معرفی خدمات و تشریفات عروسی

زیبا سازی پوست برای روز عروسی



زیبا سازی پوست برای روز عروسی , پرشکوه : می توان با بهره گیری از تکنیک هایی زیبا سازی پوست برای روز عروسی یک عروس رویایی و بینظیر جلوه کنید و منحصربفردترین مراسم عروسی را داشته باشید.اگر قرار است مراسم عروسی شما در ماه های آینده برگزار شود از همین امروز برای رسیدگی کردن به پوستتان وقت بگذارید،بدون شک تمام عروس خانم ها دوست دارند در روز عروسی شان عروسی باشند بینظیرکه روی پوستشان هیچ رد و اثری از جوش و التهاب دیده نشود.

زیبا سازی پوست برای روز عروسی

زیبا سازی پوست برای روز عروسی

اگرعروسیتان نزدیک است ومی خواهید بیشتر از همیشه به پوستتان برسید و پوستی زیبا و روشن داشته باشید چند پیشنهاد برایتان داریم که خوب و کارساز است:اگر صورتتان جوش و آکنه دارد بهتر است یک ماه مانده به تاریخ عروسی یک دوره برای پوستتان پاکسازی پوست داشته باشید چون با این کار جوش هایی که در سطح صورتان است از بین می روند.برای نگه داری کردن از پوستتان و همچنین حفظ طراوت و شادابی پوستتان تا روز عروسی تان نکاتی را باید رعایت کنید:در طول این یک ماه سعی کنید پوستتان را پاکیزه نگه دارید و برای پاک کردن آرایش از روی صورتتان از لوسیون ها و یا ژل های تمیز و پاک کننده آرایش صورت استفاده کنید.

پوست های خشک:اگر دارای پوستی خشک هستید توصیه می کنیم در این فاصله یک ماه تا روز عروسی،هر روز به طور مرتب و مداوم پوست خود را با کرم های مرطوب کننده پوست مرطوب نگه دارید.

پوست های چرب،اگر دارای پوستی چرب هستید توصیه می کنیم از کرم هایی که فاقد چربی باشند برای پوست خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : تاریخ انقضای لوازم آرایشی را جدی بگیرید

پوست های خیلی چرب:برای آرایش صورتتان توصیه میکنیم از کرم های ضد آفتاب بدون چربی و کرم های پودر دار استفاده کنید برای اطمینان بیشتر بهتر است کرم ضد آفتاب را دکتر برایتان تجویز کند.

با انجام لایه برداری و پاکسازی پوست،شما می توانید از داشتن پوستی صاف بهره مند بشوید بهتر است این کار چند هقته قبل از مراسم عروسی و ضمن مراجعه به سالن زیبایی و آرایشگاه عروس انجام شود.چون پوست برخی از افراد به دلیل دریافت مواد شیمیایی در اثر عمل پاکسازی و لایه برداری پوست،پوسته پوسته میشود،و این پوست های جدا شده و مرده روی پوست هنگام آرایش روی صورت به صورت برجستگی هایی دیده میشود و در برخی از افراد بعد از عمل لایه برداری و پاکسازی پوست صورتشان ملتهب و به مقدار زیادی قرمز می شود و شما نیز با آرایش کردن این التهاب و قرمزی را تشدید می کنید.

بنابراین در برنامه زمانی خود وقت که برای پاک سازی یا لایه برداری یا هر درمان پوستی دیگر نظیر بوتاکس را به حداقل دو هفته قبل از مراسم عروسی خود انتقال دهید چون ممکن است این درمان ها با عوارضی همراه شود در صورت داشتن وقت کافی فرصت برای از بین رفتن این عوارض وجود خواهد داشت و هیچ التهاب و قرمزی روی پوست شما باقی نخواهد ماند.

اگر زمان باقی مانده برای روز عروسیتان کمتر از دو هفته می باشد بهتر است محصولات مراقبت از پوست خود را عوض نکنید اگر قصد دارید عوض کنید باید چند ماه قبل از تاریخ عروسی این کار رابکنید چون تعویض کردن این محصولات و جایگزین کردن یک محصول دیگر ممکن است باعث بروز واکنش های آلرزی زا همچون،خشکی پوست،چرب شدن پوست شما،و یا بعضی مشکلات پوستی دیگر که از بین رفتن آنها زمان زیادی نیاز است.

بیشتر بخوانید : تکنیک های آرایشی برای جوانتر شدن صورت عروس

اطمینان حاصل کنید که پزشک پوست خود را چند ماه قبل از تاریخ عروسی تان می توانید ملاقات کنید،چون دکتر شما تنها کسی است که می تواند برای شما یک محصول برای مراقبت از پوست مخصوص قبل از روز عروسی برای شما تجویز کند.و شما دیگر نگران پوست خود نخواهید شد و آسوده خاطر خواهید بود که برای روز عروسیتان پوستی درخشنده و عالی خواهید داشت.

ماسک هایی برای درخشش و زیبایی پوست

اگر تا روز عروسی به مدت یک ماه یا ۴هفته وقت دارید توصیه میکنیم هرهفته یک بار و هربار به مدت ۱۰تا۲۰ دقیقه از این ماسک ها استفاده کنید.

۱-به مقدار کمی انگور را در داخل روغن زیتون بجوشانید و آن را از صافی بگذرانید و بعد از سرد شدن روی پوست خود بمالید.با این روش پوستی شفاف و لطیف خواهید داشت.

۲-اگر به هلو آلرزی نداشته باشید ،میتوانید به مقدار کمی هلو را رنده کرده و روی پوست خود بمالید.

ماسک هایی برای مسدود کردن منافذ ریز پوست

۱-برای این کار میتوانید یک زردآلوی رسیده را قطعه قطعه و دوباره له کنید:و چند قطره روغن بادام را روی ترکیب بچکانید و روی صورت خود بمالید و اجازه دهید ترکیب به مدت ۲۰دقیقه روی پوست تان بماند و بعد از ۲۰دقیقه با آب ولرم صورتتان را شستشو دهید.

۲-راه دیگر ماساژ دادن صورت با گلاب است که روش موثری می باشد.

برای رفع خستگی پوست

۱-یک موز سالم و کامل رسیده را خوب له کنید و به این ترکیب نصف یک قاشق مرباخوری عسل اضافه کنید و خوب آنهارا باهم ترکیب کنید و روی صورت خود بمالید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید لوازم آرایش عروس

۲-یک قاشق آبلیمو را با دوقاشق عسل مخلوط کنید و به مدت یک ربع یا ۱۵دقیقه مخلوط را روی صورت خود بمالید و بعد با آب نیمه گرم آن را بشویید.

با پرشکوه روز عروسی خود بدرخشید و پرشکوه باشید .


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 21 تير 1397 ] [ 11:18 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]