد می توانند برای بهبود موهای خود از آن استفاده کنند زیرا این روش دائمی است و همیشه می تواند ثابت باشد و نسبت به دیگر روش های مصنوعی مزیت های زیادی دارد و از نظر هزینه نیز به صرفه تر خواهد بود.

خوشبختانه امروزه به گونه ی شده که پیشرفت خوبی در روش های کاشت مو احساس شده است و هم اکنون در دنیا کاشت مو به روش های FUE،SUT طرفداران زیادی را به همراه داشته است.

جالب است بدانید روش های معروف کاشت مو در ایران نیز محبوبیت های زیادی داشته اند و به دلیل اینکه بدون درد و خونریزی هستند و بیمار سریعا بهبود می یابد ، متقاضیان زیادی دارد.

لازم است بدانید که روش SUT جز یکی از بهترین و موفق ترین روش کاشت مو در دنیا است.در روش کاشت مو SUT از محل مورد نظر ابتدا واحدهای فولیکولی برداشته می شوند و طی یک پروسه خاص فریز می گردند تا بعد از آن به وسیله ابزار خاص کاشته شوند. شخص بعد از این نوع کاشت تجربه ی بدون درد و خونریزی را داشته است و همچنین ظاهری طبیعی داشته است که برای هر بیماری این موضوع بسیار مهم است.

برچسب ها: , , , , ,
[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 10:32 ] [ حسام نادری ]

[ ]

مزوتراپی مو چیست؟ , هزینه و قیمت مزوتراپی مو


مزوتراپی مو چیست؟ , هزینه و قیمت مزوتراپی مو

مزوتراپی مو : مزوتراپی به عنوان یکی از تکنیک های جراحی است که در این تکنیک ، ترزیق های ریز سطحی در زیرپوست بیرونی و در بافت های هدف انجام می شود.
در واقع می توان اینگونه گفت که مزو برگرفته از کلمه لایه میانی پوست است.در مزوتراپی ، تحریک میانی پوست انجام می شود و سبب می شود علائم ریزش کم شود.
مایعی که در مزوتراپی تزریق می شود داری مواد معدنی ، اسیدهای آمینه ، ویتامین ها و آنزیم ها می باشد که با توجه به نیازهای بیماران عمل خواهد کرد.

روش مزوتراپی مو جز روش های می باشد که در بسیاری از نقاط دنیا طرفداران زیادی دارد و کشورهای اروپایی و آمریکا از این روش برای درمان ریزش مو استفاده می کنند و بسیار نتیجه بخش می باشد. این روش به عنوان یک روش ایمن و بدون درد شناخته شده است در صورتی که توسط پزشک متخصص و در کلینیک های تخصصی مجاز و معتبر صورت بگیرد.

مزوتراپی مو

برخی از کارشناسان می گویند که مزوتراپی نسبت به دیگر روش ها برای بازسازی مو موثرتر می باشد. در واقع مزوتراپی به صورتی است که ماده را دقیقا همان جایی تزریق می کند که برای تقویت مو نیاز می باشد به صورتی که رشد موها می تواند انجام شود و زنده بماند و علاوه بر آن خنثی سازی مازاد دی هیدروتستسترون صورت می گیرد و تحریک پذیری چرخه خون را به همراه خواهد داشت.

پروسه مزوتراپی چگونه است؟

در در قسمت های مختلف بدن مقدار کمی از دارو تزریق می شود که موجب می شود تحریک فیزیکی و شیمیایی صورت بگیرد و در نهایت التهاب کم شده و خنثی سازی مازاد دی هیدروتسترون انجام می شود و پس از آن تحریک کلاژن صورت می گیرد . این روش می تواند موجب شود اندازه تارهای مو کم شود تا ریزش کاهش یابد و تا سبب رشد مو شود.

افراد در روش مزوتراپی برای نتیجه گرفتن شانس ۹۰ تا۹۲ درصد دارد و با توجه به گستردگی قسمت بدن زمان نیاز است ولی به صورت کلی برای انجام آن زمان ۱۰ تا ۳۰ دقیقه می باشد .

