معرفی خدمات و تشریفات عروسی

کانکس کارگاهی


کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی , خرید , فروش و قیمت کانکس کارگاهی دست دوم , طراحی و ساخت انواع کانکس کارگاهی طبقاتی کامل , مرکز خرید و فروش انواع کانکس کارگاهی در تهران : کانکس کارگاهی همانگونه که می بینید از نامشان مشخص است که کاربردی کارگاهی دارند . تمامی کانکس هایی که در پروژه های ساختمانی , معماری و کارگاهی می بینید همگی کانکس کارگاهی هستند که از قابلیت جابه جایی نیز برخوردارند . یکی از مهمترین مزیت قابلیت جابه جایی کانکس این است که می توان بعد از اتمام یک پروژه کانکس کارگاهی را به راحتی می توان به محل دیگر پروژه برد و در آنجا استفاده کرد که هم در وقت و هم در هزینه ضصرفه جویی می شود .
کانکس کارگاهی ایرانا سازه

کانکس کارگاهی ایرانا سازه

کانکس کارگاهی چیست

این دسته از کانکس ها در واقع می توان این گونه تعریف کرد که از آن برای استقرار کارگران , مهندسین , مدیران و سرپرستان پروژه ها , تمنسین ها و به عبارتی تمامی افرادی که در یک پروژه ی عظیم ساخت و ساز با یکدیگر همکاری می کنند , استفاده می شود . در بالا نیز به این نکته مهم اشاره کردیم که این نوع از کانکس ها از قابلیت جابه جایی برخوردارند و در ضمن می توان در صورت تقاضای مشتریان عزیز آن ها را به صورت ثابت نیز طراحی کرد .

کاربرد کانکس کارگاهی

  • مورد استفاده در پروژه های عظیم ساخت و ساز مثل سد سازی , پل سازی , استخراج معادن , آپارتمان های بزرگ , بازارهای تجاری , ساخت هتل ها و ..
  • مورد استفاده در پروژه های عظیم دولتی مثل نفت , پتروشیمی و ..
  • مورد استفاد در ریل کشی ها , راه سازی ها و .

طراحی کانکس کارگاهی

شرکت کانکس سازی ایرانا سازه کانکس با استفاده از فناوری به روز دنیا در زمینه ی ساخت انواع کانکس اقدام به طراحی و ساخت کانکس های کارگاهی در اندازه ها و ابعاد مختلف کرده است . این نوع از کانکس ها به گونه ای طراحی می شوند که با هر نوع شرایط اقلیمی و آب و هوایی سازگار باشند . در ضمن طبق درخواست مشتری می توان آن ها را در یک طبقه , دو طبقه و چند طبقه طراحی کرد . نمای ظاهری این نوع کانکس نیز اهمیت دارد زیرا که اسباب راحتی و آسایش کارگران و کارمندان را سبب می شود . بهترین کیفیت و هترین خدمات را با ما تجربه کنید .

امکانات کانکس کارگاهی

  • مجهز به اتاق های مدیریت
  • در صورت سفارش مشتری مجهز به حمام , سرویس بهداشتی , آشپزخانه
  • مجهز به آبدارخانه
  • مجهز به اتاق های استراحت جداگانه برای مدیران و کارگران
  • و هر امکانات دیگر که مشتریان عزیز سفارش دهند قابل پیاده در این نوع از کانکس ها هستیم .

مزایای کانکس های کارگاهی

  • سرعت در ساخت و طراحی
  • قابلیت جابه جایی
  • ثابت بودن
  • هزینه ی کمتر به نسبت دیگر سازه ها اعم از بتنی و فلزی
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب ( زیرا باید مناسب اب هر نوع شرایط اقلیمی باشد )
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت , نور خورشید , سرما
  • مقاوم در برابر زمین لرزه و سیل , طوفان

کانکس کارگاهی دست دوم

معموا افراد بعد از استفاده از کانکس در پروژه ی کاری دیگر نیازی به آن ندارند در این صورت می توانند کانکس های کارگاهی خود را با قیمت مناسب تر بفروشند . این دسته از کانکس ها وقتی به کارگاه و یا کارخانه باز می گردند در آنجا تعمیرات و بازسازی در صورت نیاز بر روی آن ها انجام می گیرد و سپس این دسته از کانکس ها را با نام کانکس کارگاهی دست دوم به مشتریانی که تقاضای خرید کانکس کارگاهی دست دوم دارند فروخته می شوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول انتخابی خود و همچنین اطلاع از قیمت کانکس کارگاهی , فروش کانکس کارگاهی با شرکت آلفا کانکس در ارتباط باشید .

می توانید مطالعه کنید : کانکس تجهیز کارگاهی


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 28 مهر 1397 ] [ 14:39 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]