معرفی خدمات و تشریفات عروسی

روش های مخفی کردن غبغب با گریم صورت


روش های مخفی کردن غبغب با گریم صورت

روش های مخفی کردن غبغب با گریم صورت : بیشتر افراد از اینکه غبغب دارند بسیار ناراحت هستند و در بیشتر موارد این مورد باعث خجالت کشیدن ان ها از این مورد می شود درباره غبغب باید گفت که غبغب، در واقع گوشت پر از چربی است که معمولا در زیر چانه بیشتر افراد دیده می شود و اغلب به خاطر افزایش چربی یا افتادگی پوست در زیر چانه فرد ایجاد می شود و از آن جایی که داشتن چانه زیبا، در زیبایی صورت نقش بسزایی دارد امروزه راه کار های زیادی برای رفع و پوشاندن این قسمت از چانه وجود دارد که ما در این مقاله سعی کرده ایم تا با استفاده از روش های آرایشی راه های پنهان کردن غبعب را برای شما اموزش بدهیم درست است که پنهان کردن غبغب با آرایش کردن کار آسانی نمی باشد ولی ما برای شما تکنیک های مناسبی را ارائه می دهیم.

روش های مخفی کردن غبغب با گریم

شما در اولین گام برای اینکه غبغبتان به چشم نیاید سعی کنید در قسمت های مختلف صورتتان مانور دهید مثلا می تواند آرایش چشم و گونه هایتان با رنگ های براق می باشد. یا شما می توانید با زدن یک رژلب یا برق لب پر رنگ و براق و برجسته کردن لب هایتان نگاه های اطرافیان را به سمت لب ها جذب کنید تا جلب توجه غبغب تان کم رنگ تر باشد.

بهترین سالن های زیبایی عروس : سالن زیبایی عروس تهران

روش های مخفی کردن غبغب با گریم صورت

معمولا با ارایش می توان نقاظی از صورت را محو یا مشخص تر کرد در اینجا هم با انجام گریم صورت می توان غبغب را تا اندازه ای کم رنگ تر جلوه داد شما با سایه روشن و تیره می توانید این کار را انجام دهید.

  • سایه روشن برای بزرگ تر نشان دادن اعضای صورت استفاده می شود پس شما برای چانه های که به نسبت چهره کوچک و عقب هستند، می توانید با استفاده از سایه روشن، آن را بزرگ تر جلوه دهید.
  • و بر عکس سایه تیره برای کوچک تر نشان دادن پس در این مورد هم شما برای چانه های که به نسبت چهره جلو تر هستند، می توانید از سایه تیره در آن قسمت ان را کوچک تر نشان دهید.
  • در صورتی که چانه شما بدون زاویه باشد یعنی صاف باشد شما می توانید از سایه روشن و تیره استفاده کنید و شما بر روی حجم چانه سایه روشن و برای زیر لب از سایه تیره استفاده کنید.

و مشکل اصلی و اساسی در بیشتر آرایش ها و داشتن غبغب حال شما اگر دارای مشکل غبغب چانه هستید می توانید زیر چانه را سایه تیره بزنید و برای جذاب تر نشان دادن چانه خودتان هم می توانید کمی از سایه دودی زیر چانه بزنید.

پس شما چنان چه می خواهید که غبغب تان را از دید پنهان کنید در نکات ارایشی گفته شده فقط کافی است خط گردن خود تان را نشان دهید. شاید بپرسید که چگونه این کار را انجام دهید، پس برای این کار خط گردن خود را روشن کنید و معمولا استفاده از لباس های که یقه های بازتری دارند برای مشخص بودن گردن و گلو راه مناسبی است. استفاده از پودر برنزه مات نه هایلات و درخشان در اطراف خط گردن شما معمولا ظاهر خوشایندی را برای شما ایجاد می کند و تا حدودی با این کار غبغب تان ناپدید می شود. اگر پوست تیره ای دارید شما با زدن سایه نسبتا تیره تر از رنگ پوست تان یا استفاده از رژ گونه برنزه‌ی مات که بهترین راه برای این است که درخشش و برق خاصی نداشته باشد تا توجهی را به چانه‌تان جذب نکند. می توانید به طور نسبی غبغب تان را از نگاه ها پنهان کنید و با اعتماد به نفس بیشتری در مهمانی ها شرکت کنید.

کانتورینگ کردن

روش کانتورینگ هم برای مخفی کردن غبغب به شما توصیه می شود پس شما اگر پوست تیره و گندمی دارید، استفاده از یک برنزر طلایی ، می توانید خط چانه و فک را کمی تیره تر نماید تا به این ترتیب بخشی از صورت را کوچک و ظریف تر نشان دهد و برعکس اگر رنگ پوست شما روشن و رنگ پریده باشد، شما با استفاده از یک برنزر رزگلدی می توانید این کار را انجام دهید شما حتی برای محو کردن چین و چروک های موجود بر روی گردنتان هم می توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.


سفت کردن پوست با ماسک گلیسیرین

معمولا در مطالعه علت بوجود آمدن غبغب متوجه شدید که وجود غبغب از ضعیف شدن عضله ها و مهمترین آنها از شل شدن عضله می باشد، برخی درمان‌های خانگی طیبعی وجود دارند که می‌توانند به سفت کردن پوست صورت، گردن کمک کنند ماسک ها و روش های مختلفی برای برای محکم شدن عضله وجود دارد که ما در این بخش به یک مورد از این ماسک ها اشاره می کنیم. شما می توانید با ترکیب یک قاشق غذاخوری گیلیسرین به همراه یک قاشق مرباخوری نمک و چند قطره روغن نعناع یک ماسک مناسب برای سفت کردن عضلات تهیه کنید و سه بار در طول هفته به مدت ده دقیقه این ماسک را روی نواحی گردن و چانه خودتان بگذارید و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه با آب خنک شستشو دهید.

سالن زیبایی عروس

بیشتر بدانید : آرایشگاه عروس

همان طور که گفتیم در آرایش کردن پنهان کردن غبغب کار آسانی نیست و واقعا کار دشواری است ولی شما با رعایت این ترفندهای آرایشی می توانید نگاه ها را غبغب بگیرید و به سمت نقاط زیباتر صورتان بکشانید این روش های ارایشی معمولا کار را برای ایجاد یک ظاهری زیبا آسان کرده‌ است.

نکته ای که در آخر برایتان می گوییم و معمولا کاربردی تر هم هست مدل بستن موهایتان می باشد که این یک راه خوب برای نمایش تیپ ظاهری تان است. اگر دچار غبغب هستیدپس به شما توصیه می کنیم که تا می توانید از داشتن موهای کوتاه دوری کنید چون موی کوتاه معمولا غبغب تان را بیشتر به رخ افراد می کشد پس داشتن موی بلند و تا روی شانه یا حداقل تا زیر فک مطمئنا باعث پوشش غبغب شما می شود، برای بستن موهایتان ما به شما مدل دم اسبی یا گوجه‌ای را پیشنهاد می کنیم. معمولا این مدل مو برای مهمانی ها هم بسیار خوب و شیک است وهم راه خوبی برای ناپدید کردن غبغب تان است.


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 23 مرداد 1397 ] [ 13:14 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]