عموما برای تحریک رشد مو و انجام مزوتراپی ، ۱۰ جلسه نیاز است . کارشناسان توصیه می کنند که در ۲ ماه اول ، هر دو هفته یکبار مزوتراپی انجام شود و بعد از آن تعداد جلسات را کم می کنند به این ترتیب بعد از ۳ ماه می توان نتیجه کار را مشخص نمود که هر ۳ ماه یکبار برای حفظ آن تکرار می گردد.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 10:30 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نکاتی در مورد تقویت مو


نکاتی در مورد تقویت مو

نکاتی در مورد تقویت مو : گاهی افراد دیده می شوند که موهای ضعیفی دارند و از فرم های موهای خود ناراضی هستند.جالب است بدانید که موی ضعیف ممکن است نشانی از یک بیماری در بدن باشد.

چگونه می توانیم از سلامت موی خود مطمئن شویم؟

در تعریفی ساده به موهای ضعیف گفته می شود که نازک ، سست و پژمرده هستند. البته گاهی خشک شدن زیادی از حد مو ، چرب شدن بیش از اندازه ، دو شاخه شدن انتهای مو می تواند نشانه های دیگری از ضعیف شدن مو باشد.

معمولا افرادی که موهای ضعیف دارند ژنتیکی می باشد و گاهی نیز به دلیل هورمونی این اتفاق رخ میدهد. از عواملی مثل تغذیه نامناسب،استرس و اضطراب، عفونت های پوست سر، زایمان ، مصرف داروهای خاص و … می تواند برای ضعیف شدن مو نام برد.گاهی شرایط مختلفی مثل آفتاب، آلودگی هوا و…نیز می توانند سبب شوند تا شما موهای شما ضعیف گردند.

تقویت مو

هر ریزش موی را نمی توانیم علت ضعیف شدن مو بدانیم. در طول روز اگر شما میزان ۱۰۰تا۱۵۰ مو را ریزش داشته باشید طبیعی می باشد زیرا پس از اینکه موها ریزش پیدا می کنند موی جدیدی جوانه می زند و این پروسه تا زمان میانسالی ادامه داد ولی بعد از آن رشد دوباره موها آهسته می شود یا به صورت کلی متوقف می گردند.
وقتی موی ضعیف شود یا علائم ضعیف شدن در آن وجود داشته باشد می توان از روش های استفاده کرد که به عنوان روش تقویتی یاد می شوند.روش های تقویتی زیادی وجود دارد که در کلینیک های مجاز و معتبر برای افراد انجام می شوند.

البته شما با مراجعه به کلینک ها و مراکز معتبر می توانید با مشاوره صحیح از بهترین روش های تقویتی برای موهای خود استفاده نمایید.

اگر می خواهید موهای شما ضعیف نشوند یا از آسیب به آنها پیشگیری نمایید می توانید از محصولات معتبر استفاده کنید:

برخی از محصولاتی که امروزه وجود دارند به عنوان تقویت کننده و حفظ کننده برای موهای ضعیف هستند. محصولاتی مثل شامپوهای که دارای اسید امینه و پروتئین ها می باشند می توانند سبب شوند تا موهای شما تقویت گردد. هیچ گاه از شامپوهای که سبب می شوند موهای شما خشک گردد استفاده نکنید و برای تقویت موهای ضعیف به شما توصیه می شود که از ماسک پروتئین استفاده کنید.

استفاده از موادشیمیایی مثل رنگ مو موجب می شود که موهای شما آسیب ببیند لذا تنها در صورتی که ضرورت دارد این کار را انجام بدهید حتی اگر شما برای زمان طولانی از محصولات تقویتی استفاده کنید به موهای خود آسیب می زنید زیرا معمولا این موارد دارای مواد شیمیای هستند و اگر قصد دارید موهایتان را تقویت کنید سعی کنید از یک پزشک متخصص کمک کنید تا بتوانید به موهای خود کمک بگیرید.


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 10:27 ] [ حسام نادری ]

[ ]

ویتامین و مواد موثر در رشد مو ها


ویتامین و مواد موثر در رشد مو ها

ویتامین و مواد موثر در رشد مو ها , برای رشد موها چه ویتامین ها و ماده مغذی لازم است؟ : مردم زیادی هستند که به موهایشان اهمیت میدهند و مو را به عنوان یکی از نشانه های اصلی زیبایی میدادند.ممکن است ریزش مو به کمبودمواد مغذی مرتبط باشد و عوامل مختلفی مانند سن ،ژنتیک ، هورمون و … بر رشد موها تاثیر داشته است. یکی از کلیدی ترین عامل ها در رشد موها ویتامین و ماده مغذی هستند.

