معرفی خدمات و تشریفات عروسی

مذاکره با مدیر باغ تالار عروسی


مذاکره با مدیر باغ تالار عروسی | به چه روشهایی با تالارهای عروسی مذاکره کنیم

مذاکره با مدیر باغ تالار عروسی | به چه روشهایی با مدیران تالار عروسی یا باغ تالار عروسی مذاکره کنیم : عروس و داماد های جوان اولین گامی که اکثرا بعد از تعیین کردن تاریخ عروسی خود بر میدارن مراجعه به یک تالار و مذاکره با صاحبان این مکان ها است . چون تا هنگامی که زمان و مکان دقیق مراسم مشخص نشود نمی توان برای کارهای دیگر مانند چاپ کارت عروسی و یا رزرو یک آرایشگاه مناسب و…اقدامات لازم را به عمل آورد.

مذاکره با مدیر باغ تالار عروسی

از انجایی که زوج های جوان ما تا کنون تجربه ای در این زمینه کسب نکرده اند پس ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند .بنابر این ما در این سایت تلاش کرده ایم تا با مطرح کردن روش ها و همچنین تالار عروسی مناسب یاریگر این عزیزان باشیم تا هم به راحتی وخیالی آسوده بتوانند تالار خود را انتخاب کنند وهم ازتخفیف های این تالار ها برخوردار شوند.

اگر چه تالار ها معمولا علاقه ای ندارن در مورد هزینه تالار با مشتری زیاد بحث کنند و از قیمت خود پایین بیاین ولی ما دراینجا چند نکته را یاداور میشوم تا بتوانید قیمت انها را تغییر دهید.

هنکام تعیین تاریخ عروسی خود زمان های غیر معمول را انتخاب کنید :

اگر ما زیاد در مورد روز و فصل عروسی خود حساس نباشیم و بتوانیم روز و فصلی را انتخاب کنیم که تعداد مراسم های عروسی در انها معمولا کمتر است .مثلا به جای تعطیلات عید ویا تابستان و بهار یکی از روز های دی را برای مراسم تعیین کنیم و حتی میتوانیم اگر مشکلی نیست به جای اخر هفته یکی از روز های وسط هفته را انتخاب کنیم تا بتوانیم راحتتر تخفیف بگیریم چون تعداد متقاضی در این روزها بسیار کمتر است و صاحب تالار مجبور است پیشنهاد ما را قبول کند. و همچنین سعی کنیم که اگر قصد برگزاری مراسم خود در تالار یا باغ عروسی را داریم.خیلی زودتر از تاریخ عروسی نسبت به این کار اقدام کنیم زیرا به عنوان مثال اگر ما هشت ماه قبل بتوانیم تالار را رزرو کنیم بهتر می توانیم مذاکره کنیم تا چهار ماه پیش یا دو ماه پیش رزرو کرده باشیم.

معرفی تالار عروسی در تهران : تبلیغات تالار عروسی

به چه تعداد میهمان دعوت کنیم :

اکثر تالارها اگر تعداد میهمان ها زیاد باشند تخفیف های مناسبی میدهند ولی تعدادی نیز وجود دارن که این مسئله را رعایت نمیکنن و بعد از تعیین شدن تعداد میهمان ها برای کم کردن انها ممکن است وجهی دریافت کنند.بنابرین ما باید از ابتدا تعداد میهمان ها را به طور دقیق مشخص کنیم واز این تعداد نیز حد اقل را در نظر بگیریم.زیرا در اکثر عروسی ها تعدادی از مدعووین به دلایلی نمیتوانند حضور پیدا کنند.و چون تعداد دقیق میهمان ها در هفته ی آخر مشخص میشود با تالار قرار بگزاریم که در صورت لزوم بتوانیم تعداد میهمان ها را با همان قیمتی که قبلا تعیین کرده ایم در هفته آخرافزایش بدهیم .


