معرفی خدمات و تشریفات عروسی

الکتروموتور زیمنس |SIEMENS


الکتروموتور زیمنس |SIEMENS

الکتروموتور زیمنس , لیست قیمت الکتروموتور زیمنس , نمایندگی فروش الکتروموتورهای زیمنس , کاتالوگ محصولات الکتروموتور زیمنس , قیمت موتور الکتریکی زیمنس , تامین کننده الکتروموتور زیمنس در تهران و کرج

الکتروموتور زیمنس

فروشگاه ماشین آلات صنعتی

بی شک نام زیمنس به گوش همه ایرانیان رسیده است . زیمنس یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی جهان است که تقریبا در تمام صنایع بزرگ و کوچک دنیا سهم بزرگی را ایفا می کند . از طراحی و تولید الکتروموتور گرفته تا ساخت لوکوموتیو های بزرگ و… . هلیدینگ بزرگ زیمنس در سال ۱۸۴۷ فعالیت خود را در آلمان آغاز کرد و با توسعه فعالیت های خود در عرصه صنعت و فناوری امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین شرکتهای صنعتی جهان شده است . فعالیت زیمنس امروزه در زمینه صنعت قطار و ریل , برق و اتوماسیون صنعتی , انواع لوازم خانگی , تجهیزات مخابرات و نورپردازی , سیستم های خودکار ساز , تجهیزات پزشکی و سامانه های اعلام حریق می باشد .

کاربردهای الکتروموتور زیمنس

مهمترین شاخصه شرکت زیمنس تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد در تنوع زیاد با طول عمر بالا می باشد . یکی از محصولات ارزنده اسن شرکت الکتروموتور زیمنس است . که کاربردی بسیار دارد از جمله :

استفاده در پمپ , صنایع تولیدی , کمپرسور , تجهیزات بالابری , صنایع سیمان , پتروشیمی , سرامیک , خودروسازی و …

اکثر الکتروموتورهای زیمنس در کشور چک تولید می شود . دلیل محبوبیت الکتروموتور زیمنس همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم تنوع بالای در توان های مختلف این محصول است . به صورتی که طیف تولید الکتروموتور زیمنس از ۰٫۰۹ کیلو وات تا ۴۰۰۰ کیلوات ودر دروهای ۷۵۰ , ۱۰۰۰ , ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ تولید و عرضه می شود.

***نکته

الکتروموتور زیمنس طبق استاندارد های IEC یا NEMA با راندمان بالا و خیلی جمع و جور در چهار کلاس IE1 , IE2 ,IE3 ,IE4 تولید می شود. جنس بدنه الکتروموتور زیمنس بستگی به سایز آن دارد و از نوع چدنی و یا آلومینیوم می باشد . اکثر سایزهای بزرگ از جنس چدن می باشند.

ویژگی های الکتروموتور زیمنس

  • طول عمر بالا
  • راندمان انرژی بالا
  • قابل اطمینان در شرایط سخت کاری
  • کیفیت عالی محصول
  • مصرف انرژی پایین
  • بسیار جمع و جور



[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 10 مهر 1397 ] [ 16:05 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]