ویتامین و مواد موثر در رشد مو

در ادامه این پست به معرفی ۵ ویتامین و ۳ ماده مغذی پرداخته ایم که می توانند به رشد مو کمک کنند:

ویتامینA

هر سلولی برای رشد به ویتامینA نیاز داشته است. این ویتامین به بافت ها کمک می کند تا سریع تر رشد کنندو همچنین به غددپوست کمک می نماید تا مواد روغنی تولید نماید که این مواد می تواند سبب مرطوب شدن پوست سر شود و در نهایت به سلامت مو کمک می نمایند. اگر شما ویتامین A بدنتان کمک باشد ممکن است با ریزش مو روبرو شوید البته نیاز بدن به این ویتامین تا میزان خاصی است و اگر درصد آن نیز بالا رود ریزش مو را به وجود می آورد.

مواد غذایی مختلفی مانند هویج، سیب زمینی شیرین،کلم پیچ و اسفناج در بدن به ویتامین Aتبدیل می شود و در فرآورده های حیوانی مانند ماست ، تخم مرغ ، شیر دارای ویتامین A هستند.

ویتامین های گروه B

یکی از بهترین مواردی که برای رشد مو به آن نیاز است ویتامین گروه B است.در گذشته برای درمان ریزش مو ویتامین گروهB را تجویز می کردند. این ویتامین سبب می شود که گلبولهای قرمز تشکیل شود و کار این گلبولهای این است که اکسیژن ضروری و موادمغذی لازم را به سطح پوست و تارهای برساند و برای رشد مو بسیار مهم می باشد. غذاهای حیوانی دارای ویتامین B12هستند ولی اگر از افرادی هستید که گیاه خوار می باشید باید برای جلوگیری از ریزش مویتان از B12 استفاده نمایید.

ویتامین c

گاهی دیده می شود که رادیکال های آزاد آسیب می بیند و همین موضوع سبب می شود رشد موها متوقف گردد. ویتامین سی به عنوان یکی از انتی اکسیدان های قوی شناخته شده اند . بدن انسان ها به ویتامین سی نیاز دارد تا بتواند کلاژن (کلاژن یکی از مهم ترین بخش های ساختار مو است) مورد نیاز را تامین نماید.

همانطور که میدانید آهن نیز جز یکی از مواردی است که بسیار برای مو مهم است ؛ ویتامین سی به بدن کمک می کند که آهن جذب شود .از جمله مواردی که دارای ویتامین سی هستند می توان به فلفل ، توت فرنگی ، مرکبات اشاره کرد.

ویتامین D

تحقیقات زیادی صورت گرفته است که نشان میدهد ویتامین D می تواند سبب شود که تارهای جدیدی به وجود بیاید. اگر ویتامین D کم باشد می تواند ارتباط مستقیمی با طاسی داشته باشد. هنوز نمی توان دقیقا گفت که ویتامین D در موها چه تاثیری دارد. برای تامین ویتامین باید تماس مستقیم با اشعه خورشید داشت و مواد غذایی مختلفی مانند قارچ ، جگر،ماهی دارای ویتامین D هستند.

ویتامینE

این ویتامین نیز مانند ویتامین سی به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که تحقیقات نشان میدهد افرادی که در ۸ ماه از ویتامین E استفاده می کنند می توانند سبب شود تا موهای ریخته شده شان تا۳۴ درصد به صورت مجدد رشد کند. اگر می خواهید ویتامین Eبدنتان را تامین کنید می توانید از مواردی مانند اسفناج، آووکادا ، تخمه آفتاب گردان استفاده نمایید.

آهن :

وجود آهن به گلبولهای قرمز خون کمک می نماید تا اکسیژن لازم به سلولها برسد پس همانطور که همه ی ما می دانیم وجود آهن برای تمامی اعضای بدن و کارایی آنها مفید است.افرادی که در بدنشان کمبود اهن دارند موجب می شود که ریزش مو داشته باشند البته این موضوع در زنان بیشتر دیده می شود. برای بدست آوردن آهن می توانید از گوشت ، اسفناج ، تخم مرغ استفاده نمایید.

روی :

یکی دیگر از مواردی که موجب می شود مشکلات بافت مو برطرف شود و به عنوان یکی از موارد تعمیر بافت مو به شمار میرود روی است. وجود روی کمک می کند که غددچرب اطراف تار مو به خوبی کار کنند. گاهی کمبود روی سبب می شود که ریزش مو اتفاق بیوفتد. پس بهتر است در رژیم غذایتان از روی استفاده کنید . موادی مانند اسفناج و گوشت دارای روی هستند.

