معرفی خدمات و تشریفات عروسی

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی مختلط


برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی مختلط : برای زوج های جوان برگزاری مراسم شب عروسی بسیار مهم است چون که یکبار در طول زنگی برایشان اتفاق می افتد. اکثر افراد بخاطر دردسر های عروسی این مراسم را نمی گیرند ولی اگر بخواهند مراسم عروسی را برگزار کنند تمام تلاش خود را می کنند که در این مراسم سنگ تمام بگذارند.

امروزه یکی از مسائلی که افراد را به خود درگیر می کند این است که سالن عروسی مرد و زن جدا می باشد. بدیهی است که خیلی از دخترها دوست دارند تنها شب عروسی که دارند در کنار پدر و برادر های خود باشند و این شب با شکوه و به یادماندنی را در کنار هم بگرانند اما در هر حال این قانونی در کشور ماست که همگی باید به احترام بگذاریم در رعایت آن کوشا باشیم. البته در میان خانواده هایی وجود دارند که مراسم عروسی خود را در باغ عروسی برگزار می کنند و همه خانواده در کنار هم می باشند و مراسم به صورت مختلط برگزار می شود.

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی

مشاهده لیست قیمت تالارهای عروسی تهران : قیمت تالار عروسی

بهتر است برای برگزاری مراسم عروسی مختلط اصرار زیادی نکنیم

برای اینکه به قوانین کشور خود احترام بگذاریم بهتر است از خواسته های خود دست برداریم و اصراری برای برگزار کردن مراسم عروسی به صورت مختلط نداشته باشیم. بجای اینکه افکار و انرژی خود را به این موضوع صرف کنیم می توانیم تمام انرژی خود را برای پیدا کردن محلی مناسب مانند تالار یا باغ عروسی صرف کنیم و در این فکر باشیم که کاری انجام دهیم که به مهمانان در این مراسم خوش بگذرد و شبی خوب داشته باشند. می توانیم با کارهای مختلف زیادی مهمانان خود را شگفت زده کنیم و آنقدر به خود و مهمانان خوش بگذرد که فکر مختلط بودن مهمانی به کلی از ذهن شما بیرون برود . به این منظور می توانید از تیم تشریفات مجالس بهره ببریم و از آنها راهنمایی بخواهیم.


تالار عروسی

تشریفات مجالس می تواند در همه نقاط شهر تهران و اطراف آن متناسب با هزینه و تعداد مهمانان و سلیقه برایتان تالارها وباغ عروسی هایی معرفی و در اختیارتان بگذارد. این تالارها و باغ ها بسیار شیک و مجهز به تمام امکانت می باشد و برگزاری مراسم عروسی در آن محل ها بسیار باشکوه و زیبا خواهد بود. وجود فضایی ویژه برای مراسم عروسی و محل مناسبی برای بازی کردن بچه ها و پذیرایی در فضایی باز و مجلل از مهمانان شبی به یاد ماندنی برای شما و مهمانانتان خواهد بود .

یک تصور غلطی در ذهن اکثر افراد وجود دارد که اگر یک مراسم عروسی در تالار باشد مختلط نیس و اگر در باغ باشد حتما آن عروسی مختلط است. ولی اینگونه نیست شما می توانید برای مراسم عروسی خود باغی اجاره کرده و با رعایت قانون و شئونات به صورت جداگانه مراسم خود را برگزار کنید. در باغ ها می تواند امکاناتی باشد که هرگز در تالار ها نمی تواند باشد مانند : فضای باز و هوایی آزاد ، تزئینات متفاوت و زیبا ،چایخانه سنتی ، کافی شاپ، بازارچه سنتی برای مهمانان می تواند باشد.

البته باید به فصلی که مراسم عروسی را در آن می گیریم دقت کنیم بدیهی است که باغ عروسی فقط در فصل های بهار وتابستان جالب و زیبا خواهد بود ود در فصل های دیگر می توان از تالار برای برگزاری مراسم عروسی استفاده کرد. چون که فضای باغ بزرگ و باز می باشد و مراسم در شب برگزار می شود باید تمام فضای باغ را با چراغ هایی نورانی پر کنیم تا در شب نور کافی وجود داشته باشد.


البته دور از ذهن ها نباشد که تالار عروسی مزایایی نسبت به باغ را دارا می باشد که شما در حالت تغییر ناکهانی آب و هوا در امان خواهید بود در بعضی مواقع دیده شده است که با گل آرایی و شمع آرایی و تزیینات زیبا تالار از باغ جذابتر و زیباتر نیز شده است.

مطمئن ترین کار این است که شما برای کاهش این نگرانی ها می توانید مراسم خود را به تشریفات مجالس بسپارید تا مراسمی با شکوه و زیبا داشته باشید.


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 29 مرداد 1397 ] [ 15:45 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]