معرفی خدمات و تشریفات عروسی

انواع رنگ ابرو


رنگ ابرو انواع رنگ ابرو , هزینه و قیمت رنگ ابرو : وقتی راجب رنگ ابرو حرف می زنیم به نظر رنگ کردن ابرو کار ساده ای می آید اما توجه به نکاتی در این زمینه هم باعث می شود تا شما ابروهای زیبا تری داشته باشید. تغییر رنگ ابرو فقط مختص مداد زدن و سایه زدن ابرو نیست. بیشتر خانم ها که دوست ندارند ابروهایشان رارنگ بزنند از مداد ابرو برای تغییر رنگ ابروهایشان استفاده می کنند. بسیاری از آرایشگر ها در جواب اینکه چه نوع رنگی برای ابرو مناسب است در جواب آن ها به این نکته اشاره می کنند که رنگ ابروها باید یک درجه تیره‌تر از رنگ موها باشد با وجود این بیشتر خانم ها قبول نمی کنند.

رنگ ابرو

ما در این مقاله بسیاری از نکات ضروری رنگ کردن ابرو و تکنیک های مخصوص آن را برایتان به طور کامل شرح داده ایم که با مطالعه این مقاله نکات کاربردی بسیاری را خواهید فهمید.

معرفی بهترین برندهای آرایشگاه در تهران : آرایشگاه عروس در تهران

مواد مورد نیاز برای رنگ ابرو

  • رنگ مخصوص ابرو
  • برس سر باریک رنگ
  • اکسیدان مخصوص ابرو
  • گوش پاک کن یا پنبه برای پاک کردن رنگ از روی ابرو
  • کرم یا وازلین برای چرب کردن قسمت هایی که نباید رنگ بگیرد
  • ظرف شیشه ای برای مخلوط کردن رنگ

هماهنگی رنگ مو با پوست

بعضی ها در رنگ کردن ابروهایشان به رنگ موی که دارند توجه می کنند درست است که رنگ مو با ابرو باید نزدیک باشد اما در این میان توجه به رنگ پوست هم بسیار مهم است؛ مثلا خانم هایی که موهای تیره و پوست گندمی دارند و رنگ ابرو هایشان هم مشکی است این ترکیب رنگ در صورتشان جذاب است پس در بسیار از اوقات شما می‌توانید برای انتخاب رنگ ابرو ابتدا بدون در نظر گرفتن رنگ مو ، به رنگ پوست‌تان توجه کنید و رنگ ابرو را براساس رنگ پوست تان تغییر یا ثابت نگه دارید. پس خانمی که پوست روشن دارد و رنگ موهایش هم بلوند باشد وابروهای تیره دارد باید نسبت به رنگ موهایش تا ۲ درجه رنگ ابرو را روشن کند. در مورد افراد با پوست تیره هم باید گفت که روشن کردن رنگ ابروی این افراد باعث می شود تا رنگ صورت شان بازتر شود. برای رنگ موهای به رنگ فندقی یا قرمز بهتر است که ابرو را تیره کرد.

بیشتر بخوانید : هایلایت مو

اکسیدان مخصوص ابرو

بیشتر خانم ها دوست دارند که با رنگ کردن ابروهایشان یک تغییر را در خودشان ایجاد کنند همان طور که قبلا گفتیم رنگ کردن ابرو بر اساس رنگ مو و رنگ پوست صورت می گیردپس خانم ها اغلب برای ایجاد تناسب بین رنگ مو و ابروی خودشان تصمیم به رنگ کردن ابرو می گیرند. رنگ ابرو اکسیدان مخصوصی دارند که نسبت به اکسیدان های مو دوز ضعیف تری دارد و از آن جایی که موی ابرو نسبت به موی سر کوتاه است خب کاملا مشخص است که خیلی سریع هم رنگ می گیرد پس شما بایداز اکسیدان خیلی ضعیفی استفاده کنید تا اسیبی به ابروی شما وارد نشود. توجه داشته باشید که همان اکسیدانی را که برای رنگ‌ کردن موها استفاده می کنید برای ابرو یا مژه‌های‌تان هم به کار برید.


معمولا آرایشگران در سالن های زیبایی وقتی می خواهند ابرو را رنگ کنند از اکسیدان شماره ۳ استفاده می کنند. توصیه ما به شما این است که رنگ مخصوص ابرو و اکسیدان مخصوص را شما حتما از فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید.

هماهنگی رنگ مو با رنگ ابرو

همان طور که گفتیم ما در این مقاله برای شما اصول درست رنگ کردن ابرو را آموزش می دهیم. بعضی از خانم ها علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند و معمولا بعد از رنگ کردن مو هایشان در رنگ کردن ابروی خود دچار تردید می شوند درست است که به غیر از رنگ کردن می توان با مداد ابرو و سایه های پودری به طور موقت ابروها را تغییر رنگ داد، اما اگر که موهایتان را به رنگ روشن تر رنگ کرده باشید، برای طبیعی نشان دادن رنگ ابروها می توان آنها را رنگ کرد. بهتر است که یک آرایشگر حرفه ای این کار را انجام دهد تا از هرگونه آسیب به چشم جلوگیری شود.

پس در ست کردن رنگ مو و ابرو و ایجاد تغییر در چهره خانم هایی که موهای آنان قهوه ای متوسط و یا خرمایی هستند آن ها باید ابروها را به همان رنگ خرمایی و یا یک درجه تیره تر در آورند و خانم هایی که موهای آنها قهوه ای روشن است نباید از قهوه ای تیره برای ابروها استفاده کنند در حالیکه خانم های با موهای بلوند می توانند از بین رنگ های بلوند تا رنگ های قهوه ای روشن به دلخواه انتخاب کنند.


