معرفی خدمات و تشریفات عروسی

کانتینر ۲۰ فوت


کانتینر ۲۰ فوت

کانتینر ۲۰ فوت – ۲۰ feet container , گروه صنعتی ایرانا سازه : کانتینر ها به مکعب های آهنی غیرقابل نفوذ و محکمی گفته می شود که از آن ها برای حمل و نگه داری کالاهای تجاری استفاده می شود که در اندازه های مختلف طراحی می شوند . کانتینر ۲۰ فوت نیز به طول ۶ متر و با عرضی در حدود ۲٫۴ متر و با ارتفاعی نزدیک ۲٫۷۵ متر که از آن برای حمل کلا با کشتی , و یا حمل نقل زمینی استفاده می کند. این کانتینرها به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی می توانند روی کفی تریلی جا بگیرند و هیچ محدودیتی از لحاظ طول و عرض ایجاد نمی کنند . در ۴ گوشه ی کانتینرهای ۲۰ فوتی جایی برای اتصال قلاب های بارگیری و مکانی برای بستن کانتینر اختصاص داده شده است . همچنین به گوه ای طراحی شده اند که ضد سرقت هستند مهمتر از همه این که از این کانتینرها بیشر در کیوسک های خدماتی و یا به عنوان فروشگاه , سازه های مسکونی و .. استفاده می شود .

کانتینر 20 فوت , 20 feet container

کانتینر ۲۰ فوت , ۲۰ feet container

مزایای حمل با کانتینر ۲۰ فوت , ۲۰ feet container

  • کاستن از خسارت های ناشی از سرقت , خراب شدن یا شکستگی
  • کم کردن هزینه های بارگیری , تخلیه , بسته بندی کالاها
  • حمل یکجای بار توسط کانتنینر
  • سرعت بالای تخلیه و بارگیری
  • بیمه کردن بار
  • حمل با کانتینر این مزیت را دارد که امکان تحویل سریع کالا از محل تولید به مصرف را ایجاد می کند .

قیمت کانتینر ۲۰ فوت در ایرانا سازه

برای خرید این محصول باید ابتدا آگاهی های لازم را در خصوص انواع کانتینر کسب کنید و سپس به نکاتی چون سال تولید , کاربرد کانتینر , نوع سازه , سالم بودن سازه و .. توجه کنید . قیمت این نوع از کانتینرها بسته به کاربردی که دارند و همچنین مواد به کار رفته در آن ها , ابعاد آن ها و .. بستگی دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر اطز نحوه ی خرید این محصول , مشاوره های لازم , قیمت کانتینر ۲۰ فوت , کانتینر دست دوم ۲۰ فوت و .. با کارشناسان فروش و طراحان مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید .


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 9 آبان 1397 ] [ 14:48 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]