معرفی خدمات و تشریفات عروسی

معیار های انتخاب لباس عروس


معیار های انتخاب لباس عروس , لباس عروسی خود را با چه معیار هایی و چگونه انتخاب کنیم؟ : از ان جایی که یک مراسم عروسی دارای جزئیات فراوان وبسیار ریز وخاصی میباشد و عروس وداماد به دلیل کمبود وقت وبرای جلوگیری از خستگی زیاد در مراسم جشن خود سعی میکنند این وظایف را به مراکز خدمات عروسی محول کنند چون این مراکز تجربه ی زیادی در این زمینه دارند وسعی خواهند کرد مراسم ما را به بهترین صورت ممکن برگزار کنند.

معیار انتخاب لباس عروس

ما در اینجا تلاش خواهیم کرد که تمام نکته های کلیدی وجزئیات یک مراسم عروسی بسیار زیبا وعالی را برای شما باز گو کنیم.این نکات شامل همه مسائل یک عروسی با شکوه از جمله همه ی خرید های مربوط به عروسی مراقبت پوست قبل از مراسم چگونگی ارایش صورت وموها وانتخاب لباس عروس و…میشود .همه ی این ها دارای نکات بسیار ریزی هستند که ما امید واریم بتوانیم انها را در این نوشته به شما یاد بدهیم.ما برای همه ی این مسائل از جمله مراقبت های قبل از عروسی ونکات ارایشگری وانتخاب لباس وتور وتاج سعی کرده ایم از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیریم.

برترین مزون های لباس عروس : مزون لباس عروس در تهران

ایا لباس خود را دنباله دار انتخاب کنیم یا نه؟

چنان چه شما قصد دارید برای عروسی خود از لباس دنباله دار استفاده کنید پس باید به نکاتی در مورد لباس دنباله دار توجه کنید. این نکات شامل مسائلی مانند محل برگزاری مراسم وقد عروس خانم میباشند.لباس های دنباله دار با دنباله بلند معمولا برای عروس خانم های قد بلند مناسب میباشند.وچنان چه یک عروس با قد کوتاه بخواهد لباس دنباله دار بپوشد نه تنها جالب به نظر نخواهد رسید بلکه عروس خانم به اصطلاح خودمانی در میان ان لباس گم میشود.پس این نوع لباس را به خانم های قد کوتاه توصیه نمیکنیم.ونباید ان را بپوشند.

مطالعه کنید : لباس های مناسب برای مراسم عروسی و میهمانی

از نظر بسیاری از ما ها لباس عروس دنباله دار با دنباله بلند جلوه ی بسیار قشنگ وزیبایی دارد ولی چنان چه بخواهیم نظر یک فرد با تجربه را در این زمینه جویا شویم انها بیشتر لباس های با دنباله ی کوتاه را به ما توصیه خواهند کرد .از نظر انان این لباس ها دارای ویزگی های بهتر وبیشتر نسبت به لباس های با دنباله ی بلند هستند.این نوع لباس ها که دنباله ی کوتاهی دارند بسیار سبک و راخت هستند وعروس خانم ما راحتر میتواند با ان راه برود.و حرکت بکند.این دنباله ها معمولا در حدود ۵۰-۶۰ سانتیمتر میباشند.

اگر شما به لباس های دنباله دار علاقه دارید برای اجتناب از سختی های ان میتوانید به جای ان که لباس خود را دنباله دار انتخاب کنید از توری های بلند که بر روی زمین کشیده میشوند وجلوه ی بهتری دارند برای این منظور استفاده کنید.وهمان حالت دنباله دار بودن را درلباس خود ایجاد کنید.چون این لباس راحتر است و به اسانی میتوانید با ان راه بروید.ولی در صورتی که نه شما حتما دوست دارید لباس دنباله دار بلند بپوشید برای این منظور حتما باید یک سری از حرکت ها را یاد بگیرید.به عنوان مثال در صورتی که عروس بخواهد کمی سریع حرکت کرده وتغییر چهت زیادی بدهد ممکن است لباس مانع راه رفتن او شده وزیر پاهای او رفته وعروس را بر زمین بزند.

