معرفی خدمات و تشریفات عروسی

انواع لیفتراک


لیفتراک , انواع لیفتراک , لیست قیمت لیفتراک دست دوم , مرجع تخصصی سایت لیفتراک , فروشگاه عرضه لیفتراک در تهران , بزرگترین بازار آنلاین خردید و فروش انواع لیفتراک دست دوم در تهران :یکی از کاربردی ترین وسیله های جابجایی کالا لیفتراک است . لیفتراک های وارد شده توسد ام دیزل بالاترین کیفیت را در بین سایرین دارد . به دلیل کاربرد وسیع این ماشین جابجایی شرکت های ماشین سازی سنگین زیادی اقدام به تولید آن کرده اند . در زیر تمامی لیفتراک هایی را که توسط شرکت ام دیزل عرضه می شود را به همراه اطلاعات شان ارائه می کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست قیمت لیفتراک های جدید ما می توانید با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

شرکت صنایع معدنی Takeuchi که در سال ۱۸۹۴ تاسیس شد در سال ۱۹۱۷ اقدام به ساخت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و معدنی جهت استفاده در فعالیت خود با نام تجاری کوماتسو (komatsu Iron Work ) کرد. نام تجاری کوماتسو در سال ۱۹۲۱ از شرکت صنایع Takeuchi جدا شد . کوماتسو در سال ۱۹۵۳ اقدام به طراحی اولین لیفتراک خود کرد و به صورت گسترده تولید کرد. لیفتراک های شرکت کوماتسو همانند سایر محصولات قدرتمندش فوق العاده می باشند. لیفتراک های تولید شده توسط کوماتسو در انواع سری های مختلف برای فعالیت های گوناگون عرضه بازار شده است و تقریبا می توان گفت در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا نمایندگی رسمی دارد.

شرکت لینده یکی از بزرگترین تولید کننده های لودر , لیفتراک و تجهیزات انبار در جهان است . شرکت لینده بیش از ۵۰ سال است که در زمینه استاندارد سازی کامیون های صنعتی ( لیفتراک , لودر , ریچ استاکر و ..)و مدیریت ناوگان و سیستم کمک درایور فعالیت می کند. شرکت بزرگ لینده در سراسر جهان نمایندگی هایی برای فروش محصولات خود دارد و از این رو توانسته است در حدود ۱۳۰۰۰ نفر را مشغول به کار از طریق برند خود کند. لینده در سراسر دنیا بیش از ۷۰۰ مرکز فروش و خدمات و در بیش از ۱۰۰ کشور نیز فعالیت تجاری دارد.
مرکز و دفتر اصلی بزرگترین شرکت تولید لیفتراک و لودر و تجهیزات انبار لینده در فرانسه واقع شده است .لینده در ارپ به نام Fenwick نیز خوانده می شود . شرکت لینده در سال ۲۰۰۶ بخشی از شرکت KION که دومین تولید کننده بزرگ کامیون های صنعتی در جهان بود .
اساس فعالیت شرکت لینده در تولید انواع لیفتراک , موتورهای الکتریکی و دیزلی , تجهیزات انبار , نرم افزار مدیریت ناوگان حمل و نقل , راه حل اتوماسیو و سیستم های پشتیبانی راننده می باشد.


[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 28 مرداد 1397 ] [ 11:48 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]