معرفی خدمات و تشریفات عروسی

ارسال بار هوایی



ارسال بار هوایی


ارسال بار هوایی ، ارسال کردن کالا از طریق هواپیما ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی ، آسان کارگو : به حمل و انتقالات کالاهای مسافری و تجاری از طریق هواپیما را ارسال بار هوایی و یا فریت بار می گویند که دارای دو نوع می باشد :

ارسال بار هوایی

  1. ارسال بار توسط هواپیماهی باربری
  2. ارسال بار توسط هواپیماهای مسافرتی تجارتی

فریت بار با هواپیماهای باربری یا فریترها

فریترها یا هواپیما های باربری همان هواپیماهی مسافرتی می باشند که بعد از اتمام کار مفیدشان در مسافربری تبدیل به هواپیمای باربری می شوند و در بخش های مختلف خطوط های هوایی و شرکت های مختلف به ارسال بار می پردازند. این هواپیماهای مسافربری نسبت به باری که قرار است انتقال بدهند تغییر می یابند.

یعنی این تغییرات با توجه با سایز و وزن و اندازه بارها اعمال می شود ، که از فضای خالی موجود در هواپیما برای انتقال یک کالا از نقطه ای به نقطه ی دیگر به نحو احسن استفاده شود . فریترها (هواپیماهای باربری ) اغلب به صورت پرواز های چارتری به نهاد ها ، شرکت ، تجار ، صادر کنندگان ، نهاد های دولتی و غیره سرویس می دهند ، در توضیح بیشتر یعنی اینکه هواپیماهی چارتری وقت معیینی برای پرواز ندارند و با سفارش مشتری اقدام به پرواز می کنند. که اخیرا شرکت های هوایی هواپیماهای مسافری را خریداری کرده و با دادن تغییرات بر روی آنها آن را به هواپیمای باری تبدیل می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند .

ارسال بار هوایی با هواپیماهای مسافرتی و تجارتی

این نوع هواپیما ها همانطور که از اسمشان نیز معلوم است برای حمل مسفر می باشد و ظرفیت زیادی برای ارسال بار را ندارد . یعنی می توان گفت که فقط قسمت زیرین هواپیما فقط برای حمل چمدان های مسافران این هواپیما است ولی بعضی از این هواپیماهای مسافری دارای مکان خاصی هستند که کالا های تجارتی با آن ارسال می شود .

پرواز هواپیماهای مسافری منظم بوده و وقت آن از قبل تعیین می شود که توسط شرکت های هواپیمایی کنترل می شوند . این شرکت ها در هر پروازی که دارند اگر فضای خالی در هواپیما وجود داشته باشد قبل از پرواز کردن هواپیما آن را به فروش می رسانند.

هواپیماهای مسافرتی دارای دو نوع می باشند :

  • پهن پیکر : این نوع هواپیما ها از بهترین نمونه هواپیماها می باشند ، چون که دارای ظروفی استاندارد در قسمت بار هستند که مسافرانی که تقاضای بار می کنند آن را در اسرع وقت و بدون آسیب دیدگی آن را به کشور مقصد انتقال دهد و فرد کالای خود را در مقصد تحویل بگیرد. این علت باعث شده که این هواپیماها بسیار از دیگر هواپیماها مورد توجه قرار گیرند.
  • باریک پیکر : این نوع هواپیماها دارای فضای کم هم برای مسافران و هم برای کالا است به این صورت که بارگیری و تخلیه آن کاملا دستی صورت می گیرد. در اینجا حمل و نقل بارها بسلامتی انجام نمی شود و به دلیل بارگیری و تخلیه که به وسیله کاگر انجام می شود درصد خسارت نیز بالا می رود. به این دلیل این نوع هواپیماها مورد توجه قرار نمی گیرند.

[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 24 بهمن 1397 ] [ 13:16 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]