معرفی خدمات و تشریفات عروسی

کانکس فروشگاهی


کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی , خرید , فروش و قیمت کانکس فروشگاهی , طراحی و ساخت انواع کانکس های فروشگاهی در ابعاد مختلف و اندازه های بزرگ و کوچک : کانکس های فروشگاهی نیز یکی دیگر از کانکس های طراحی شده در شرکت کانکس آلفا است که در ابعاد و اندازه های گوناگونی طراحی و ساخته می شوند . کانکس فروشگاهی به عبارتی نوعی کانکس است که تمامی کاربردهای یک فروشگاه را داراست و می تواند نیاز فروشگاهی را رفع کند . این دسته از کانکس ها به گونه ای طراحی شده اند که اگر در موقعیت های مورد نظر بازدهی پایین بود می توان آن ها را به آسانی جابه جا کرد و به مکان های دیگر منتقل کرد .

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی چیست

کانکس فروشگاهی سیار یا کانکس فروشگاهی , به عبارتی نوعی سازه می باشد که با نما و طراحی خاصی که دارد مختص امور فروشگاهی و تجاری ساخته شده است . از این نوع از کانکس ها می توان به عنوان بازارچه ها و فروشگاه های موقتی در بعضی از مناطق استفاده کرد . در برخی از مناطق که صعب العبور هستند و امکان ساخت فروشگاه وجود ندارد و یا در بین راه ها و جاده ها از این نوع از کانکس ها به عنوان فروشگاه استفاده می کنند .

لیست قیمت روز کانکس : قیمت کانکس

کاربرد کانکس های فروشگاهی

از این نوع از کانکس ها استفاده های زیادی می کنند که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم :

  • مورد استفاده در میوه و تره بار ها به عنوان فروشگاه میوه و تره بار : در برخی از مناطق از جمله منطقه های تجاری برای فروشنده صرف نمی کند که مغازه اجاره کند بنابراین در اینجا بهترین گزینه می تواند کانکس فروشگاهی باشد و در صورت تغییر مکان نیز بتوان آن را جابه جا کرد .
  • مورد استفاده در مدارس و دانگشاه ها به عنوان دکه های فروش : در بیشتر مدارس و دانشگاه ها از کانکس های فروشگاهی به عنوان دکه ی فروش استفاده می شود .
  • مورد استفاده در نمایشگاه های بین المللی : از این نوع کانکس ها در نمایشگاه های بین المللی و یا داخلی که همه ساله برگزار می شود مثل مایشگاه کتاب و .. به عنوان فروشگاه استفاده می شود .
  • در شهرک های تازه تاسیس استفاده از این نوع کانکس ها به عنوان بازار و غرفه ی فروشگاهی
  • استفاده به عنوان بازارهای موقت : کانکس فروشگاهی از جمله کانکس هایی است که کاربرد فروشگاهی دارد و از آن به عوان بازار های موقت نیز استفاده می کنند و در صورت امکان آن ها را نیز جابه جا می کنند .
  • استفاده در فضاهای سبز , پارک ها از جمله پرک های مسافر و …

امکانات کانکس های فروشگاهی

  • دارای یخچال های مناسب فروشگاهی در انازه ها و ابعاد مختلف
  • ارا بودن کپسول های آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه
  • مجهز به قفسه ی فروشگاهی برای چیدمان اجناس داخل آن ها
  • مجهز به ویترین های مناسب در طرح های مختلف از جمله شیشه ای و ..
  • مجهز به سیستم های تهویه مناسب سرما و گرما
  • طراحی مناسب داخلی فروشگاه ها که باید از MDF و یا پارتیشن باشد .

کانکس فروشگاهی دست دوم

کانکس های فروشگاهی که مشتریان بعد از خرید و استفاده می توانند دوباره با عنوان کانکس فروشگاهی دست دوم به شرکت با قیمت مناسب تر بفروشند . در مجموعه شرکت کانک سازی آلفا این دسته از کانکس ها بازسازی و تعمیر می شوند و به افرادی که تقاضای این دسته از کانکس ها را می کنند با قیمت مناسب به فروش می رسانند . در این صورت مشتری هم یک کانکس فروشگاهی خریداری کرده و هم قیمت پایینتری را برای خرید کانکس خرج کرده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس فروشگاهی , خرید کانکس فروشگاهی با کارشناسان فروش مجموعه شرکت کانکس آلفا تماس حاصل نمایید .

کانکس فروشگاهی مدرن
[ بازدید : 160 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 28 مهر 1397 ] [ 14:34 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]