معرفی خدمات و تشریفات عروسی

فریت فرودگاه امام


فریت بار چیست ؟ : وقتی به مقصدی مسافرت می کنید و یا حتی قصد مهاجرت از کشوری به کشور دیگری را دارید . حتما برای جابجایی برخی از لوازم خود به ویژه لوازم شخصی خودتان را می خواهید با خود به همراه داشته باشید . در خیلی از موارد حتی بیشتر لوازم منزل مانند مبل و صندلی و … را نیز دوست دارید که با خود ببرید. باید توجه داشته باشید مسافر به اندازه مشخصی می تواند همراه خود بار وارد هواپیمای مسافربری کند . لذا برای اینکه سایر لوازم خود را نیز با خود ببرید نیاز به یک شرکت معتبر در امر ارسال بار هوایی و یا همان فریت بار دارید . اصطلاح فریت بار که اکثرا مسافران از آن استفاده می کنند مفهوم ارسال بار هوایی را دارد .

اما در اصل لغت فریت خود به معنای بار می باشد و وقتی قصد داشته باشیم باری را از طریق هواپیما ارسال کنیم . به آن بار , بار هوایی یا فریت هوایی می گویند.

بیشتر بدانید : فریت فرودگاه امام


باید به این نکته توجه داشته باشیم که تمامی هواپیماها که در آسمان تردد می کنند صرفا مسافربری نیستند. هواپیماهایی هم هستند که تنها برای حمل و نقل بار هوایی طراحی و ساخته شده اندد به این نوع هواپیماها هواپیماهای ترابری یا کارگو میگویند. هدف از طراحی و ساخت هواپیماهای ترابری جابجایی بارهای عظیم و زیاد است . بدون شک ما نمی توانیم وقتی مسافرت می کنیم بیش از اندازه با خود بار حمل کنیم در هواپیمای مسافربری . برای اینکه بار زیادی به مقصد خودمون ارسال کنیم نیاز داریم تا از بخش کارگو استفاده کنیم .

همچنین برای ارسال و حمل بار هوایی بیشتر بارهای تجاری نیز از هواپیماهای باربری یا همان ترابری استفاده می شود . در نتیجه هواپیماهای ترابری گاها بزرگتر از هواپیماهای مسافربری ساخته می شوند . و بیشتر برای فعالیت کارگو و حمل بار تجاری و بار اضافی مسافر مورد استفاده قرار می گیرند.



[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 5 شهريور 1397 ] [ 15:56 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]