تالار عروسی

ایجاد رابطه موثربا مدیر تالار

زوج های جوان عزیز ما هنگام مراجعه به تالارباید طوری برخورد کنند که صاحبان این مکان هاتصور کنند که انجا اولین مکانی است که آنها مراجعه کرده اند.و با ایجاد یک رابطه ی صادقانه و دوستانه تلاش کنند تا اعنماد انها را جلب کرده و به انها نزدیک شوند تا هنگامی که بر سر قیمت و هزینه تالار چونه میزنند به راحتی انها را تحت تاثیر قرار داده و تخفیفی مناسب بگیرند.واین نکته را نیز به خاطر داشته باشند که اولین تالاری را که پسندیدند قرار داد نبندند شاید گزینه های بعدی که مراجعه میکنند بهتر از انجا باشند .و برای انها مورد پسند تر باشد.

رایزنی با مدیران تالارها برای برگزاری یک مراسم عروسی خاص و استثنایی

با داشتن یک ایده ی خوب ومتفاوت که هزینه ی چندانی هم نداشته باشد میتوانیم یک مراسم به یاد ماندنی و رویایی برگزار کنیم که زبان زد همگان شود و مدیران این مکان ها نیز برای گسترش شغل و حرفه ی خود احتمالا پیشنهاد ما را قبول کرده و ما را یاری خواهند کرد.تا تبلیغی هم برای تالار انها باشد.

استخدام کردن یک برنامه ریز حرفه ی

استخدام یک برنامه ریز موجب میشود که شما برای برگزاری مراسم خود استرس کمتری داشته و یک مراسم بدون عیب و نقص داشته باشید و همچنین به دلیل تجربه ی زیادی که این افراد در این زمینه دارند بیشتر مدیران تالار ها ترجیح میدهند که برای مزاکره در مورد تالار و چگونگی بر گزاری مراسم عروسی با این افراد همکاری داشته باشند تا به طورمستقیم خود عروس و داماد.قطعا این کار هم به سود زوج های جوان خواهد بود و هم صاحبان تالارها راحتر خواهند بود.


به هیچ عنوان این سوالات را از مدیران تالار عروسی ها نکنید:

  • پایین ترین قیمت شما چقدر می تواند باشد؟
  • علت گرانی ان چیست و میشود تخفیف بدهید؟
  • به چه دلیل خدمات جانبی تالار زیاد هزینه میبرند؟
  • این تالار در مقایسه با تالار های دیگر گران تر است چرا؟

عروس وداماد های عزیز ما به جای این پرسش ها می توانند اینچنین با این افراد گفتگو کنند:

از این که در گام نخست به تالار شما مراجعه کردیم بسیار مسروریم.و حیلی مشتاق هستیم که مراسم عروسی خود را در این مکان به یاد ماندنی و زیبا برگزار کنیم.ولی تنها مشکل ما این است که هزینه بر اوردی ما از بر گزاری مراسم مقداری کمتر از قیمت پیشنهادی شما است. و یک مقدار از توان مالی ما خارج است.بنابر این برای شما این امکان وجود دارد که به طور جزئی بتوانید تعدادی از خدمات خود را تغییر داده ویک مقدار قیمت پیشنهادی خود را پایین بیاورید؟

ایجاد چنین رابطه ای موجب خواهد شد که انها به شما اعتماد کرده و به طور دوستانه شما را راهنمایی کنند وهمچنین ممکن است که خود پیشنهاد تخفیف به شما بدهند.ولی در اینجا باید به این نکته توجه داشته باشیم که تغییر خدمات مراسم شامل موارد جزئی مانند گل آرایی ومورادی از این قبیل باشد وشامل خدمات اصلی مراسم نشود تا خدایی نکرده به برگزاری مراسم صدمه نزند.و بتوانیید یک مراسم خوب وعالی برگزار کنید که هم از بعد مالی ان ابراز رضایت کنید و هم از نحوه ی برگزاری خود مراسم.

شما عزیزان میتوانید با استفاده از سایت ما به تالارهای شیک و مجلل دسترسی پیدا کرده ویک مراسم بسیار عالی ورویایی در انجا برگزار کنید که زبان زد همگان شود.



[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 7 تير 1397 ] [ 9:48 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]