پروتئین :

تحقیقات نشان میدهد که افرادی که کمبود پروتئین دارند رشدموهایشان کم می شود و در نهایت با ریزش مو مواجه می شوند. مو به صورت کلی از پروتئین ساخته می شود پس نتیجه می گیریم که برای رشد مو ، باید پروتئین را مصرف نمایید. به صورت کلی نتیجه می گیریم که برای رشد مو نیاز است که ویتامین های بدن شوند و اگر رژیم غذایی نامناسبی داشته باشیم موجب می شود مو آسیب ببیند و رشد آن نیز کم شود.

در صورتی که رژیم غذایی نامناسبی داشته باشیم می توان از مکمل های غذایی استفاه کرد که طبق تحقیقات مصرف مکمل ها میتواند برای افرادی که کمبود ویتامین دارند بهترین نتیجه را داشته باشد.

اگر می خواهید از وضعیت رژیم خود آگاه شوید می توانید به پزشک مراجعه نمایید تا اگرکمبودی در ویتامین های شما وجود دارد بتوان آن را درمان کرد. برای برطرف کردن مشکلات مو و کاشت ، ترمیم ، تقویت باید به مراکز تخصصی مو و معتبر مراجعه نمایید.

برچسب ها: , , , , , , ,
[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 10:25 ] [ حسام نادری ]

[ ]

کاشت مو در کشورهای آسیایی


کاشت مو در کشورهای آسیایی

کاشت مو در کشورهای آسیایی , در چه کشورهای آسیایی کاشت مو رایج است؟ : مردم زیادی هستند که با مشکل ریزش مو روبرو هستند و می خواهند خود را از شر طاسی نجات دهند.این مشکل فقط مخصوص کشورهای اروپایی یا آمریکایی نیست و کشورهای آسیایی نیز مردم میخواهند که مشکل ریزش مویشان را برطرف نمایند.
کشورهای آسیایی هم مانند کشورهای اروپایی و امریکایی پیشرفت های خوبی در زمینه ریزش مو داشته اند و به این باور رسیده اند که یکی از قطعی ترین روش های درمان ریز مو ، کاشت است.

کاشت مو در کشورهای آسیایی

کشورهای مانند هند، ترکیه ، تایلند، ایران ، فیلیپین جز کشورهای آسیایی هستند که در زمینه کاشت مو و ریش و ابرو موفق بوده اند و هم اکنون می توانند با کمک علم پزشکی مدرن و تجهیزات پزشکی اینکار را انجام بدهند.

در کشورهای اسیایی دیگر از روش های قدیمی استفاده نمی شود و روش های جدید و نوین جایگزین آنها شده اند.

روش های جدید برای کاشت مو

روش های SUT و FUEجز روش های هستند که برای کاشت مو فعلا از آنها استفاده می شود.

روش SUT چیست وچه مزیت های دارد؟

این روش به عنوان یکی از روش های جدید برای پیوند مو است که مانند برخی از روشهای کاشت مو برش ، جراحی ، درد ، بجاماندن اسکار ، زمان طولانی دوره نقاهت را نداشته است. البته مزیت این روش به نسبت روش های قدیمی و منسوخ شده این است که گرفت ها به دقت و سریع برداشته می شود و بعد از آن فریز می گردند تا بدون اینکه آسیبی به آنها برسد همه ی گرفت ها برای کاشت گرفته شوند.در این روش بدین صورت است که برداشت و پیوند مو تا ۱۴هزار تار مو صورت می گیرد و با توجه به گفته های متخصصان در روش SUT می توان میزان سه برابر بیشتر از روش های سنتی برداشت و پیوند مو را انجام داد.در این روش مزیت های زیادی وجود دارد که می توان به خط روش بسیار طبیعی و تراکم موی زیاد اشاره کرد.

روش FUE چیست و چه مزیت های دارد؟

این روش توسط تیم مجرب پزشکی باید انجام شود و در آن گرفت ها از واحدهای فولیکولی گرفته می شوند.این روش نیز مزیت های زیادی دارد که می توان به طبیعی بودن ، عدم درد ، باقی نماندن جای زخم و… اشاره کرد. افرادی که بانک موی ضعیف دارند می توانند از روش FUE برای کاشت مو ،ریش و ابرو استفاده کنند.


