معرفی خدمات و تشریفات عروسی

میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است


میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است ؟


میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره : یکی از سوال های دختر خانم ها معمولا در اولین جلسه خواستگاری برای شان بسیار مهم است ،شغل داماد است. آن ها می خواهند که از وضعیت اشتغال همسر آینده شان به خوبی آگاه شوند. ولی آن چیزی که مهم است و در زندگی واقعا تاثیر زیادی داشته است، نوع شغل و میزان درآمد است و می توانند تاثیر مستقیمی بر روی زندگی مشترک بگذارد.

میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است – زمانی که پسری به سن ازدواج برسد و شرایط شغلی مناسبی داشته باشد در اصل موانع مهمی دیگر بر سر راه ندارد اما اگر کسب درآمدی نداشته باشد شروع یک زندگی برای او قطعا دشوار و سخت است. نوع شغل می تواند در بقای زندگی مشترک اهمیت فراوانی داشته است. البته دقت کنید آن چیزی که در این مورد نباید فراموش کرد کسب درآمد به صورت حلال است که میتواند سلامت زندگی را تضمین کند و اینگونه نیست که پول در آوردن به هر قیمتی برای زندگی مشترک درست نیست.

میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است

میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است

میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است

هم اکنون دخترهای زیادی نیز شاغل هستند و به همین جهت کفویت شغلی اهمیت زیادتری پیدا کرده است. اینکه شغل زن و مرد در جایگاه هم شان یکدیگر باشند. سطح درآمد مرد همیشه باید از میزان درآمد زن بیشتر باشد تا بتواند تناسب زندگی و تعادل آن بخوبی حفظ گردد. اما در دوران فعلی هم زن و هم مرد مجبور هستند که به فعالیتهای اقتصادی بپردازند تا توازن شغلی بهم نخورد. به بیانی ساده تر می توان اینگونه گفت که مرد باید در یک جایگاه کار کند و زن هم در دو جایگاه.

زمانی که زمینه های شغلی مشترک وجود داشته باشد می تواند فضای فکری هر دو سمت را به یکدیگر نزدیک نماید. اما فراموش نکنید که به سختی میتوان بین شغلهای مردان مثل شغل های آزاد، فعالیتهای خدماتی و…. با شغلهای خانم ها مثل شغل های هنری، فرهنگی و… زمینه مشترک ایجاد نمود.این گونه ازدواج ها می تواند پس از گذشت مدتی شکافت های عمیقی را ایجاد نمایند. چون این شغل نیست که تنها به عنوان تامین کننده درآمد نیست. فضای می باشد که ما در روز ساعت های زیادی را با آن سپری می کنیم و ذهن ما درگیر آن است. افراد زیادی هستند که با آن ها ارتباط در روز داشته ایم و ارباب و همکاران زیادی وجود دارند که دنیای اجتماعی مان را تشکیل میدهند و شبکه ی برای روابط اجتماعی را تعریف می کند. تفاوتی که بین روابط و ذهنیت ما و دنیاها وجود دارد میتواند منجر به فاصله در بین زن و مرد باشد.

شغل همسر آینده چه ویژگی های باید داشته باشد؟

مدت زمانی که مرد کار می کند در زندگی مشترک تاثیر زیادی را دارد. مرد باید فرصتی را داشته باشد که به مسائل زندگی خصوصی و شخصی اش نیز برسد و از زمان خود به خانواده اختصاص بدهد نه اینکه بخواهد همه ی زندگی اش را برای کار صرف نماید. برخی از مشاغل واقعا سخت هستند و خسته کننده می باشد و دیگر برای مرد فرصتی نمی ماند که به امور خانواده رسیدگی کند. تعدادی از این مشاغل ماموریتی می باشند و فرد مجبور است که در طول سال از خانه دور باشد. هر زنی نمی تواند چنین شرایطی را تحمل کند. اگر می خواهید تصمیم بگیرید باید در زمان انتخاب این ویژگی ها را در نظر داشته باشید و شرایطی را بپذیرید که طبق شیوه ی زندگی تان باشد.

این خطرها را خواهد بپذیرفت؟

برخی از مشاغل مثل شغل های نظامی خطرهای خاص خود را داشته اند یا فعالیتهای مثل امداد و نجات که همواره مخاطره انگیز است. این شغل ها استرس های زیادی را به خانواده وارد می کند. البته این امکان وجود دارد که دختری که بخواهد ازدواج کند دوست داشته باشد تا همسری آتش نشان داده باشد.
او باید تمامی جوانب را در نظر بگیرد و استرس و خطرها را تحمل نماید. تنها این نیست که یک شغل را دوست داشته باشید بلکه باید در مورد آن اطلاعات کاملی را در اختیار داشته باشید و بخوبی از معایب آن آگاه باشید.

ممکن است در شغل های پر خطر شخص عضوی از بدنش را از دست بدهد یا اینکه مجروح شود. در صورتی که همسر خود را برای چنین مشکلاتی آماده نکرده باشد می تواند در صورت بروز این بحران ها تحملش را از دست بدهد و کانون زندگی را متلاشی کند. هر دختری باید برای تحمل شغل همسر خود توانایی های لازم را در نظر بگیرد.

لحظه های بدون همسر

در پاسخ به میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است : مشاغلی نیز وجود داشته است که به شیفت شب اختصاص داشته اند مثل شغل های نظامی و پرستاری. برخی از خانمها نمی توانند شبها تنها بماند و برایشان سخت است. به همین دلیل در زمان ازدواج باید به این مسائل توجه کرد تا بعدها اختلافی با همسر به وجود نیاید. شما باید در چنین مشاغلی ویژگی های منفی و مثبت را در نظر داشته باشید تا مشکلاتی در آینده ایجاد نگردد. تلاش کنید به صورت منطقی با این مسائل روبرو شوید و آن را حل کنید.

در آخر دخترهای جوان باید بدانند پاسخ مثبت گرفتن در مقابل تقضای ازدواج هر مردی با شغلی که داشته بر روی زندگی اجتماعی و شخصی تاثیر مستقیمی را دارد و همچنین بر روی تربیت فرزندان نیز موثر است. پس بهتر است در چنین مراحلی تامل و دقت کافی را داشته باشید که پس از ازدواج دیگر جای برای پشیمانی نمی ماند. در آخر پس از بررسی دقیق می توانید به انتخاب همسر آینده تان بپردازید.


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 9 آبان 1397 ] [ 13:10 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]