چند نکته ی مهم وطلایی در انتخاب لباس عروس خانم

قبل از هر اقدامی برای خرید لباس عروس خود سعی کنید که یک هزینه یی را که در توانتان است برای ان در نظر بگیرید.وهرگز قبل از این کار به سمت لباس های گران قیمت نروید چون ممکن است در این صورت مجبور شوید یک هزینه ی گزافی را برای خرید لباس خود بپردازید.ویا ممکن است از انتخاب وخرید خود راضی نباشید.بنابراین سعی کنید در انتخاب وخرید لباس خود زیاد دقت کنید تا هم باب میلتان باشد وهم هزینه ی زیادی را برای ان پرداخت نکنید چون این لباس فقط برای شب عروسی شما است ودیگر هیچ کار بردی نخواهد داشت.ودر ضمن اگر بخواهید هزینه ی زیادی را برای ان پرداخت کنید ممکن است در پرداخت دیگر هزینه های مراسم دچار مشکل شوید.

مطالعه کنید : خرید لباس عروس , قیمت لباس عروس شیک و زیبا

شما برای این کار میتوانید همه ی سایت های مربوط به عروسی وهمه ی مجلات مربوط به لباس عروس وهمین طور مزون های لباس عروس و… را بررسی کنید وتا بتوانید مدل وطرح مربوط به لباسی را که مد نظرتان است را گیر بیاورید.عروس خانم باید در گام اول با خود تصمیم بگیرد که چه نوع لباسی را میخواهد آیا میخواهد لباسش آستین دار باشد یا بدون آستین؟کلاسیک باشد ویا مدرن و…وهمچنین باید خصوصیات اتاق عقد خود را نیز مد نظر اورد وهمین طور فصل وزمان برگزاری مراسم نیز در انتخاب طرح ومدل لباس عروس شما میتواند مهم وتاثیرگزار باشد.وهمین طور بهتر است که شما برای انتخاب مدل وطرح لباس عروس خود با یک طراح لباس ماهر مشورت کنید واز او بخواهید که ان را متناسب با قد واندام وچهره ی شما طراحی کند.

مزون لباس عروس

شما باید هنگامی که برای سفارش دوخت لباس خود به خیاط مراجعه میکنید یک فرد مورد اعتماد مانند خواهر ویا مادر ویا دوست خود را به همراه داشته باشید تا انها نیز مدل لباس های موجود در خیاطی را بتوانند ببینند ونظر بدهند تا به شما در انتخاب لباستان کمکی کرده باشند.سعی کنید در تمام مراحل انتخاب مدل وطرح ودوخت وپرو لباس خود حتمااز فرد مورد اعتمادتان مانند مادر و… کمک بگیرید تا یک لباس عالی وزیبا داشته باشید تا حس اعتماد به نفس شما را بالا برد وزیبایتان را دو چندان کند. ویک مراسم رویایی داشته باشید.

در انتخاب طرح و مدل لباس سعی کنید مدل های بیشتری را پرو کنید .چون ممکن است شما در ظاهر امر فکر کنید که این مدل لباس برای شما خوب نخواهد بود ولی موقعی که ان را امتحان کردید ببینید بسیار برازنده ی شماست وشما را بسیار زیبا جلوه میدهد.

مطالعه کنید : هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است

تلاش کنید برای تصمیم گیری در این مورد به خود فرصت بدهید وزیاد شتاب زده عمل نکنید حتی در صورتی هم که از یک لباس زیاد خوشتان امد باز سعی کنید بلافاصله ان را خریداری نکنید ومدتی در ان مورد فکر کنید وسپس برای خرید لباس اقدام کنید.

چنان چه لباسی را پرو کردید ودیدید خیلی به شما می اید وخوشتان امد دیگر سعی کنید لباس دیگری را امتحان وپرو نکنید زیرا این کار باعث شک ودو دلی در شما خواهد شدوشما دیگر نمی توانید از انتخاب خود مطمئن شوید.در صورتی که لباس خود را انتخاب کردید در مراحل بعدی به سراغ کفش وکیف … خواهید رفت.

بیشتر بدانید : انتخاب بهترین مزون لباس عروس


[ بازدید : 316 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 27 تير 1397 ] [ 11:41 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]