بعد از رنگ کردن ابرو برای پر کردن قسمت های خالی ایرو هم از مداد ابرو استفاده کنید برای داشتن یک چهره و استایل طبیعی نباید رنگ های خیلی غیر طبیعی انتخاب شود. پس دررنگ ابرو این نکته را فراموش نکنید که به طور کلی سعی کنید ابروهایتان را در چهار پایه رنگی نسبت به موها حفظ کنید: یا دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر کنید و اگر بیش از این درجه ها را ترجیح می دهید حتما از مداد ابرو یا سایه ابرو کمک بگیرید.

انتخاب رنگ ابرو مناسب

همان طور که می دانیم در ریبایی چهره تک تک عضو ها نقش دارند در صورت هم ابرو نقش فوق العاده ای دارد داشتن ابروی مرتب و خوش رنگ همیشه چهره را جذاب نشان می دهد؛ و اگر ابروی ژولیده و بد رنگ داشته باشیم در لحظه‌ی اول برخورد با دیگران، رنگ ابروی ما نامناسب و فیس ما نا مطلوب به چشم می‌آید. پس دقت در انتخاب رنگ ابرویی که با چهره و رنگ موی شما مناسب باشد، اهمیت ویژه‌ای دارد. رنگ ابرو بسته به نوع رنگ مو و رنگ پوست است پس در انتخاب رنگی که می خواهید استفاده کنید نکات زیر را رعایت کنید:

انواع رنگ ابرو

  • رنگ موی روشن= رنگ ابروی خاکستری ملایم
  • رنگ موی قهوه ای روشن= رنگ ابروی قهوه ای روشن یا ماسه ای کم رنگ
  • رنگ موی قرمز= رنگ ابروی مشکی
  • رنگ مویی مشکی= رنگ ابروی قهوه ای تیره

روشن کردن ابرو

معمولا ابرو بخاطر اینکه کم پشت و موی کوتاه تر دارد خیلی زود رنگ می گیرد اما بسیاری از خانم ها هم هستند که رنگ ابرو تیره و تار ابروی کلفت و ضخیمی دارند معمولا این دسته از افراد برای روشن شدن ابروی خود دچار مشکل می شوند و برای این کار مجبورند تا از پودر دکلره استفاده کنند اما استفاده زیاد از این پودر به طور حتم به ریشه مو آسیب وارد می نماید.

نکاتی که برای روشن کردن ابرو باید رعایت شود تا رنگ ابروی مناسب و دلخواه به دست بیاید:

  • اصلاح و کوتاهی ابرو قبل از انجام دکلره
  • شستشویی ابرو با شامپو برای تمیز شدن ابرو
  • برای جلوگیری از هر گونه اسیب به پوست با یک گوش پاک کن اطراف ابرو را با وازلین چرب کنید
  • ماده دکلره را آماده کنید و در یک کاسه بلوری بریزید؛ تهیه ماده دکلره با توجه به نوع آن متفاوت است می‌توانید از فروشنده یا آرایشگرتان کمک بخواهید
  • با برس مخصوص رنگ ابرو یا برس تمیز ریمل مواد را روی ابروها بمالید.
  • چندین بار با حرکات رفت و برگشتی موها را برس بزنید
  • حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه باید برای رنگ گرفتن ابرو صبر کرد
  • برای روشن کردن زیاد ۱۰ دقیقه و اگر زیاد تمایل به روشنی ندارید ۵ دقیقه کافی می باشد و مدام چک کنید تا مبادا موی شما بسوزد
  • با استفاده از تکه ای پنبه مواد را از زوی ابرو پاک کنید
  • ابروهایتان را با اب ولرم بشویید و خشک نمایید

ممکن است که ابروی شما کمی زردی داشته باشد برای رفع این زردی مقدار کمی از واریاسیون بنفش رابا اکسیدان مخلوط کنیدو به روی ابروهایتان بزنید و حدود ۱۰ دقیقه زمان دهید و بعد پاک کنید زردی ابروی شما کاملا گرفته می شود و شما حالا یک ابروی ایده ال خودتان را دارید.

تیره کردن ابروها

در این روش هم ابتدا با یک گوش پاک کن پوست اطراف ابرو را کاملا چرب می کنید تا رنگ نگیرد و پوست ملتهب نشود.

رنگی را که انتخاب کرده اید را حدود یک سانتی‌متر داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و حدود ۳ قطره اکسیدان روی آن بریزید و خوب مخلوط کنید.

مواد را از قسمت تاج ابرو و قسمت کلفت ابرو با دقت بزنید و توجه داشته باشید که تمام ابرو را پوشانده باشید.

از ان جایی که رنگ‌های تیره و مشکی زود می گیرند ۲ دقیقه زمان کافی است.

تا جایی که دیگر پنبه رنگ نگیرد ابرو ها را با پنبه مرطوب پاک کنید.

پس همانطور که متوجه شدید تیره کردن ابرو بسیار آسان تر از روشن کردن آن است و مدت زمان لازم برای تیره شدن ابروی روشن ۲ دقیقه است و نباید زمان زیادی رنگ روی ابرو بماند زیرا اگر زیاد تیره شود در روشن کردن مجدد رنگ ابرو حتما دچار مشکل خواهید شد.


[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 29 مرداد 1397 ] [ 16:02 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]