معرفی خدمات و تشریفات عروسی

عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند ؟


عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند ؟

عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره : یکی از مهم ترین مراسم های که در طول زندگی شما برایتان بسیار به یادماندنی و شیرین است، روز جشن عروسی می باشد. پس باید بدانید که چگونه رفتار داشته باشید تا شخصیت خود را به خوبی نشان بدهید. بسیاری از عروس و دامادها همیشه برایشان این سوال پیش می آید که چگونه رفتار کنند که مهمان ها نیز از آن ها رضایت داشته باشند؟

پیش از هر چیزی باید به خوبی بدانید که نحوه برخورد عروس و داماد با میهمان ها باید با نهایت دقت باشد و بسیار مهم است. خیلی مهم می باشد که شما با میهمان ها خود رفتار صحیح و قدرشناسانه و صمیمی داشته باشید پس مطمئن باشید که در صورت قدرشناس بودن عروس و داماد ،دیگر جای افسوس برای پنج یا ده سال آینده دیگر نیست.

عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند ؟

همچنین سبب می شود که میهمان های شما هم در ذهن شان چیزی جز یک عروس وداماد زیبا، دوست داشتنی و متواضع از اینکه عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند باقی نماند. همیشه در خاطر داشته باشید که این میهمانی فقط مختص شما نیست بلکه برای میهمان ها نیز می باشد. برای اینکه مطمئن باشید تصویری زیبا و به یادماندنی در ذهن مهمان هایتان ایجاد می کنید بهتر است نکات زیر را رعایت نمایید:

عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند

عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند

۱)اول اینکه باید یک راهرو را طراحی کنید که ورود شما با وقار و متانت طی شود و همچنین به گونه ی دسته گل تان را در دست بگیرید که ساقه گل در دست شما باشد و گلهای آن به سمت جلو باشند. زمانی که در حال رفتن به سمت درب اصلی هستید مداوم یک لبخند ملیح داشته باشید و هیچ وقت نباید در چنین شرایطی حالتی غمناک داشته باشید.
می توانید حرکت های آهسته ی با سر داشته باشید که نشان دهنده احترام به حضور بزرگترها به مراسم عروسی شما باشد.

۲) از قبل بهتر است بوسه عروسی را تمرین کنید که بوسه ی وزین و شیرین باشد.

۳)در ذهن خود این موضوع را نگه دارید که پس از اینکه مراسم عروسی تمام شود برای کسی دست تکان ندهید. چون شما در حالی هستید که ازدواج می کنید نه اینکه برای تشویق تیم فوتبال رفته باشید. با همسر خود مجدد به راهرو بازگردید به گونه ی که در ذهن تمام افراد، زوجی زیبا و شاد باقی بماند.

۴)زمانی که زوج ها درگیر گرفتن فیلم و عروسی می شوند ،معمولا کمتر این فرصت برایشان به وجود می آید که در نخستین ساعت های متاهلی شان با دوستان و خانواده ها باشند. به خصوص اینکه در بسیاری از موارد عروس ودامادها دیگرتر به تالار می روند و همین موضوع زمان بیشتری را از آنها می گیرد تا از میهمان ها دور باشند.

۵)زمانی که در حال صحبت هستید باید به چشم های میهمان های خوب نگاه کنید. این مورد باید در هر گفتگو و زمان باشد و جز اصلی ترین اداب معاشرت به شمار می رود. به بیانی دیگر می توان اینگونه گفت که در زمان صحبت کردن با میهمان ها نباید مداوم سر خود را به این طرف و آن طرف بچرخانید به نوعی که میهمان شما فکر کند که حواس تان با او نیست و دقت کنید که صحبت آن ها را قطع نکنید و اجازه دهید تا صحبت هایشان تمام شود.

۶) وقتی که به مراسم وارد می شوید باید به تک تک میزها سر بزنید. اگر برایتان مقدور بود مجددا به سراغ میزها بروید و تک تک از میهمانها تشکر کنید تا آن ها خاطره ی خوبی از شما در ذهن شان ایجاد کنند.

۷)دقت کنید که هر کجا که می روید باید به همراه همسرتان باشید نه اینکه تنها اینکار را انجام بدهید. تنها رفتن اصلا در مقابل چشم های میهمان های شما جلوه ی خوبی ندارد.
به صورت کلی می توان گفت باید برای تمامی موارد عروس و داماد در کنار یکدیگر باشد و به این صورت نباشد که عروس به سمت اقوام خود برود و داماد هم به سمت اقوام خود. بلکه حضور آن ها باید در کنار یکدیگر در کل مراسم باشد.

۸)اصلا مشروب نخورید. مطمئن باشید که هیچ میهمانی از دیدن عروس یا داماد مست لذت نمی برد و خوشحال نخواهد شد. هر گونه مواردی که به شما انرژی کاذب می دهند را دور بگذارید و سعی کنید خودتان از قبل این حالت انرژی و سرحالی را تمرین کنید.

۹)گیلاس آبمیوه را از پایه آن بگیرید تا خنک بماند.

۱۰)نه داماد و نه عروس نباید در زمان خوردن آبمیوه یا سیگار کشیدن جز در گیلاسی لوکس دیده شوند.

۱۱)شام عروسی باید در یک محیط دیگر و مخصوص عروس وداماد باشد.

۱۲)شما توصیه می شود که با تمام فامیل و میهمان ها معاشرت داشته باشید و مطمئن باشید که هیچ کس از شما دلخوری نداشته باشد.


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 9 آبان 1397 ] [ 13:17 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]