معرفی خدمات و تشریفات عروسی

رنگ مو انواع رنگ مو


رنگ مو

رنگ مو انواع رنگ مو : رنگ مو یکی از بهترین و پر طرفدار ترین محصول آرایشی در دنیای امروز شناخته شده است. در بیشتر جوامع رنگ مو اصلی ترین ماده آرایش مو است که با تغییر رنگ موی طبیعی به خاکستری یا سفید شدن تار های مو استفاده از رنگ مو بیشتر و بیشتر شده است. تغییر در رنگ مو باعث شده است تا برای پوشش دادن تارهای سفید یا تنوع طلبی افراد برای داشتن موهای با رنگ های دلخواه استفاده از رنگ مو ها روز به روز بیشتر شود از آن جایی که دنیای رنگ مو بسیار گسترده است شما برای پیدا کردن یک رنگ مو مناسب باید یکسری نکات قبل از رنگ مو را در نظر بگیرید که ما تمامی این نکات را برای شما در این مقاله شرح داده ایم.

شناسایی یک رنگ خوب

ممکن است که بسیاری از افراد نسبت به نوع رنگی که استفاده می کنند آلرژی داشته باشند و این حساسیت باعث سوزش پوست سر یا قرمزی پوست و یا علائم دیگر شود. شما حتما برای اطمینان از اینکه رنگی که استفاده خواهید کرد هیچ حساسیتی نداشته باشد پس قبل از اینکه موهایتان را رنگ کنید، رنگ مورد نظر را برای نداشتن حساسیت به آن آزمایش کنید.

رنگ مو

ابتدا برشور داخل رنگ را حتما مطالعه کنید. معمولا روش تست رنگ مو هم به این روش است که مقداری از رنگ مورد نظر را پشت گوش بزنید اگر بعد از چند ساعت علائم حساسیت مثل سوزش و خارش شدید حتما به متخصص پوست مراجعه کنید؛ اما اگر هیچ اتفاقی برای پوستتان نیفتاد یعنی رنگ مورد نظر برای شما هیچ عارضه ای ندارد و با خیال راحت محصولتان را استفاده کنید برای اطمینان بیشتر شما رنگ مو هایتان را حتما از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز وزارت بهداشت تهیه کنید.

معرفی بهترین آرایشگاه های عروس در تهران : آرایشگاه عروس تهران

ظرف مخلوط رنگ

معمولا در انتخاب ظرف برای مخلوط کردن رنگ در آن جز ظرف فلزی از ظروف شیشه ای و پلاستیکی باید استفاده کرد. پس بعد از پوشیدن دستکش مقدار لازم از رنگ مورد نظرتان را در یک ظرف غیر فلزی باید بریزید و بعد مقدار لازم از کرم اکسیدان را به آن اضافه کنید و با قلم رنگ خوب با هم مخلوط کنید تا ترکیبی یک دست و یک نواخت ب دست آورید. ممکن است در حین رنگ کردن قسمت های از صورت مثل پیشانی و پشت گردن در اثر رنگ لک شوند بهتر است برای جلوگیری ان قسمت ها را با وازلین یا کرم مرطوب کننده حسابی چرب کنید.


شروع رنگ از کدام قسمت سر

رنگ کردن مو نیاز به رعایت نکاتی دارد تا نتیجه که می خواهید بگیرید همان چیزی باشد که می خواستید. اگر شما تا به حال موهایتان را رنگ نکرده اید و این بار اولین بار است باید در رنگ موی زبیعیتان شما بیشتر دقت کنید؛ و طوری رنگ کنید که رنگ تمام تار موهای شما را به طورکامل پوشش دهد، اگر در لا به لای موهای خودتان تار مو های سفید دارید بهتر است از قسمتی که این تارهای روشن زیاد است رنگ کردن را شروع کنید.

انواع رنگ مو

شما ابتدا قسمت ها انتهای مو را رنگ کنید و بعد از چند رنگ را به ریشه مو بزنید وقتی که رنگ کردن مو هایتان تمام شد شما اگر تار موی ضخیم داشته باشید مقدار زمانی که برای رنگ گرفتن موهایتان لازم دارید ۴۰ دقیقه است و برای موهای نازک و ۳۰ دقیقه برای موهای نازک ۳۰ دقیقه برای زمان برای شستشو کافی است؛ و نکته مهمی که شما قبل از انتخاب شروع رنگ کردن موهایتان باید بدانید این که در مورد کلیه رنگ‌ها به‌ خصوص رنگ‌های روشن و مد روز، باید رنگ‌آمیزی را از پشت سر شروع کرده و به طرف جلوی سر ادامه دهید.

مرحله آخر رنگ گزاری

وقتی که زمان ماندن رنگ روی موهایتان به اتمام رسید حالا نوبت شستن موها یتان است، توجه داشته باشید که بیشتر از زمانی که لازم است رنگ روی موهایتان نماند چون باعث سوزش پوست سرتان میشود. پس ابتدا موی سر خودتان را با آب خیس کنید وآرام ماساژ دهید به هیچ وجه برای شستشو از شامپو استفاده نکنید؛ و برای رفع کف حاصل از رنگ مو موهایتان را با نرم کننده یا کاندیشنز خیلی آرام آب کشی کنید. پس رعایت این نکته که بعد از رنگ کردن حداقل تا ۴۸ ساعت نباید موهایتان را شامپو بزنید تا رنگ بتواند به خوبی در هر ساقه مو نفوذ کند را برای نتیجه بهتر حتما رعایت کنید.


