معرفی خدمات و تشریفات عروسی

مدل دم اسبی و آبشاری بستن مو با کش


مدل دم اسبی و آبشاری بستن مو با کش

مدل دم اسبی و آبشاری بستن مو با کش : قطعا مو یکی از اعضای بسیار تاثیر گذار در چهره است . در این میان موهای بلند از جذابیت خاصی برخوردارند . داشتن موی بلند تنها دلیل جذابیت بودن نیست ، چرا که مرتب کردن موها و مرتب بستن موها از عوامل بسیار حائز اهمیت در زیبایی و جذابیت است . از این رو آشنایی با انواع مدل بستن مو در این امر به شما کمک زیادی می کند . بستن مو در بین بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است . شما می توانید برای بستن مو از مدل های مختلفی همچون بستن مو با کش ، بستن مو با گل سر ، بستن مو با گیره ، بستن مو با تل ، بستن مو با کریپس و انواع روش های موجود دیگر استفاده کنید . ما در ادامه ی این مقاله شما را با مدل بستن مو با کش بیشتر آشنا می کنیم .

مدل دم اسبی و آبشاری بستن مو

با وجود روش های متفاوت برای بستن مو با کش ، ما به بررسی حالت معمول و رایج بستن مو با کش می پردازیم . مدل موی دم اسبی ، روش رایج بستن مو با کش می باشد . این روش در مواردی مانند زمان هایی که شما به باشگاه می روید . دوست ندارید موهایتان جلوی صورتتان بریزد ، روش مناسبی است . شما با رعایت چند نکته و اضافه کردن چند مرحله ی ساده می توانید موهایتان را با استفاده از مدل موی دم اسبی خیلی زیبا و شیک و جذاب ببندید .

معرفی بهترین آرایشگاه عروس در تهران : آرایشگاه عروس

در ادامه ی این مقاله ما مدلی از موی دم اسبی را که باعث می شود موهایتان بلندتر و جذاب تر به نظر برسد را به شما معرفی می کنیم . ممکن است در ابتدا این روش برای شما دشوار به نظر برسد ، ولی شما با یکی دو بار امتحان کردن می توانید به راحتی موهایتان را به این روش ببندید .

یکی از مدل های جذاب بستن مو با کش ، مدل موی دم اسبی می باشد . شما با این روش می توانید موهایتان را در قسمت میانه ی پشت سر و یا قاعده گردن به زیبایی جمع کنید .

مدل دم اسبی آبشاری یکطرفه!

آیا شما هم جز دسته افرادی هستید که دوست دارید ، موهایتان بلندتر به نظر بیاید؟

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که خواهان بلندتر به نظر رسیدن موهایتان هستید ، می توانید از مدل دم اسبی آبشاری استفاده کنید . این مدل با سه تا دم اسبی بسته می شود . یک دم اسبی بالای سر و دوتا پایین سر. در این مدل به دلیل اینکه موها مانند آبشار به پایین می ریزد ، موهایتان بلندتر به نظر خواهد رسید . ما در این مقاله یکسری تغییرات جزئی را اعمال کرده ایم ، این تغییرات باعث می شود ، موهایتان زیباتر و جذاب تر به نظر برسد . برای این کار شما هر یک از دم اسبی ها را به طرفی از سر متمایل کرده وموهایتان را فر کنید . برای شروع شانه دم باریک، ۳ کش سر، اتوی فر یا بابلیس، و اسپری مو را آماده کنید.

مراحل بستن موی دم اسبی آبشاری

برای بستن مدل موی دم اسبی آبشاری به روش زیر عمل کنید .

  1. در مرحله ی اول بایستی موهای شما حجم بگیرد ، برای این کارر قسمت بالای موهایتان را شانه کرذه و پ.ش دهید . قسمت بالای موهایتان را شانه کرده و پوش دهید! تا حجم بگیرد
  2. در مرحله ی دوم موهایتان را در قسمت بالایی و وسط سر با کش محکم ببندید .
  3. سپس با استفاده از یک گیره آن را به کنار بیندید تا دم دستتان نباشد .
  4. قسمت دیگر موهایتان را گرفته و کمی به راست و یا چپ اولین دم اسبیتان بکشید و سپس با کش آن را نیز ببندید.
  5. قسمت آخر را دورتر از دوتای دیگر دم اسبی ببندید .
  6. گیره های دم اسبی ها را باز کنید تا موهایتان بلندتر به نظر برسند .
  7. برای اینکه موهایتان حجیم تر به نظر برسد و همچنین دم اسبی ها مخفی شوند ، موهایتان را کمی فر کنید .
  8. با استفاده از اسپری مورد دلخواهتان موهایتان را اسپری بزنید .
  9. برای جذابیت بیشتر موهایتان را روی یک شانه تان بریزید!

[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 23 مرداد 1397 ] [ 13:00 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]