معرفی خدمات و تشریفات عروسی

عکاس خوب و حرفه ای


عکاس خوب و حرفه ای : معمولا عکاس خوب در هوای بد بهتر شناخته می شود زیرا به خوبی می داند زوایه دید دوربین را چه طوری تنظیم کند که عکس های قشنگتری بکیرد. و معمولا بهترین دوربین به ان دوربینی گفته می شود که بهترین و با مهارت ترین عکاس با ان عکس می گیرد. عکاسی خوب است که مثل یک مهندس اندازه بگیرد ومانند یک دانشمند تفکر کند ومثل یک شاعر به دنیا وطبیعت ان بنگرد.

عکاس خوب و حرفه ای

به عکسی بهترین عکس گفته می شود که هنوز گرفته نشده است.و عکاسی وصداقت ارتباط تنگاتنگی باهم دارند وهمیشه باهم هستند.

و عکاسی از جایی شروع می شود که هنر وتکنولوزی باهم برخورد پیدا می کنند.

وقتی کسی عکسی را می گیرد چیزی را با ان عکس نمی گوید بلکه انچه را که باید گفته شود با هنر عکاسی به معرض نمایش ودید همگان می گذارد. یک عکاس ماهر وحرفه ای می تواند از برخی مشکلات ساده هم برای گرفتن عکس های بهتر استفاده ی خوب بکند مثلا او می تواند حتی از گرد وغبار نشسته بر روی لنز دوربین خود برای گرفتن عکس های خود استفاده ی مفید بکند.ویک عکاس باید با دوربین خود زندگی کند وبا ان دوست باشد وبه خو ان را بشناسد.وبتواند به خوبی با سوزه های خود ارتباط برقرار کند.

فردی که می خواهد عکاس خوبی باشد بایست از اساتید عکاسی خود به خوبی پیروی کند و از انها درس بگیرد تا ان زمان که خود یک عکاس حرفه ای و استاد ان حرفه شود.

برای عکاس حرفه ای شدن سعی کنید ابتدا یک سوزه مانند یک گل را بشناسید وسپس شروع به گرفتن عکس از ان بکنید. یک عکاس با مهارت و حرفه ای هیچ وقت برای مدت طولانی دوربین خود را از خود جدا نمی کند زیرا به خوبی می داند که این کار برای هر دوی انها(دوربین و عکاس) اصلا خوب نیست وبیبن انها فاصله می اندازد.
پیشرفته وبه روز بودن یک دوربین حتما دلیل بر گرفتن عکس های خوب با ان نمی تواند باشد بلکه مهارت یک عکاس خیلی مهمتر از پیشرفته بودن دوربین او می باشد ویک عکاس خوب می تواند با دوربینی ساده هم عکس های خوب وخاطره انگیز را ثبت و ضبط کند.

آتلیه عکاسی عروس
معمولا اشتباه بسیاری عکاسان در اینجا است که انها بیشتر به وضوح عکس تمرکز می کنند ونگران این مسئله هستند واصلا توجه هی به مفهوم وپیام ان عکس ندارند.
وقتی می خواهیم در مورد یک عکاس قضاوت کنیم نباید در مورد واو ودوربینش قضاوت کنیم بلکه باید در مورد عکس هایی که با هنر عکاسی خود انها را تهیه کرده است دید ونظر داد.

با آتلیه های عکاسی عروس بیشتر آشنا شوید : آتلیه عکاسی عروس

وقتی یک فرد یک عکاس خوبی می تواند بشود که او به این نکته پی ببرد که چه چیز هایی موجب می شود که یک فرد عکاس بدی بشود .چون او ان موقع می تواند به خوبی عیب وایراد های خود را شناخته وانها را در حرفه ی خود برطرف کند .بهتر است بر روی فیلم هایی که در حرفه ی از انه استفاده می کنید حساسیت نشان دهید.وسعی کنید که انها از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا کار شما را زیر سوال نبرند.

عکاسی خوب و حرفه ای است که بتواند از پشت یک مه غلیظ یک سوزه ای راحتریرا توصیف بکند.

اتوماتیک بودن یک دوربین صرفا دلیل بر ان نمی شود که ان بتواند عکس های خوب وقشنگی را بگیرد بلکه ان دوربین فقط یک متخصص فنی خوب است ویک هنر مند خوب نیست.تا مهارت خود را در عکاسی به کار بگیرد وعکس خوبی را از اب در بیاورد.

و سخن اخر در رابطه با عکاسی حرفه ای

شما عزیزانی که می خواهید در زمینه ی عکاسی پیشرفت کنید و یک عکاس خوبی باشید توصیه ما به شما عزیزان این است که ابتدا سعی کنید که به خوبی این هنر را بیاموزید وفوت وفن ان را یاد بگیرید وبه خوبی از تجربیات اساتید خود استفاده کنید وپس از ان موقع عکاسی سعی کنید با سوزه ی خود به خوبی ارتباط برقرار کرده وهر عکسی را که می خواهید بگیرید اول با خود به این نکته فکر کنی که می خواهید با این عکس چه پیامی را به بیننده ی خود بدهید و سپس ان عکس را بگیرد و همیشه سعی کنید که عکس هایی را تهیه کنید که بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند و یک مفهومی را در دل خود داشته باشد.واگر شما همه ی این مهارت ها را داشته باشید وبتوانید از پیشرفت تکنولئزی هم در هنر عکاسی استفاده کنید تبدیل به یک عکاس بی نظیر خواهید شد که عکس هاس بسیار زیبا وبه یاد ماندنی را از خود به یادگار خواهید گذاشت که همگان از دیدن اتها لذت خواهند برد.

امید واریم مطالب ذکر شده برای شما مفید وقابل استفاده باشد واز انها در هنر عکاسی خود بتوانید بهره بگیرید.



[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 17 خرداد 1397 ] [ 16:14 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]