معرفی خدمات و تشریفات عروسی

معرفی باغ تالار نیکان


معرفی باغ تالار نیکان

یکی از باشکوه ترین باغ تلار های احمد آباد مستوفی باغ تالار نیکان است که در مساختی بالغ بر یک و نیم هکتار بنا شده است و دارای ظرفیت ۱۵۰ تا ۱۵۰۰ مهمان را دارد . در اصل می توان باغ تالار نیکان را یکی از مجللترین باغ های عروسی تهران بشمار بیاوریم که دارای محوطه باغی بسیار سرسبز و زیبا می باشد.

باغ تالار نیکان می تواند یک روز به یاد ماندنی برای عروس و داماد و مهمانانشان عرضه کند . از دیگر ویژگی های باغ عروسی نیکان می توان به جزیره ای خاص در محوطه باغ آن اشاره کرد.که محیطی زیبای برای عکاسی و فیلمبرداری فراهم آورده است.

اطلاعات تماس

آدرس :

تهران، اتوبان آزادگان، خروجی فیروزبهرام، بعد از زیرگذر ست چپ، انتهای بن بست نسیم

شماره تماس :

۰۹۱۲۲۲۳۹۵۰۵-۰۹۱۲۱۹۰۰۲۶۹

آدرس وب سایت :


معرفی باغ تالار آناهیتا

تالار پذیرایی و عروسی آناهیتا با بروزترین طراحی و دیزاین تالار و دکوراسیونی بسیار لوکس و دیدنی به همراه کادری مجرب آماده ارائه خدمات تشریفاتی و عروسی و هر نوع مراسم دیگر می باشد . تالار آناهیتا با ارئه بهترین تشریفات عروسی شبی به یاد ماندنی را برای شما بع ارمغان خواهد آورد.

اطلاعات تماس

آدرس :

تهران، جردن شمالی (بلوار آفریقا)، ناهید شرقی، پلاک ۱۵

شماره تماس :

۲۲۰۵۹۵۳۹ ۰۲۱

موبایل :

۰۹۱۲۸۵۰۴۷۰۱

آدرس وب سایت :

www.talaranahita.com



[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 31 خرداد 1397 ] [ 11:50 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]