معرفی خدمات و تشریفات عروسی

معیارهای تعیین کننده تعرفه خدمات مجالس عروسی


معیارهای تعیین کننده تعرفه خدمات مجالس عروسی : شاید برای شما هم سوال باشد که معیارهای تعیین کننده تعرفه خدمات مجالس عروسی کدام اند و یا برای هرچه بهتر برگزار کردن مراسم عروسی خود و اطلاع از قیمت و تعرفه تشریفات عروسی باید چه اطلاعاتی داشته باشیم.
همانطر که میدانید با درنظر گرفتن میزان و نوع خدمات ارائه شده از سوی خدمات مجالس عروسی به عنوان معیار تعیین کننده در تعیین تعرفه ها و قیمت های برگزاری مراسم باید بدانیم که هریک از این خدمات میتوانند بصورت های مختلفی انجام پذیرند و از طرفی نیز تاثیرات متفاوتی بر هزینه های مراسم عروسی دارد.

برای بهتر آشنا شدن با تعرفه تشریفات عروسی و خدمات مجالس باید بدانیم برخی از خدمات عمده در مجالس عروسی به شرح ذیل میباشد:


ماشین عروس: ماشین عروس یکی از سرویس های خدمات مجالس عروسی است که در دفاتر تشریفات مجالس عروسی ممکن است هم از اتومبیل ایرانی استفاده گردد هم از اتومبیل های لوکس خارجی. که جهت برگزاری یک مراسم عروسی باشکوه لزوما" استفاده از اتومبیل های لوکس بعنوان ماشین عروس ضرورتی ندارد و استفاده از ماشین عروسی ایرانی میتواند تا حد زیادی هزینه خدمات مجالس عروسی را کاهش دهد.

گروه موسیقی و خواننده پاپ: پخش موسیقی بصورت زنده، خواننده پاپ و ایجاد فضایی مهیج از دیگر خدمات مجالس عروسی بشمار می آید که با دعوت خواننده های معروف مطمئنا" هزینه کلی خدمات مجالس عروسی افزایش خواهد یافت.

سفره عقد یا اتاق عقد: برخی سالن های تشریفات مجالس عروسی دارای اتاقی مجزا از سالن اصلی بعنوان اتاق عقد هستند و برخی دیگر نیز در قسمت بالای سالن که جایگاه عروس و داماد میباشد سفره عقد برپا میکنند که البته این مورد بسته به نیاز و سلیقه زوجین دارد. برپایی و چیدمان سفره عقد از دیگر خدمات مجالس عروسی است که در زیباتر جلوه دادن سالن عروسی و جشن عروسی تاثیر بسیاری دارد بعلاوه دکور سفره عقد و اقلام چیده شده در سفره عقد نیز در کاهش یا افزایش هزینه مراسم موثر خواهد بود.

میوه و شام: پذیرایی از میهمانان با انواع شیرینی، میوه، دسر و درنهایت شام از دیگر خدمات تشریفات عروسی است. در این بین سفره آرایی و تزئین میز غذا و نیز نوع سرو میوه ها نیز از جمله خدمات مجالس عروسی بشمار می آید که نوع ارائه این خدمات نیز در تعیین میزان هزینه مراسم تاثیرگذار است.

عکاسی و فیلمبرداری: فیلمبرداری عروسی و ثبت خاطره زیباترین شب زندگی هرفرد نیز از سرویس های ارائه شده هر تالار و یا مجموعه خدمات مجالس عروسی است. خاطره شب عروسی هر زوجی باید بعنوان بهترین خاطره زندگی شان ثبت شود. امروزه با به میان آمدن دوربین ها و دستگاه های مدرن عکاسی و فیلمبرداری، شیوه فیلمبرداری و عکاسی از مراسم عروسی نیز تغییر کرده است و سبک خاصی را دنبال میکند، ازاین رو نحوه فیلمبرداری و عکاسی، تعداد دوربین های حاضر در مراسم بهمراه فیلمبرداران مراسم، ضبط فیلم در خارج از سالن عروسی و یا در باغ عروسی و همچنین فیلمبرداری پس از پایان مراسم در تالار نیز از معیارهای تعیین کننده مخارج و هزینه های جشن عروسی بشمار می آید. مراسم عروسی بدون فیلمبرداری و عکاسی نمیتواند این روز بزرگ در زندگی هر زوج را برایشان خاطره ساز کند از این رو فیلمبرداری و عکاسی در خدمات مجالس عروسی از مهمترین عناصر در هر مراسم ازدواج بشمار می آید که انکار ناپذیر است و سبب ثبت لحظه های این شب خاطره انگیز برای هر زوج میشود.

نورپردازی و پروجکشن: یکی دیگر از آپشن هایی که در هزینه های مراسم عروسی تاثیرگذار است نورپردازی و پروجکشن مراسم است. نور پردازی در زیباتر جلوه دادن سالن عروسی بخصوص زمانیکه عروس و داماد در حال ورود به سالن هستند نیز زیباتر شدن عکس و فیلم عروسی بسیار تاثیرگذار است.

مراسم آتش بازی: مراسمی از جمله آتش بازی در مجالس عروسی و انجام آن در حین مراسم و بین میهمانان میتواند هیجان و زیبایی خاصی به جشن دهد که البته این قبیل مراسم ها ضرورتی در برگزاری مراسم ندارد و عدم انجام آنها چیزی از شکوه مراسم کم نخواهد کرد.
از دیگر مراسم تشریفاتی که باعث مجلل تر شدن و رسمی تر شدن عروسی میشود توزیع عکس های عروس داماد در سایزهای کوچک بین میهمانان است که برای کاهش هزنیه های عروسی میتوان این مورد از تشریفات مجالس عروسی را حذف کرد.
پارکینگ اختصاصی: اختصاص دادن پارکینگی مختص میهمانان مراسم از دیگر خدمات مجالس عروسی بشمار می آید. البته داشتن پارکینگ اختصاصی برای کلیه تشریفات مجالس عروسی امری واجب و الزامی نیست که این مورد در هزینه های مراسم تاثیرگذار نخواهد بود چرا که همانطور که گفته شد جزء الزامات مجالس عروسی نمیباشد.

با این وجود بسته به میزان بودجه در نظر گرفته شده شما میتوانید برخی از تشریفات مربوط به خدمات مجالس خود را حذف و یا مدیریت کرده تا تناسب بین بودجه و کیفیت مراسم عروسی خود را برقرار کنید.

مشاوران شما در تشریفات عروسی ملل آماده ارائه مشاوره در خصوص هر چه بهتر برگزارکردن مراسم عروسی شما میباشند.

[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 ] [ 10:03 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]