معرفی خدمات و تشریفات عروسی

کاشت ناخن


کاشت ناخن , هزینه و قیمت کاشت ناخن : داشتن ناخن های مرتب در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ و از این رو که امروزه کاشت ناخن در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است. معمولا کسانی که کاشت ناخن را انتخاب می کنند هرکدام دلایلی برای انجام این کاشت را دارند. مهم ترین عوامل انتخاب کاشت: بعضی از خانم ها صرفا برای زیبایی و بعضی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را انتخاب می‌کنند.

کاشت ناخن

همان طور که گفتیم از علت های که افراد سراغ کاشت ناخن می روند این است که ناخن های خشک ضعیف و شکننده دارند و نمی توانند ناخن هایشان را مثل بیشتر خانم ها دیزاین کنند و همیشه مشکل شکستن ناخن دارند. کاشت می تواند راه حل مناسبی برای برطرف کردن مشکلات ناخن و داشتن ناخن های زیبا و بلند باشد توجه به این نکته که کاشت ناخن باید توسط متخصص کاشت و با شناخت از مواد و ابزار انجام شود. کسانی که از بیماری های قارچی رنج می برند بهتر است که کاشت ناخن انجام ندهند چون به علت نرسیدن اکسیژن به ناخن بیماری ناخن شما بیشتر و بیشتر می شود.

معرفی بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی : آرایشگاه عروس

کاشت ناخن درست است که باعث زیبایی ناخن هایتان می شود ولی ممکن است باعث بیماری های قارچی ناخن شود پس کاشت ناخن تا حد امکان برایتان توصیه نمی شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن شان عیب زیادی مثل مشکلات ژنتیکی که ظاهر خوبی ندارد و در صورت اینکه از روش های دیگری جواب نگرفته باشند می توانند کاشت را انجام دهند البته آن هم به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی می توانند انجام دهند.

انواع کاشت ناخن

کاشت پودری

همان طور که گفتیم انواع مختلفی کاشت وجود دارد که در این بین کاشت ناخن پودری از لحاظ مقاومت و زیبایی رتبه ی اول را این میان دارد. در این کاشت ابتدا ناخن مصنوعی را که همان تیپ است را روی ناخن می چسبانند و کوتاه می کنند مقدار کوتاهی ناخن به همان اندازه است که خودتان دوست دارید برای جلوگیری از بروز و مشکلات قارچی حتما باید از ضد قارچ استفاده کنند و بعد از ضد قارچ شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از آن دست داخل یووی قرار می گیرد.

مدت زمان ترمیم کاشت ناخن پودری یک ساعت الی یک ساعت و نیم می باشد و از آن جایی که کار ناخن بسیار با دقت و ظرافت باید انجام شود معمولا سوهان کشی این کار هم کمی زمان بر است پس شما باید صبور باشید تا کاشت شما به بهترین نحو انجام توصیه ما به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشت ناخن پودری نمی باشد.


کاشت ناخن ژله ای

از روش های حرفه ای کاشت ناخن می توان به روش کاشت ژله ای اشاره کرد؛ که با این کاشت زیبایی و جلوه خیره کننده ای به ناخن ها داده و جذابیت دست چندین برابر می شود. درخشش وشفافیت ناخن در کاشت ژله ای به این خاطر است که به دلیل استفاده سه مرحله ای از ژل های مخصوص، ناخن ها درخشش و شفافیت بی نظیری پیدا می کنند و نتیجه کاشت ناخن فوق العاده زیبا می شود. بعد از روش کاشت پودری این روش در رتبه دوم قرار دارد. به علت بد طعم بودن این مواد معمولا این کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن های خود دارند برای ترک این عادت زشت می تواند مفید هم باشد. کاشت ژله ای هم مثل کاشت پودری انجام می شود در تمام مراحل استفاده از ضد قارچ نباید فراموش شودتنها تفاوت این کاشت فقط در نوع مواد آن ها است مواد ژله ای به صورت آماده قابل خریداری است.

