معرفی خدمات و تشریفات عروسی

آسان کارگو


آسان کارگو

خدمات فریت بار و ارسال بار هوایی آسان کارگو با سابقه ای طولانی در زمینه ارسال بار به خارج از کشور به صورت هوایی و نیز واردات بار هوایی از سایر کشورها توانسته است رضایت مشتریان خود در این حوزه را جلب کند . استفاده از کادر مجرب و متخصص در امر حمل و نقل هوایی از ویژگی های خاص آسان کارگو می باشد.همچنین در کنار نیروهای کار آمد و متخصص آسان کارگو در اختیار داشتن بهترین و بروزترین امکانات و تجهیزات حمل و نقل زمینه این را فراهم کرده است تا از سایر رقبا پیشی بگیریم و در صدر بهترین ها در امر جمل و نقل بین المللی باشیم .آسمان کارگو با تمامی شرکت های هواپیمایی همکاری گسترده دارد که شامل شرکت های هواپیمایی امارات , قطر , ماهان , ایران ایر , لوفتهانزا و … می باشد .

خدمات ما شامل : حمل و نقل بین المللی کالاهای وارداتی , و صادراتی مسافری و تجاری می باشد که به صورت هوایی انجام می شود . می توانید با کارشناسان ما در تهران و نمایندگی های ما در شهرستان های تماس برقرار کنید .

بسته بندی ( پکینگ ) بار آسان کارگو

ویژه ترین خدماتی که خدمات ارسال بار هوایی آسان کارگو ارائه می دهد , خدمات بسته بندی بار مسافری و تجاری با اصول استاندارد و دقیق بسته بندی می باشد . نیرو های متخصص در امر بسته بندی که در آسان کارگو فعالیت میکنند با استفاده از استاندارد های هواپیمایی بین المللی اقدام به بسته بندی بار مسافری می کنند . برای این امر از کارتن های ویژه فریت بار و نیز تجهیزات محافظتی مانند نایلون های حبابدار , کاغذ های ظربه گیر و…

همچنین درصورت نیاز به پالت بندی واستفاده از جعبه چوبی نیز مد نظر خواهد گرفت . جهت کسب آشنایی بیشتر با نحوه بسته بندی بار مسافری می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 11 بهمن 1397 ] [ 11:39 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]