معرفی خدمات و تشریفات عروسی

کانکس آماده در کانکس سازی


کانکس آماده در کانکس سازی

گروه صنعتی کانکس سازان در راستای سرعت بخشیدن به فعالیت تجاری خود در زمینه خرید و فروش انواع کانکسهای کاربری : کانکس رستوران , کانکس آشپزخانه , کانکس کترینگ , کانکس سرویس بهداشتی ,کانکس کارگاهی , کانکس مدیریتی , کانکس نگهبانی و …اقدام به ساخت این نوع از کانکس ها کرده است . لذا همیشه از تمام انواع کانکسها به صورت آماده در انباری نگهداری می شود. و آماده فروش می باشد.

قیمت کانکس آماده

کانکس های آماده به دلیل اینکه سفارشی ساخته نمی شود و از قطعات و مصالح استاندارد استفاده می شود هزینه کمتری دارند همچنین مزیت بزرگی هم دارند که مشتری همان لحظه می تواند خرید را انجام داده و کانکس را به مقصد حمل کند. الذا از نظر زمانی خیلی به صرفه تر هست

برخی از دلایل افزایش کاربرد کانکس و میزان خرید و فروش آن


همیشه برای بهینه سازی و سرفه جویی در هزینه های جاری پروژه ها و برخی فعالیت های دیگر راه های مختلفی پیش رو می باشد . یکی از بزرگترین دغدغه های شرکت های صنعتی , شرکت های اختمانی , شرکت های راه سازی و … موقع اجرای و استارت یک پروژه نبود مکانی برای مدیریت , اسکان کارکنان , سرویس بهداشتی مناسب در محل و اتاق نگهبانی و … بود. اما با پیشرفت علم کانکس سازی و ساخت اتاق های پیش ساخته امروزه به راحتی و بدون اینکه اسن شرکت ها با مشکل اسکان روبره شوند اقدام به استارت پروژه می کنند . اما در زیر دلایل استفاده از کانکس و افزایش کاربرد آن را لیست می کنیم .

درباره کانکس سازان

گروه صنعتی کانکس سازان با بیش از ۱۵ سال سابقه تولید، ابداع و اجراکننده متدهای روز و بین المللی در زمینه خانه های پیش ساخته و قابل حمل (کانکس مسکونی ، کانکس اداری ، کانکس کارگری ، کانکس ویلایی و کانکس مدیریتی ) و طراحی و ساخت ویلای پیش ساخته در ابعاد مختلف با امکانات لوکس ( قابلیت اجرا بصورت دوبلکس ) می باشد.فراموش نخواهیم کرد که یاوری یکتای یگانه و نیز تلاش بی وقفه گروه صنعتی کانکس سازی و همچنین ایده ها و افکار شما مشتریان عزیز مهمترین پشتوانه های ما در موفقیت ما بوده اند. ما آماده پذیرش و انجام پروژه ها در زمینه های متعارف و تخصصی می باشیم.با ما افکار و سلایق خود را به مرحله اجرا برسانید.


[ بازدید : 304 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 25 تير 1398 ] [ 13:37 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]