معرفی خدمات و تشریفات عروسی

تعریف میکرونیدلینگ


با بالا رفتن سن در زنان و مردان کم کم چسن و چروک و منافذ باز پوست صورت نمایان می شود . اما از انجایی که هر شخصی به زیبایی و جوانی خود اهمیت زیادی می دهد . دوست ندارد که دیگران چهره پیر و چین و چروک اورا به این زودی ببینند . لذا به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند و خواهان جوانسازی و انجام جراحی های زیبایی برای جوان ماندن هستند . به هر حال در اعتماد به نفس همچین افرادی پیری تاثیر زیادی دارد . البته باید این را نیز فراموش نکنیم که فرایند پیری به هیچ عنوان اجتناب ناپذیر نیست .

داشتن پوستی صاف و زیبا موجب بالا رفتن اعتماد به نفس اشخاص به ویژه زنان می شود . لذا در زمینه پزشکی زیبایی راهکارهایی برای جلوگیری از پیری ارائه شده است که یکی ازاین موارد؛ عمل میکرونیدلینگ است .

میکرونیدلینگ

اگر شما هم یکی از این نوع شخصیت ها هستند که به جوانی , صافی و تراوت پوست خود حساس هستید . و یا به جای زخم , جای جوش و منافذ باز پوست خود اهمیت می دهید و نبودشان برایتان اعتماد به نفس را می اورد . با خدمات کلینیک های زیبایی به راحتی می توانید تمامی این موارد را رفع کنید . حتی می توانید افتادگی پوست خود را که با گذشت سن و سال بروز کرده است نیز از بین ببرید . در بین بیشتر روشهای جوانسازی پوست می توان گفت یکی از بهترین و بی خطرترین روشها استفاده از میکرونیدلینگ است . از طرف دیگر به نسبت روشهای تهاجمی ( مانند جراحی های زیبایی و ..) بمقرون به صرفه است . لذا طرفداران زیادی را امروزه جذب خود کرده است . در ادامه شما را با میکرونیدلینگ آشنا می کنیم .

تعریف میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یا ( Collagen Induction Therapy ) به زبان ساده یک دستگاه ساده باست که از یک قلم که در انتهای آن تعداد مشخصی سوزن تیز و بسیار ریزی به کار رفته است تشکیل شده است . که پزشک معالج با استفاده از این دستگاه و چرخاندن صحیح ان بر روی پوست تعداد زیادی حفره های ریز بر روی پوست ایجاد می کند .

میکرونیدلینگ یک روش غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است که طرافداران آن اعتقاد دارند که می تواندتمامی چین و چروک , منافذ باز پوست و افتادگی پوست و … را برطرف کند . عمل میکرونیدلینگ به دلیل نفوذ سوزن های انتهای قلم میکرونیدل به پوست با درد بسیار خفیفی همراه است . این درد قابل تحمل است و مشکلی در روند کار پزشک ایجاد نمی کند. این روش جوانسازی یک روش امن و کم هزینه برای رفع آسیب های پوستی و بافت های آسیب دیده پوست صورت می باشد . در این روش هیچ نوع برش و یا استفاده از مواد شیمیایی برای جوانسازی استفاده نمی شود .

میکرونیدلینگ چیکار می کند ؟

میکرونیدلینگ با تولید تعداد زیادی حفره ریز روی پوست موجب تحریک بسیار زیاد کلاژن های پوست می شود و در نهایت بافت های جدید جایگزین بافت های فرسوده و پیر می شود که در نهایت جوانی پوست را به دنبال دارد .

توضیح در رابطه با کلاژن پوست :

ساختار و بافت پوست بدن از الاستین و کلاژن ساخته شده است . با بالا رفتن سن افراد این دو عامل با قرار گرفتن در مقابل عوامل محیطی و نور خورشید تجزیه شده و پوست کم کم حالت خشکی پیدا می کند .و چین و چروک ها روی پوست ظاهر می شوند . که عمل میکرونیدلینگ صورت موجب تحریک دوباره این کلاژن ها می شود و پوست به سرعت خود را ترمیم می کند . و به ساختار قبلی خود می رسد . که نتیجه اش از بین رفتن چین و چروک و خشکی پوست است .


[ بازدید : 297 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 31 تير 1398 ] [ 19:00 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]