معرفی خدمات و تشریفات عروسی

مزایای بوستر پمپ های چند گانه


مزایای بوستر پمپ های چند گانه

مزایای بوستر پمپ های چند گانه : معمولا از این نوع پمپ ها برای زمانی که نیاز به پشتیبانی است و همچنین برای مکان هایی که فراهم سازی آب در آن یک امر حیاتی و ضروری است از مجموعه بوستر پمپ های چندگانه استفاده می شود بیشتر این استفاده برای زمانی است که وجود پمپ فعلی هم پاسخ گوی نیاز مصرف کننده نباشد برای همین وجود تعداد متعددی پمپ به مصرف کننده این اجازه را می دهد تا راه های زیادی را برای استفاده و بهره وری از آن ها داشته باشد.

مزایای بوستر پمپ های چند گانه

چنانچه پمپ اصلی در وضعیتی باشد که کار نکند و یا این که همراه با پمپ اصلی یک پمپ کمکی با همان وظایف مورد استفاده قرار گیرد در این صورت بوستر این امکان را فراهم می کند تا تعداد بیشتری از یک پمپ عموما در مکان های مسکونی و تجاری و یا مکان هایی که بیشتر از یک یا دو پمپ با هم از طریق تخیله مشترک وصل می شوند.

لیست قیمت انواع بوستر پمپ را در لینک زیر ببینید : قیمت بوستر پمپ

در واقع کاهش توان مصرفی از مزایای اصلی بوستر پمپ ها می باشد و میزان حداکثر دبی مصرفی را بدین شکل که اگر دبی مصرفی از دبی پمپ اول بیشتر باشد، پمپ دوم وارد مدار شده تنظیم می کند. برای یک ساختمان مسکونی در واقع میزان فشاری که برای بوستر پمپ در نظر گرفته می شود بدین صورت می باشد:

  • هد کلی بوستر پمپ بر اساس متر ستون آب = ارتفاع ساختمان+۱۰+ افت اتصالات و لوله
  • برای هر نفر دبی مصرفی ۲۵۰ لیتر در ۲۴ ساعت در نظر گرفته می شود.

کنترل سرعت در بوستر پمپ ها

معمولا برای استفاده از این امکان سرعت متغییر در بوستر پمپ ها بکار برده می شود. در این نوع متغییر ها تنظیم سرعت پمپ ها باید با نوع کارکرد پمپ ها انطباق داشته باشد. سرعت نقش اصلی را در کنترل و در رسیدگی پمپ ها به درخواست های متعددی است که صورت می گرد خاموش و روشن شدن پمپ براساس نیاز است اما مهم ترین کار پمپ تلاش برای تامین تقاضای اصلی مصرف کننده است.

در این میان برای کنترل دور از اینورتر از مدل های سرعت ثابت که تحت کنترل مقدار سوئیچ فشار هستند و نسبت به سایر موارد هم کمی ارزانتر از مدل های معادل سرعت متغییر هستند استفاده می شود که در این نوع پمپ ها دور پمپ را با تغییر فرکانس تغییر می دهد. پس به این ترتیب که از پرشر سوییچ در بوستر پمپ های دور ثابت و از پرشر ترانسمیتر در بوستر پمپ های دور متغیر استفاده می شود.

پیکربندی مدل های مسئولیت | اضطراری

پیکربندی مدل های مسئولیت / اضطراری در واقع بهترین نوع پیکر بندی در میان انواع مدل های پیکربندی می باشد معمولا از این سیستم ها برای درخواست هایی که نیاز دارند مجموعه بوستر پمپ ها در هر زمانی در حال کار باشند استفاده می شود مکان هایی مثل بیمارستان ها یا مکان های مسکونی . . .

در واقع هنگامی که پمپی از کار بیفتاد این پمپ های اضطراری هستند که جایگزین می شوند که این نوع پیکربندی می تواند جایگزین مناسبی برای پمپ های خراب باشند. در صورتی که شما مجموعه پمپی را انتخاب کرده باشید که دارای پمپ اضطراری می باشد شما در این صورت به یک پمپ باید اجازه دهید تا بیشترین مسئولیت را بر عهده بگیرد و این مجموعه در واقع به پمپ های اضافی و اضطراری این اجازه را دهد که در صورت نیاز و یا در صورتی که پمپ اصلی از کار افتاد این پمپ ها را جایگزین آنها کند.

پیکربندی مدل های مسئولیت | کمکی

پیکربندی مدل های مسئولیت / کمکی در واقع این نوع مدل ها از پیکر بندی این اجازه را می دهد تا پمپ های چندگانه به طور همزمان کار کنند و این در حالی است که برای رسیدن و اجرای یک مسئولیت کار می کنند. از مزایای این نوع بیشتر در خواست برای جاهایی است که در آن نوسانات بیشتری اتفاق میفتد و برای این که هم افزایش یا کاهش تقاضا در آن اتفاق می افتد از لحاظ اقتصادی تقسیم کار پمپ وظیفه ( مسئولیت ) اگر بین دو پمپ تقسیم شود کاهش خواهد یافت.

حالت پیکر بندی کمکی را در مجموعه بوستر پمپ انتخاب نمایید و این سیستم شروع به کار کند نصف بیشترین میزان جریان در پمپ وظیفه مورد استفاده قرار می گیرد با این حال می توانید که آن را در فشار مداوم نگه دارید.


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 3 مهر 1397 ] [ 15:38 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]