معرفی خدمات و تشریفات عروسی

برگزاری عروسی در زمستان



برگزاری عروسی در زمستان : معمولا وقتی که یکی از اقوام از برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان خبر می دهد بی شک با شنیدن اسم فصل زمستان یاد سوز ، برف و سرما می افتیم و ممکن است که این تصور را داشته باشیم که عروسی در زمستان اصلا اتفاق خوب و جالبی نیست. شاید تصور کنید که برنامه های جشن به خوبی برگزار نشود؛ اما بهتر است که زود تصمیم نگیریم و عجله نکنیم و کمی راجب جشن در زمستان تحقیق کنیم. ما در این مقاله شما را با مزایای برگزاری جشن ازدواج در زمستان آشنا می کنیم و شما با مطالعه کامل این مقاله اطلاعات جالبی را در این زمینه به دست می آورید.

عروسی در زمستان

ما در این مقاله چند دلیل آورده‌ایم که چرا عروسی در زمستان خوب است. مطمئنا گرفتن جشن عروسی با هزینه کم، برای هر کسی یک شانس بزرگ محسوب می شود؛ و از آن جایی که زمستان فصل سردی است و بیشتر به همین علت از برگزاری در این فصل جلوگیری می کنند تالار ها و سایر خدمات دهنده های مراسم عروسی برای مشتریان خود در این فصل تخفیف های ویژه و خوبی را در نظر می گیرند.

تالار عروسی مخصوص فصل زمستان : تالار عروسی تهران

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که پوشیده از برف است می توانید یادگاری های خوبی از آن روز در برف ثبت کنید. سالنی که برای برگزاری این مراسم بر می گزینید باید شومینه و سیستم گرمایشی خوبی داشته باشد تا مهمان هایتان راحت باشند برعکس تابستان باید از نوشیدنی های گرم از مهمانان پذیرایی کرد. در تزیین دکوراسیون سالن برگزاری مراسم در زمستان استفاده از وسایل چوبی و شمع های زیبا و ریسه های رنگی ریز و روشن می تواند زیبایی مراسم را دو چندان کند و مهمانان را از این زیبایی شگفت زده کند و حال و هوایی گرم و صمیمانه به مراسم می‌دهد؛ که می‌توانید از این تزئینات در بیشتر نقاط مکان جشن استفاده کنید.


همچنین می توانید با برگ ها و شاخه های خشک، قندیل ها و اشکال ساختگی و میوه های کاج در گوشه و کنار سالن یا میزها مراسم تان را رنگ و بویی خاص تر بدهید این تزیئنات خیره کننده باعث می شود تا سالن شما مثل یک الماس در میان برف های اطراف بدرخشد. قطعا با نورانی کردن و ریسه های رنگی و ال ای دی های ریز مکان شما بسیار جذاب و رمانتیک می شود.

قطعا باید به جای بستنی و انواع نوشیدنی های خنکی که در فصل های دیگر سرو می شود سرو کردن شیرینی‌های گرم یا دسرها و غذا های سنتی گرم (شله زرد و فرنی به جای بستنی و آبمیوه تابستانی) هم از دیگر مزایای عروسی گرفتن در فصل زمستان است که می تواند جشن شما را کاملا متفاوت و متمایز تر از تمام جشن های دیگر کند و شما یک مراسم سنتی، متفاوت و جالب را تجربه کنید.

برگزاری عروسی در زمستان

این مراسم همان مراسمی است که شما ماه ها برایش برنامه ریزی کرده اید پس علاوه بر طرح های که طراح دکورتان برای تزیین سالن انجام داده است حتما خود شما هم ایده های خاص و لاکچری را برای اجرا در نظر دارید که دوست دارید آن را هم در سالن اجرا کنید شما می توانید میزهای نوشیدنی را کنار شومینه ها قرار دهید تا مهمانان بتوانند نوشیدنی های مثل شیرکاکائوی داغ یا چای را هنگامی که از گرمای آتش لذت می برند، بنوشند. در کنار غذاها حتما از سوپ داغ هم استفاده کنید تا حال و هوای زمستانی تان را گرم و دلچسب کند.

معرفی بهترین موسسه های تشریفاتی : تشریفات عروسی در تهران

حتما به آرایشگرتان بگویید که در آرایش شما از المان های فصلی هم استفاده کند مثلا در دیزاین ناخن هایتان طرحی از بلور های زیبای برف را انتخاب کنید و یا شنل لباس عروستان را خز دار سپید مثل پرنسس ها انتخاب کنید با این تغییرات زمستانی می توانید تبدیل به یک ملکه برفی زیبا شوید.


هدیه یاد بود هم در فصل زمستان معمولا متفاوت تر از سایر فصل ها می شود شما اگر هنوز هدیه‌ یا یادگاری برای مهمان‌ها و ساقدوش‌هایتان تهیه نکرده‌اید و در فکر تهیه یک هدیه ماندگار و زیبا هستید پیشنهاد ما به شما این است که تعداد گوی شیشه ای با شن های شناور یا همچنین شما می توانید گیفت های کوچکی را که تهیه کرده اید را با یک برگ پاییزی، یک میوه کاج یا یک مگنت برفی شکل آماده کنید بی شک شما یک یادگاری بی نظیر و ماندگار را برای مهمان هایتان هدیه خواهید کرد.


[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 29 مرداد 1397 ] [ 15:58 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]