معرفی خدمات و تشریفات عروسی

رنگ کردن ریشه موها


رنگ کردن ریشه موها

رنگ کردن ریشه موها : رنگ کردن مو زیبایی خاصی به مو و چهره فرد می دهد اما ممکن است چند هفته بعد وقتی که موی شما رشد می کند و ریشه می زند شاید این احساس را داشته باشید که رنگ موهای شما جلو و زیبایی اولیه رنگ را ندارد. ما در این مقاله به شما رنگ کردن ریشه مو را آموزش می دهیم و به شما می گوییم که این مشکل چندان مشکل خاصی نیست و خیلی راحت زیبایی موهایتان را می توانید دوباره تجربه کنید. برای انجام این کار توصیه ما به شما برای ترکیب رنگ یکسان و یک دست مشورت با یک آرایشگر عروس را فراموش نکنید.

رنگ کردن ریشه موها

در زیر مراحل کار را برای شما شرح می دهیم شما هر ماه می توانید با این کار ها ریشه موهای تان را رنگ کنید و زیبایی موهایتان را همیشه و هر لحظه حفظ کنید.

بهترین سالن های آرایش عروس در : آرایشگاه عروس تهران

وسایل مورد نیاز برای رنگ کردن مو :

  • رنگ مو و اکسیدان
  • دستکش، فرچه و ظرف مخصوص برای رنگ
  • کلیپس برای راحت‌تر جمع شدن موها
  • شانه و حوله
  • لباس مناسب برای رنگی نشدن لباس تان

مرحله اول : موهایتان را تمیز بشویید و سپس خشک کنید.

مرحله دوم : یک حوله روی شانه خود بیندازید تا لباس تان در اثر رنگ کردن رنگی نشود.

مرحله سوم : ابتدا شما رنگی که موهایتان را رنگ کرده اید را انتخاب کنید توجه کنید که همان رنگ باشد؛ و در ادامه شما تمام قسمت موهایی که ریشه آن در آمده و رنگش را با سایر موها متفاوت است را، خوب مشخص کنید.

مطالعه کنید : راهنمای انتخاب ریمل مناسب

مرحله چهارم : در این مرحله موهایتان را به چند دسته مساوی تقسیم کنید و با کلیپس هر تکه از موها را جمع کنید حواستان باشد را طوری باشد که ریشه موهایتان کاملا دیده شود.

مرحله پنجم : دستکش های مناسب رنگ کردن مو را دستتان کنید.

مرحله ششم : رنگ را طبق دستور نوشته شده در برشور آن با اکسیدان خودش مخلوط کنید

مرحله هفتم : آن تکه از مو را که قرار است ریشه آن را رنگ کنید را از کلیپس جدا کنید و رنگ را به طور کامل به ریشه آغشته کنید توجه کنید که تمام ریشه رنگ داشته باشد.

مرحله هشتم : تمام بخش ها را به این ترتیب رنگ کنید و ریشه های تمام قسمت ها را خوب رنگ بزنید

مرحله نهم : معمولا زمان رنگ گرفتن ریشه بسیار زود است معمولا ۵ الی ۱۰ دقیقه زمان کافی است

مرحله دهم : بعد از گذشت زمان کافی موهای شما رنگ گرفته است شما باید موهایتان را خوب بشویید.

بیشتر بخوانید : آرایشگاه عروس , انتخاب بهترین آرایشگاه

توجه کنید :

رنگ کردن مو ها کار بسیار جالبی است که باعث ایجاد تغییر در نوع مو و حالت می شود که این تغییر رنگ حالت زیبایی به موها می بخشد و بیشتر خانم ها آن را دوست دارند. اگر موهایتان را رنگ می کنید، پس باید اصول مراقبت از موهای رنگ شده را نیز یاد بگیرید؛ و حتما باید ان اصول را رعایت کنید تا موهای رنگ شده ی سالم و شادابی داشته باشید.

آرایشگاه عروس

  • اولین نکته حین رنگ کردن این است که باید خیلی مراقب باشید تا حتی ذره ای رنگ وارد چشم‌ها‌یتان نشود چون چشم تان آسیب جدی می بیند.
  • بعد از رنگ کردن مو، بهتر است تا چند روز از رفتن به استخر خودداری کنید چون کلر موجود در آب استخر به موی شما آسیب می زند.
  • بهتر است که از قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید خودداری کنید چون که کوتیکول مو آسیب می بیند پس موها را مستقیم در معرض نور آفتاب قرار ندهید و اینکه نور آفتاب خیلی سریع‌تر رنگ موها را تغییر می‌ دهد؛ و درخشندگی مو را می گیرد و باعث رنگ پریدگی موی شما می شود. پس بهتر است اگر مجبور شدید که در معرض آفتاب باشید حتما برای محافظت از درخشندگی رنگ موی خود از یک کلاه استفاده کنید.
  • استفاده از نرم کننده های مخصوص موهای رنگ شده که حاوی مواد ضدآفتاب هستند زیرا این نوع نرم کننده از تاثیر اشعه مخرب فرابنفش روی موها کم می کند پس بهتر است که از این نرم کننده ها استفاده کنید.
  • بهتر است تا برای شست شوی مو از آب ولرم استفاده کنید چون آب داغ برای همه موها مضر است چه موی رنگ دار و چه موی بدون رنگ
  • بهتر است که در هنگام شستن رنگ موهایتان موهایتان را چنگ نزنید، ماساژ ملایم موی سر و امتناع از چنگ زدن مو حین شستشو راه حل خیلی مناسبی است.
  • استفاده از شامپو های ویتامینه باعث مقاوم شدن و بهتر شدن وضعیت موهایتان بعد از رنگ کردن مو می شود.
  • همان طور که گفتیم اب استخر چون حاوی کلر است برای موهای تازه رنگ شده مناسب نیست پس در صورت لزوم برای رفتن به قبل از شنا با مرطوب کننده مناسب موهایتان را مرطوب کنید و از کلاه شنا استفاده کنید استفاده از مرطوب کننده قبل از رفتن به استخر خیلی روش مناسبی است. پس فراموش نکنید که هر وقت از استخر یا دریا برگشتید، در اولین فرصت موهایتان را کامل آبکشی کنید.
  • شسوار برای موهای رنگ شده مناسب نیست پس توصیه ما استفاده خیلی کم از سشوار است چون باعث خشکی و زبری مو می شود مخصوصا موهای رنگ شده
  • از رنگ کردن مو در ماه های اول بارداری حتما خودداری کنید و برای این کار با پزشک خودتان مشورت کنید و طبق توصیه پزشک تان تصمیم بگیرید.
  • نرم کننده ای که برای موهایتان استفاده می کنید باید حاوی سیلیکون باشد که سیلیکون لایه محافظتی روی مو ایجاد می کند.
  • در هفته بیشتر از ۳ بار موهای خودتان را نشورید چون شستشوی زیاد باعث تغیر رنگ موی شما می شود
  • بعد از رنگ کردن مو تا ۲ روز موهایتان را با شامپو نشویید تا رنگ مویتان روی موی شما ثابت شود
  • رنگ موهایی را انتخاب کنید که آسیب کمتری به موهایتان وارد کند و حاوی آمونیاک نباشد چون این ماده شیمیایی خیلی به موهای شما می تواند آسیب وارد کند
  • برای داشتن موهای خوب و رنگ پذیر بهتر است قبل از رنگ کردن مو موهای خودتان را ویتامینه کنید و از ماسک ها و روغن های طبیعی برای تقویت موی خودتان استفاده کنید.


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 27 خرداد 1397 ] [ 10:57 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]