معرفی خدمات و تشریفات عروسی

لیفت لب ، هزینه لیفت لب


لیفت لب ، هزینه لیفت لب , لیفت لب جهت بزرگ کردن , هزینه جراحی زیبایی لیفت لب : یکی از مهمترین عوامل کاهش جذابیت لب ها افزایش سن است که با ورود فرد به میانسالی تغییراتی در لب ها به وجود می اید که این تغییرات باعث بیشتر شدن فاصله لب ها از بینی و نازک شدن لب ها می شود .تفاوت لب های دوران جوانی با سالخوردگی کاملا مشهود است لب ها در زمان جوانی پر و جلو آمده هستند و معمولا در جوانی، لب بالایی زمانی که دهان به طور جزیی باز است، تقریبا ۲ میلی متر بالاتر از دندان بالایی قرار دارد. زمانی که شخص پیر می شود، لب بالایی نیز پیر می شود و بلند تر می شود و دندان بالایی زیر لب پنهان می گردد. به علاوه، لب به سمت داخل دهان بر می گردد و جلو آمدگی طبیعی خود را از دست می دهد.

لیفت لب

مهم ترین نشانه های پیری لب بالا ، باریکی ، بلندی و مشخص نبودن دندان است.

یکی از مناسب ترین روش های اصلاح لب روش لیفت لب است که این روش به اصلاح ظاهر لب بالایی بسیار کمک می کند و این روش می تواند تا حالت لب را به موقعیت قبلی خود بر گرداند و بالاتر می کشد و باعث می شود تا لب ها جلوآمدگی طبیعی را داشته باشند.

کوچک کردن لب :

روش دیگری که وجود دارد کوچک کردن لب ها است این روش مناسب برای افرادی است که احساس می کنند لب های آنها بسیار کلفت هستند و می خواهند آنها را کوچک کنند. کوچک کردن لب در این بیماران نسبتا ساده و موفقیت آمیز است.

بزرگ کردن لب با ژل یا تزریق چربی :

افرادی که دارای لب های باریک هستند می توانند تا با بزرگ کردن لب، لب ها را کلفت تر و پرتر نشان دهند. رایج ترین روش برای بزرگ کردن لب، پرکننده های بافت نرم مانند JUVEDERM یا رستیلان است.

تزریق چربی نیز گزینه رایج دیگری برای نتایج دائمی تر، است.

در این روش ها دوران نقاهت معمولا ۱ هفته است و اکثر بیماران در عرض ۵-۲ روز به سر کار برمی گردند. می توانید یک هفته بعد از جراحی ورزش سبک را شروع کنید. از فعالیت سنگین تا ۴ هفته بعد از جراحی اجتناب کنید.

هزینه جراحی لیفت لب

هزینه جراحی لیفت لب

شایع ترین عوارض لیفت لب عبارتند از :

با توجه به این که این جراحی به صورت سرپایی و با بی حسی انجام می شود از این رو عوارض جدی بسیار خطرناک و جدی را به دنبال ندارد.

شایع ترین عوارض موقت لیفت لب عبارتند از :

  • قرمزی
  • ورم کم
  • احساس درد
  • احساس خارش
  • کبودی خفیف
  • حساس شدن ناحیه درمان شده

معمولا این مشکلات دو روز پس از جراحی حل می شود .


[ بازدید : 186 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 25 تير 1398 ] [ 12:50 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]