روش رنگ ریشه مو

اگر ریشه موهایتان در امده و شما این تغییر رنگ با قسمت های دیگر مو را دوست ندارید برای رنگ کردن ان می توانید به سالن زیبایی مراجعه کنید و چون فقط ریشه موهایتان نیاز به رنگ دارد شما هزینه کمتری را پرداخت می کنید.

رنگ کردن ریشه هم اصول خودش را دارد مثل تمام رنگ کردن ها باید از پشت سر شروع کردو به سمت جلوی مو ها آمد. نباید تمام مو ها را آغشته به رنگ کنید و حواستان باشد که هدف شما فقط رنگ کردن ریشه مو است. همان طور که در قسمت قبل گفتیم زمان لازم برای شستن به جنس موی شما بستگی دارد پس موی ضخیم ۴۰ دقیقه و موی نازک ۳۰ دقیقه زمان لازم است. قبل از اینکه موهایتان را آبکشی کنید با یک شانه رنگ های روی ریشه مو را شانه زده و با رنگ های قسم های دیگر یک رنگ می کنیدو ۵ دقیقه بعد موهایتان را آبکشی نمایید توجه کنید که برای بالا بردن دوام رنگ مو تا ۲ روز نباید موها را با شامپو شست تا کاملا رنگ داخل ساقه مو نفوذ کند.

راه حل رنگی شدن پوست

یکی از مشکلات رنگ کردن مو رنگ گرفتن دست یا جاهای که رنگ به آنجا می خورد است قبل از شروع به رنگ زدن شما قسمت های که امکان رنگ شدن را دارند را با وازلین یا کرم مرطوب کننده مقداری چرب کنید. معمولا وقتی روی ناخن مقداری از رنگ می خورد ظاهر ناخن خیلی بد می شود راه‌حل ساده برای این مشکل این است که شما می‌توانید از مقدار کمی دکلره مو خیلی ضعیف برای پاک کردن رنگ از روی ناخن تان استفاده کنید.

رنگ مناسب ابرو

بسیاری از متخصصان پوست و مو استفاده از رنگ مو برای ابرو را منع کرده اند پس شما هیچ وقت برای هماهنگی بین رنگ مو با ابرو، از رنگ مو برای رنگ کردن ابرو استفاده نکنید. بلکه رنگ های مختص ابرو با اکسیدان ضعیف برای ابرو مناسب است. مخصوصا اگر شما حساسیت نسبت به رنگ داشته باشید، وککمی از رنگ با چشم شما تماس داشته باشد بی شک چشم شما دچار عفونت و یا آسیب همیشگی می شود. در بسیاری از کشور ها و کشور آمریکا سازمان غذا و دارو استفاده همزمان از رنگ مو و رنگ ابرو را برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی ممنوع اعلام کرده است.


مش و لایت

معمولا مش کردن موها به ۲ روش انجام می شود: روش اول روشی است که با کلاه انجام می شود و معمولا این روش برای موهای خیلی کوتاه مناسب است و به صورت پراکنده روی سر انجام می شود.

و روش دوم روش مش با فویل است که معمولا مش‌های به وسیله فویل خیلی منظم‌تر و مشخص تر است؛ و این ‌روزها این روش یعنی مش با فویل طرفداران بیشتری دارد زیرا نسبت به روش مش با کلاه درد، سختی و ناراحتی کمتری را برای فرد ایجاد می‌‌کند؛ و مورد دیگر این که آرایشگرهم خیلی منظم تر و دقیق تر تکه های مش را روی مو انجام دهد رنگ لایت خوب می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی موهای شما داشته باشد. ولی با کلاه که مختص موهای کوتاه هست فقط مش های سوزنی و پراکنده انجام میشود. در روش لایت می توان از ۲ رنگ نزدیک به هم استفاده کرد اما با این تفاوت که یکی از آن ها باید پررنگ تر و دیگری کمرنگ تر باشد. در روش مش رنگ های که می شوداستفاده کرد بیشتر از ۲ رنگ است.

رنگساژ

هنگامی که موها را رنگ یا مش می‌کنید روزهای اول رنگ موهای شما خیلی شفاف و زیبا هستند. ولی بعد از گذشت مدتی موهای شما دیگر زیبایی و شفافیت روزهای اول خودش را ندارد پیشنهاد آرایشگر در این زمان برای شما استفاده از یک رنگساژ است که با رنگساژ دوباره زیبایی و درخشندگی به موهایتان بازمی‌گردد. در تعریف رنگساژ باید گفت که در واقع رنگساژ همان رنگی است که به وسیله مقدار مناسبی از آب ضعیف شده است، می توانید رنگساژ را مثل شامچو به موهایتان بزنید و حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید و موها را آبکشی کنید سپس متوجه خواهید شد که چقدر رنگ‌تان شفاف شده‌است و نکته مهم در استفاده از رنگساژ این که: برای رنگساژ کردن یک شماره تیره‌تر از پایه دکلره کار استفاده می‌شود، مثلا اگر پایه دکلره به ۶ برسد، رنگساژ باید پایه ۵ را استفاده کنیم.

سالن آرایش و زیبایی خود را پیدا کنید : سالن آرایش و زیبایی


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 28 مرداد 1397 ] [ 14:33 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]