کاشت ناخن

کاشت ژله ای نسبت به پودری از استحکام کمتری برخوردار است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد و کسانی که پوست آن ها به این مواد واکنش نشان می دهد باید سریع این کاشت را جدا کنند تا دچار مشکلات قارچی یا ویروسی ناخن نشوند.

کاشت ناخن قالبی

در میان انواع مختلف کاشت های که وجود دارد کم طرفدار ترین و بی کیفیت ترین کاشت همین کاشت قالبی ناخن است

فرایند این روش کاشت طوری است که امکان ماندگاری خیلی کمتری دارد در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی ریخته می شود و بعد ازاستفاده از ضد قارچ روی ناخن ها با فشار زیاد روی ناخن ها مواد را روی ناخن فیکس می کنندو ر ادامه ناخن مصنوعی را از مواد جدا می کنند و برمی دارند و از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد.

معمولا این نوع کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود؛ زیرا به دلیل ضخیم بودن کاشت ناخن، کار ازشکل طبیعی خود خارج می شود این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد پس نتیجه که کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد در این روش کاشت ناخن در مقایسه با روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتری مصرف میشود.

کاشت فیبر گیاهی

کاشت ناخن با فیبرگیاهی، این روش کاشت هم نوعی از کاشت ناخن است که در این روش به جای استفاده از تیپ روی ناخن از الیاف گیاهی مخصوصی مانند ریشه گیاه روی سطح ناخن استفاده می شود مواد این کاشت ناخن فیبر مثل مواد ژل می باشد در این روش کاشت مواد را با قلم برداشته و بر روی سطح ناخن قرار می دهیم و بعد از مواد گذاری دست داخل دستگاه UV قرار می گیرد در آخر درست مثل سایر کاشت ها سوهان کشی منظم انجام می شود در تمامی روش های کاشت برای زیبایی بیشتر سوهان کشی خیلی مهم است.


کاشت دیپینگ

امروزه کاشت ناخن نسبت به سالهای اخیر بسیار پرطرفدار شده است همان طور که می دانیم انجام کاشت ناخن در جهت زیبا تر جلوه دادن ناخن ها انجام میشود پس مستلزم زیبایی، دوام، ظرافت و البته بهداشت است.

کاملا طبیعی و مشخص است که تمامی ما انسانها به سلامت بدن خود چقدر اهمیت میدهیم واز ان جایی که ناخن هم یکی از نقاط ظاهری بدن ما به شمار می آید پس توجه به سلامت آن و مراقبت از آن هم وظیفه ماست در توضیح انواع کاشت ها کاشت دیپینگ را برایتان شرح می دهیم کاشت دیپینگ که این کاشت بدون قلم مو و لیکویید انجام می شود این کاشت دارای یک پرایمر مخصوص به اسم پرایمر کاز است.

در این روش ناخن را به صورت ۴۵ درجه نگه می داریم و روی سطح ناخن را مرتب سوهان میکشیم تا براق بودنش از بین برود باید حین سوهان کشی مراقب باشیم تا صدف ناخن آسیب نبیند چون ناخن دچار قارچ می شود بعد از سوهان کشی تیپ مناسب را انتخاب می کنیم و به ناخن می چسبانیم؛ و مثل روش های گفته شده عمل می کنیم و از آن جایی که با پرایمر کار می کنیم پرایمر را روی ناخن می زنیم و به صورت عمود داخل پودر فرو می بریم و بعد اضافی پودر را با چند ضربه می گیریم و تا رسیدن به ضخامتی که می خواهیم ادامه می دهیم سپس سوهان می زنیم و ناخن را طراحی می کنیم.