[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 10:22 ] [ حسام نادری ]

[ ]

قیمت و هزینه ترمیم مو چقدر است؟| تعرفه کاشت مو


قیمت و هزینه ترمیم مو چقدر است؟| تعرفه کاشت مو

قیمت و هزینه ترمیم مو چقدر است؟ : یکی از موضوعات مهمی که هر کسی در زمان خرید محصول یا خدمتی به آن توجه می کند ، کیفیت است. کیفیت به عنوان شرط اصلی در هر کار و خدمتی می باشد که بعد از آن هزینه و قیمت کالا مورد بررسی قرار گرفته میشود.

در مورد مسائل ترمیم مو و زیبایی نیز به هزینه های انجام آن بسیار دقت می شود.در ادامه این پست تصمیم گرفته ایم نکاتی در مورد هزینه ترمیم مو را برای شما بیان کنیم:با ما همراه باشید…

هزینه ترمیم مو

ترمیم مو به چه معناست؟

ترمیم مو جز یک از تکنیک های می باشد که در آن نیازی به بانک موی شخص نمی باشد و می توان از بانک موی شخص دیگری برای فرد متقاضی استفاده نمود. این روش به عنوان یکی از بهترین روش های برای جبران ریزش موی افراد و زیبایی به شمار می رود که در جهان حدود ۶۰ است که از ترمیم مو استفاده می کنند و روز به روز این روش پیشرفته تر و بروز تر می شود.

در ترمیم مو یک لایه شبیه سازی ایجاد می شود که از پوست سر تهیه شده و موها روی آن کاشته ( کاشت مو ) می شوند.بیمارانی هستند که موهای خود را به هر دلیلی از دست داده اند و مو ندارند ، بهترین راه حل برای آنها استفاده از ترمیم مو است که می توانند با استفاده از آن روند درمان قطعی مو را سریع تر و کامل تر کنند و البته که سبب رفع ریزش مو حاصل از بیماری شوند.

یکی از بهترین روش های ترمیم مو

یکی از روش های که توانسته استانداردهای لازم را از کشور کانادا، اکراین و … در ترمیم مو بدست بیاورد روش HRT می باشد. این روش هم اکنون جز پیشرفته ترین و جدیدترین روشهای می باشد که در مراکز تخصصی مو مورد استفاده قرار می گیرد.در روش HRT از پوست سر یک لایه نازک شبیه سازی می شود ولی پیش از آن مطالعاتی بر روی موها انجام می شود که شامل رنگ ، جنس ، حالت است ولی اگر فردی مو نداشته باشد با توجه به فرم صورت،رنگ چشم ها ترمیم مو برای او انجام می شود که هماهنگی لازم وجود داشته باشد. زمانی که روش HRT به صورت فوق حرفه ی صورت بگیرد دیگر حتی یک درصد هم افراد نمی توانند تشخیص دهند که موهای شما ترمیم شده است.

البته موهای که به این روش ترمیم شده اند قابلیت های زیادی مانند رنگ ، مش و فر را داشته اند و البته در مواردی مانند سونا، جکوزی و استخر مشکلی را پدید نمی آورند.

هزینه ترمیم مو چقدر است؟

قیمت ترمیم مو به مسائل و موارد متفاوتی بستگی دارد. کافیست کمی دقت کنید و گول تبلیغات بیهوده را نخورید.بانک مویی که استفاده می شود می تواند در هزینه ها بسیار تاثیر گذار باشد. در برخی از مراکز و موسسه های اعتباری از بانک های مویی استفاده می شود که بی کیفیت هستند یا از الیافی استفاده می کنند که خوب نیستند و به هر علتی مجوز ندارند به همین دلیل از چنین مراکزی بازرسی انجام نمی شود و این موسسه ها حاضر می شوند که با هزینه ی کم برای شما ترمیم را انجام بدهند که فراموش نکنید کیفیت کارشان نیز پایین است.

بعد از بانک مو،ابزار و وسایلی که برای ترمیم مو استفاده می شود در هزینه آن بسیار مهم است. این موارد سبب می شوند که شما در برابر کیفیت متناسب ، هزینه های معقولی را پرداخت نمایید.


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 اسفند 1397 ] [ 10:19 ] [ حسام نادری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]