معرفی خدمات و تشریفات عروسی

برای خوش عکس شدن در روز عروسی چه راز هایی وجود دارد؟


برای خوش عکس شدن در روز عروسی چه راز هایی وجود دارد؟

برای خوش عکس شدن در روز عروسی چه راز هایی وجود دارد؟ : همیشه همه ی افراد با دین عکس های مدل ها ویا سلبریتی ها این سوال برایشان پیش می اید که چه چیزی ورازی وجود دارد که موجب می شود این افراد تا این حد خوش عکس باشند. ما سعی می کنیم در این مطلب به شما بگوییم که چه گونه عکس بگیرید تا در روز عروسی خود بسیار فوق العاده به نظر ایید.

خوش عکس شدن در روز عروسی

معمولا یکی از بزرگترین دغدغه های عروس خانم ها در روز عروسی خود شیوه ی ایستادن ولبخند زدن و ژست گرفتن در روبه روی دوربین می باشد.چه ان عکس های حرفه ای که در اتلیه گرفته می شود وچه عکس هایی که میهمانان با گوشی ها و موبایل های خود به عنوان یادگاری با عروس خانم می گیرند.مشخص است که همه عروس خانم ها بدون استثنا می خواهند در شب عروسی خود مانند یک پرنسس باشند و مثل یک ستاره در چشن عروسی خود که بهترین شب زندگی انها است بدرخشند.وقشنگ تر وزیباتر از همه ی عمر خود در عکس های عروسی خود ثبت وضبط شوند و یادگاری بسیار با ارزشی برای اینده ی خود به جا بگذارند.


ما به شما اطمینان می دهیم که در اینجا نکته های طلایی ومهم ژست گرفتن در مقابل دوربین را به شما یاداور شویم تا با استفاده و با به کار گیری انها بتوانید زیباتر و قشنگتر و خوش تیپ تر و خوش اندام تر از همیشه در مقابل دوربین ظاهر شوید , دیده شوید.

مطالعه کنید : عکاسی کودک , آتلیه عکاسی کودک

نکته ی اول : پیش از اینکه روز موعود فرا رسد سعی کنید که ژست های سلبریتی ها را در خانه ودر مقابل اینه تمرین کنید.زیرا انها به خوبی می دانند که چگونه در مقابل دوربین ژست بگیرند که لااقل ده کیلو کمتر از وزن واقعی خود به نظر ایند.سعی کنید که حرکات انها را تقلید کنید تا یواش یواش بدن خود را برای گرفتن ژست های مختلف اماده کنید.

تعداد تمرین ژست گرفتن در عکاسی عروس

  1. سعی کنید در روبه روی اینه ایستاده وکمر خود را ۴۵ درجه به سمت چپ ویا راست بچرخانیدوهمزمان با ان باسن خود را نیز به همراه انحنای کمر بچرخانید.
  2. تلاش کنید وزن خود را روی پای عقب بیندازید.
  3. پای دیگر باید به سمت جلو باشد.
  4. سعی کنید زانوی خود را مقداری به پایین بیاورید تا بدنتان زیاد سفت نشده ومصنوعی به نظر نرسد.
  5. می توانید یک دست را به کمر بگیرید ووشکم را منقبض وجمع کنید.

نکته ی دوم : معمولا بیشتر لباس های عروس استین ندارند وبدون استین هستند وهنگام پوشیدن این گونه لباس ها معمولا وبه طور ناخود آگاه همهی عروس خانم ها دوست دارند که دست های خود را نزدیک بدن خود نگه دارند ویا به نحوی انها را در پشت خود پنهان کنند واین امر موجب می شود که بازوهای انها بزرگتر به نظر اید وهمچنین شانه هایشان پهن تر دیده شود بنابراین برای پیش گیری از این موارد عروس خانم هاباید سعی کنند موقعی که لباس بدون استین به تن دارند بازوها وارنج ها خود را مقداری از بدن خود فاصله بدهند.واز هم دیگر نیز دور نگه دارند.تا خوش تیپ تر دیده شوند.

مطالعه کنید : آشنایی با تکنیک پنینگ در عکاسی

نکته ی سوم : تلاش کنید که عضلات چهره ی خود را رها کرده وریلکس نگه داریددر صورتی که حس می کنید به خاطر لبخند زدن های پی در پی عضلات صورت شما سفت وماسیده شده است تلاش کنید به عضلات صورت خود مقداری استراحت بدهیدوبرای چند ثانیه هم شده انها را رها کرده ومنبسط کنید.وهمین طور چشمان خود را بسته وواجازه دهید تا عضلات لب ها وگونه هایتان به حالت اولیه ی خود برگردد.وشما می توانید از عکاسان درخواست کنید که هنگامی که سرتان به طرف پایین است وچشمانتان را بسته اید از شما عکس بگیرند یقینا عکس زیبایی از کار در خواهد امد.

آتلیه عکاسی عروس

نکته ی چهارم : بیشتر با چشمانتان لبخند بزنید.بعضی وقت ها می توانید خنده ی روی لبانتان را کمتر کرده ویک ژست جدی به خود بگیرید وبه همراه تلالو ونشاط توی چشم هایتان لبخند بزنید.به اصطلاح سعی کنید تا چشمانتان بخندند.

نکته ی پنجم : باید از افتادن غبغب خود در عکس جلوگیری کنید .در بیشتر موارد برجسته افتادن غبغب در عکس های هر فردی حتی افراد لاغر نیز موجب ناراحتی انها می شود .برای پیش گیری از این امر می توان در هنگام گرفتن عکس باید گردن خود را ایستاده نگه داشته وهم زمان با ان سرتان را به سمتی چرخش دهید وغبغب را بالا بکشید.ویا یک روش دیگر نیز برای پنهان کردن غبغب وجود دارد وان هم این است که سعی کل سطح زبان تان را به سقف دهانتان بچسبانید.به این روش نیز غبغب برجسته دیده نخواهد شد.

نکته ی ششم : هنگامی که می خواهید بایستید سعی کنید که راست ومحکم بایستید.هیچ وقت قوز نکنید.شانه ها را به سمت عقب بکشید وسینه را باز نگه داریدوهمین طور عضلات شکم را منقبض کرده وان را جمع کنید.

مطالعه کنید : عکاس خوب و حرفه ای

نکته ی هفتم : سعی کنید که معجزه ی لبخند را فراموش نکنید وبهتر است که این را بدانید که لبخند ها وخنده های مصنوعی زیبا ودرخشان نیستندوبه بیننده ی خود حس مصنوعی بودن را انتقال می دهند.سعی کنید خندین را حس کرده وبعد لبخند بزنیدوتلاش کنید شاد باشید وبخندید وبدانید که این لبخند واقعی خودتان است که عکس های شما را زیباتر وجذابتر خواهد کرد.ودر برخی از موارد به دلیل استرس ونگرانی عروس خانم ویا اقا داماد نمی توانند ان طور که باید از ته دل بخندند ویا لبخند بزنند وبه مشکل برمی خورند در اینجا باید انها از یک ترفند کوچک استفاده کنند که این کار را برای انها بسیار اسان خواهد کرد وان ترفند این است.

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی و فیلمبرداری عروس در : آتلیه عکاسی

در اینجا عروس خانم واقا داماد می توانند یک خاطره ی شیرینی را که در گذشته داشتن به یاد اورند تا این لبخند به اسانی بر لبان انها بنشیند.وبتوانند یک عکس زیبا از خود به جا بگذارند.


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 16 مرداد 1397 ] [ 16:19 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]