کاشت سیلک (ابریشم)

یکی از جذاب ترین کاشت های ناخن روش کاشت سیلک است. این روش کاشت، نام خود را از Silk یا ابریشم گرفته است چون در ساختار این کاشت از پارچه ابریشم استفاده می شود. این کاشت برای کسانی مناسب است که ناخن های ظریف و شکننده دارند و دوست دارند که حالت طبیعی ناخن هایشان را هم داشته باشند مثل روش های قبل ناخن را سوهان کشی می کنند تا مواد باقی مانده از لاک یا برق ناخن از روی ناخن کاملا پاک شود تا ناخن اماده انجام کاشت شود.

بعد از زیرسازی با روغن کوتیکول بعد از خشک شدن آن آماده چسباندن ابریشم می شویم درست مثل سایر روش های کاشت، تیپ مورد نظر را بر روی ناخن چسبانده و پس از خشک شدن آن، اندازه و فرم دلخواهمان کوتاه می کنیم بعد قطعه ای سیلک (ابریشم) را به ترتیبی بر روی ناخن ها می چسبانیم اگر با لبه های ناخن فاصله داشته باشد به کمک ابزار برش، فرم ناخن را اصلاح می کنیم.


کاشت ناخن میکس

تفاوت این کاشت با سایر کاشت ها این است که این حالت کاملا براق و شیشه ای است کاشت ناخن میکس ترکیبی از کاشت ناخن پودری و ژله ای است. بعد از انجام ضد قارچ بلافاصه کاشت پودری را انجام می دهند؛ و بعد ازانجام سوهان کشی لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی قرار می دهند تا کاملا خشک شود کاشت ناخن میکس همان کاشت پودر (آکرلیک) است که فقط در انتهای کاشت، ناخن کاشته شده را با استفاده از ژل کاور می کنند این کاشت. این کاشت بدون لاک و دیزاین به خودی خود زیباست و از بقیه کاشت های دیگر هم گران تر است.

کاشت ناخن فرنچ

این روش کاشت هم یکی از روش های محبوب و پر طرفدار است معمولا این نوع کاشت با دو روش دائم و موقت انجام می شود. در این نوع کاشت قد طبیعی ناخن فرد حداقل بای ۳ میلی متر باشد بعد از مانیکور و شاین آف و زدن و ضد قارچ کردن ناخن ابتدا تیپ مورد نظر را روی ناخن قرار می دهند و دوباره از ضد قارچ و پرایمر با پودر کاور (رنگ دلخواه) ترجیحا هلویی یاصورتی صدف سازی می کنند و بعد فرنچ را باپودر سفید گچی یاهر رنگ و دیزاینی که دوست دارید کار کرده و در پایان یک لایه کلییر روی کل کار می کشید ودوباره سوهان کشی را انجام می دهند. اگر فرنچ با سفید گچی فقط کار شود اصولا فرنچ کلاسیک میگیم.

کاشت مرمریت

این روش نوعی کاشت گریم است در واقع این روش تکنیکی است که در داخل کاشت استفاده می شود، ما کاشتی به نام مرمریت نداریم بلکه طراحی بصورت مرمریت داریم مرمریت کردن ناخن تکنیکی است ما در کاشت استفاده می کنند کاشت نرمال انجام می دهند و یک لایه روی کار مرمریت انجام می دهیم.

جز این روش های کاشت که گفته شده روش های دیگری هم هستند که تیتر وار برایتان اسم میبریم

  • کاشت اکرلیک=پودر+ قلم
  • کاشت دوال=پودر + قالب
  • کاشت موقت یا نمازی=تیپ گذاری
  • کاشت دیپینگ =بدون لیکویید با مواد قدیمی
  • لمینت = لاک ژله ای+پولیش

نکاتی که باید شما بدانید:

  • آنتی بیوتیک بهترین دارو برای درمان عفونت های قارچی است پس حتما در بروز مشکل بعد از کاشت ناخن برای درمان عفونت های قارچی از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید.
  • کاشت های طولانی به ظاهر ناخن اسیب وارد می کنند پس برای جلوگیری از آسیب از کاشت ناخن بصورت طولانی استفاده نکنید.

[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 29 مرداد 1397 ] [ 16:12 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]