معرفی خدمات و تشریفات عروسی

قیمت انواع گریس


گریس , قیمت انواع گریس صنعتی Grease , رنگ گیریس چه تاثیری بر روان کار دارد؟ : استفاده از گریس به منظور روان کاری از سابقه ی طولانی برخوردار می باشد که بنا به شواهد موجود در دوران مصر باستان و حتی پیشتر از آن زمان نیز مورد استفاده در روان کاری قرار می گرفت . پیشرفت ها و تحولات بزرگی که درباره ی انواع مختلف گریس , تا قرن نوزدهم که تا پیش از کشف نفت خام بود با دقت کافی مورد ثبت قرار نمی گرفت . گریس های روان کاری را بر مبنای زبری , نرمی و غیره …., در فضای ارزیابی و مورد آزمایش قرار می دادند .

در این دو قرن اخیر و علی الخصوص در این چند ده سال در زمینه ی توسعه و تحول عظیم انواع مختلف گریس ها از جمله گریس های پایه ی لیتیوم و یا گریس های لیتیوم کمیلکس – گریس آلومینیوم کمپلکس – گریس کلسیم سولفات – گریس باریم کمپلیکس – گریس پلی اوره و بسیاری از گریس های دیگر در این سالهای اخیر رشد و پیشرفت روز افزونی داشته است که واقعا قابل چشمگیر و ستودنی می باشند . جالب است که بدانید گریس های روان کاری امروزه هم در مبنای زبری و نرمی و یا بوی خود مورد قضاوت قرار دارد .

با این حال تاثیر این عوامل بر سرویس دهی و کیفیت گریس ها تاثیر چندانی ندارد . هر چند که عواملی که بر کاربرد گریس ها تاثیر فراوانی دارد اغلب نادیده گرفته می شوند . عواملی همچون قوام و دوام مکانیکی – توان تحمل فشار – مقاومت در برابر آب – پایداری در برابر اکسیداسیون و همچنین ماندگاری و مقاومت آتن در دماهای بالا و بیشتر که چنانکه گفته شد بر عملکرد مثبت گریس ها تاثیر منفی دارد , دیده نمی شود .

قیمت گریس

قیمت گریس

تعریف گریس

برای اینکه بدانیم گریس چیست باید در ابتدا آن را تعریف کنیم . گریس به ماده ی جامد یا نیمه جامدی گفته می شود که دارای گرانروی زیادی است و از مشتقات ترکیبی چند صابون یا نفت به وجود آمده است . در ساختار این ماده از پرکننده های استفاده شده است که به قطعاتی که متحرک هستند و با فشار زیادی کار می کنند بچسبد و جدا نشود .

  • خواص فیزیکی گریس
  • گریس ها چه کاربردی دارند به عبارتی نوع کاربرد آن ها
  • مواد افزودنی استفاده شده در آن ها
  • گریدهای گریس
  • حداقل و حداکثر دمای مجاز عملیاتی

[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 14 آذر 1397 ] [ 10:55 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]