معرفی خدمات و تشریفات عروسی

کانکس مسکونی


کانکس مسکونی : کانکس های مسکونی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ما است . طراحی و ساخت خانه خای مسکونی , ویلایی , خانه باغ ها و .. با بتن و مصالح ساختمانی کاری پرهزینه و زمان بر است . بنابراین مناسب ترین راه این است که از کانکس های مسکونی استفاده کنیم . شاید برای خود شما هم اتفاق افتاده باشد که به خانه یا آلاچیق کوچک در باغ یا زمین های زراعیتان نیاز داشته باشید . این نوع از کانکس ها بهترین گزینه ی انتخابی در چنین فضاهایی هستند زیرا هم طراحی و ساخت آن ها هزینه بر نبوده و هم زمان کمتری صرف ساخت آن می شود بنابراین شما می توانید در کمترین زمان و با صرف هزینه ی مناسب به کانکس مورد نظر خود دست یابید .
کانکس مسکونی چیست
شاید کلمه ی کانکس برای بعضی از افراد نا آشنا باشد یعنی فقط آن را شنیده باشند در این مقاله سعی می کنیم شما را بیشتر با کانکس مسکونی آشنا سازیم . کانکس مسکونی نوعی از کانکس است که طبق درخواست و نیاز مشتریان عزیز در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و تولید می شود . به عبارتی کانکس های مسکونی تمامی امکانات یک خانه را دارند همانگونه که از نام آن ها نیز پیداست کاربردی مسکونی دارند و در هر مکانی می توان از آن ها استفاده کرد . این نوع از کانکس ها تمامی نیازهای شما را از خانه ی ویلایی و یا پیش ساخته فراهم می کنند .
کاربردهای کانکس مسکونی
از این کانکس ها استفاده های زیادی می شود که در زیر به نمونه ی مختصری از آن ها اشاره می کنیم :
۱- مورد استفاده در باغ ها , زمین های زراعی , ویلاها : به جای اینکه هزینه های زیادی را صرف ساخت ویلا و خانه باغ کنید با صرف هزینه ی مناسب و در کوتاهترین زمان می توانید از کانکس های مسکونی در باغ و یا ویلای خود استفاده کنید . و در صورت ممکن امکان جابه جایی را دارند .
۲- برای اسکان معماران و مهندسان در پروژه های عظیمی چون سد سازی و پل سازی , معدن و ..
۳- مورد استفده ی نیروی انتظامی برای اسکان سربازان , ماموران نیروی انتظامی و .. در منطقه های عملیاتی
۴- مورد استفاده در مناطق شمالی کشور و …
طراحی کانکس های مسکونی
ما می توانیم طبق سلیقه ی مشتری هر نوع طرح و نمایی را بر روی کانکس مسکونی انجام دهیم . مجموعه ی ما با استفاده از متخصصین و مهندسین حرفه ای در زمینه ی ساخت انواع کانکس زیباترین و مناسب ترین طرح ها را بر روی کانکس شما پیاده کنیم . اگر این نوع از کانکس ها از ظاهری زیبا و طراحی فانتزی برخوردار باشند سبب جذابیت آن ها شده و این امر سبب رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز می شود .
استفاده از کانکس مسکونی و فواید آن
طراحی , ساخت , نصب سریع کانکس های مسکونی با قیمتی مناسب
انعطاف پذیری در ابعاد , اندازه , شکل سازه ها
عایق بندی سرما , گرما , صدا
دارای طول عمر بالا
مقاوم در مقابل گرد و غبار , سیل و باران
به علت استفاده از ورق گالوانیزه مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارند
مقاوم در برابر باد و نور خورشید
مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خورندگی و زنگ زدگی
جابه جایی سریع و آسان کانکس
ما به شما بهترین طرح ها و ایده ها را پیشنهاد می کنیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر از کانکس مسکونی , قیمت کانکس مسکونی با ما تماس بگیرید .


[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 28 مهر 1397 ] [ 14:29 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]