معرفی خدمات و تشریفات عروسی

ویژگی یک کارت عروسی مناسب


ویژگی یک کارت عروسی مناسب : برگزاری مجالس نامزدی و عروسی یکی از مبارک‌ترین مراسمی است که قدمت آن به سال‌ها پیش بازمی‌گردد. این مراسم که از دسته جشن‌های تشریفاتی به‌حساب می اید با حضور بزرگان خانواده عروس و داماد و سایر دوستان برگزار می‌گردد. برپایی مراسم عروسی آداب‌ورسومی منحصربه‌فرد دارد که هر خطه، با توجه به رسوم خاص خود، آن را متنوع برگزار می‌کنند. از بخش‌های مشترکی که همه اقشار بافرهنگ‌های متنوع در برپایی جشن عروسی از آن تبعیت می‌کنند، دعوت از فامیل، دوستان و آشنایان است. آداب برپایی جشن عروسی با آداب سایر جشن‌ها کمی مغایر است. در تشریفات عروسی مدعوین از طریق تماس تلفنی دعوت نمی‌شوند و این کار تنها باکارت دعوت صورت می‌پذیرد.

ویژگی یک کارت عروسی مناسب

انتخاب یک کارت عروسی شکیل که مناسب برای عروس و داماد و میهمانان باشد، کار آن چنان ساده‌ای نخواهد بود. درصورتی‌که عروس و داماد به دلیل مشغله، زمان محدودی برای انجام این کار در اختیار داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به یک تیم تشریفات، خواستار کمک ان ها شوند.

ما در ادامه مقاله تصاویری از برترین کارت‌های عروسی موجود در بازار و کارت‌های خلاقانه ای که در تهیه آن‌ها از ایده‌های نو استفاده‌شده است را ارائه خواهیم کرد. امیدواریم با مشاهده این تصاویر، بهترین انتخاب را انجام دهید.

کارت عروسی -تشریفات ملل

این کارت عروسی در دو سال اخیر در بازار رونق فراوانی یافته است. شکل و شمایل متفاوت این کارت به نسبت سایر کارت‌های موجود در بازار، اصلی‌ترین علت استقبال تازه‌عروس و دامادها از آن است.

در تهیه این کارت عروسی از ایده‌های نوین و منحصربه‌فردی استفاده‌شده است. این کارت به‌صورت 3 بعدی طراحی‌شده است و مدعوین پس از زدن عینک موجود، متوجه این ویژگی خواهند شد.

کارت عروسی -تشریفات ملل

کارت دعوت موزیکال از دیگر کارت‌های جدیدی است که ایده‌هایی بکر و ناب در پشت آن پنهان‌شده است. عروس و داماد می‌توانند با ضبط صدای خود، به صورت صوتی از میهمانان بخواهند تا در مراسمشان حضور به هم رسانند و سپس آن را در جایگاه مخصوصی که در این کارت‌ها تعبیه‌شده است، جای گذاری نمایند.

کارت عروسی -تشریفات ملل

این نوع از کارت عروسی نیز دارای فکر و ایده‌های جدید است که درگذشته کمتر به آن توجه می‌شد. عروس و داماد ضمن دعوت از میهمانان، عکس‌هایی از محل زندگی خود و یا عکس‌های دو نفره شان را در کارت جای می‌دهند.

کارت عروسی -تشریفات ملل

این نوع کارت عروسی به‌تازگی، طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان یافته است. عروس و دامادها در این کارت، قصه آشنایی با یکدیگر را به‌صورت مختصر برای میهمانان تعریف می‌کنند و در آخر از آن‌ها می‌خواهند تا در مراسم یکی شدنشان حضورداشته باشند.


[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 ] [ 10:13 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]