معرفی خدمات و تشریفات عروسی

زیبایی ناخن با پدیکور و مانیکور


زیبایی ناخن با پدیکور و مانیکور

مانیکور چیست؟

انجام مانیکور معمولا به افرادی که کاشت ناخن انجام نمی دهند و دوست دارند ناخن های زیبا داشته باشند توصیه می شود؛ اما اینجا در تعریف مانیکور باید گفت که مانیکور برای رفع گوشتهای اضافه دور ناخن انجام می شود و با مانیکور این گوشت های اضافی به طور کامل گرفته می شوند و با کمک سوهان کشی عالی تمام شیارها و زردیهای صدف ناخن از بین می روند و با استفاده از مواد مخصوص و پولیش براق می شوند، بیشتر افرادی که مانیکور انجام می دهند بر این باورند که با انجام مانیکور ناخن هایشان رشد و زیبایی خاصی پیدا می کند و در نهایت مانیکور موجب می شود تا ناخن هایی تمیز و فوق العاده زیبا داشته باشید.

مانیکور

پدیکور چیست؟

همه ی ما به زیبایی دست و پاهایمان خیلی اهمیت می دهیم در اینجا منظور از پدیکور این است که پدیکور برای رفع گوشت های اضافه دور ناخن های پا و همچنین برای پاهایی که پوسته های اضافه در ناحیه کف یا پاشنه دارند که این مسئله بسیار هم آزار دهنده است انجام می شود با انجام پدیکور از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری می کنید و در آخر پاهایی زیبا و تمیز را خواهید داشت.

پدیکور

پس همان طور که در تعریف مانیکور و پدیکور گفتیم پدیکور به معنی مراقبت از پا بدون شک می تواند راهی مفید برای درمان بیماری های ناخن پا باشد و مانیکور راهی برای زیباتر کردن و مراقبت از ناخن های خانم ها است شما برای انجام مانیکور و پدیکور باید به سالن زیبایی که افرادی را که این تخصص را دارند مراجعه کنید تا زیبایی دستانتان را چند برابر کنند.

بهترین سالن زیبایی وآرایشی در تهران : آرایشگاه و سالن زیبایی تهران

راه های ماندگاری مانیکور و پدیکور

برای حفظ ناخن هایتان ما اینجا مواردی را برایتان شرخ می دهیم که با رعایت این موارد مانیکور و پدیکور شما ماندگاری بیشتری پیدا می کند.

  • زدن برق ناخن برای حفظ درخشش و مراقبت از ناخن
  • استفاده از دستکش حین انجام کارها
  • استفاده از صابون و مایع و آب ملایم برای شستشوی دست به جای آب داغ
  • استفاده از از روغن ناخن برای جلوگیری از خشک شدن و پوسته پوسته شدن اطراف ناخن
  • قبل از پوشیدن جوراب انگشت های پا هایتان را با پلاستیک پوشانده و سپس جوراب و کفش خود را پا کنید این کار برای حفظ لاک ناخن های پایتان توصیه می شود.
  • در صورتی که ناخن شما شکست ابتدا آن را صاف کنید و یک فرنچ ساده باریک روی آن انجام دهید.
  • بعد از اینکه از استخر خارج شدید مانیکور و پدیکور شما بخاطر کلر خشک می شوند و آسیب می بیند، سریعا روی لاکتان، یک لایه تاپ کت بزنید زیرا تاپ کت مانع محو شدن رنگ لاک تان می شود.
  • انجام مانیکور ژله‌ای که این مانیکور برای مسافرت خیلی ایده‌آل هستند و خاصیت این لاک بالاست و می‌توانند بین ۱۰ روز تا ۲ هفته بدون ترک و آسیب باقی بمانند.
  • بهتر است که برای دوام بیشتر شما همیشه دست ها و مخصوصا پوست اطراف ناخن هایتان را با روغن مخصوص مرطوب نگاه دارید

[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 16 مرداد 1397 ] [ 15:55 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]