معرفی خدمات و تشریفات عروسی

تزیین ماشین عروس , تزئینات ماشین عروس


تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس , تزئینات ماشین عروس : یکی از مهمترین تدارکات مراسم عروسی تزئین ماشین عروس می باشد و همه ی عروس وداماد ها علاقه مند هستند که ماشین عروس انها به بهترین شکل ممکن گل زده شود وتزئین شود بنابراین این کار یکی از مهمترین تدارکات ونکته هایی است که نیاز به توجه کردن قبل از عروسی توسط عروس وداماد دارد.

تزیین ماشین عروس با همکاری باغ تالارها :

یکی از برترین و مهمترین خدمات برخی از تالارهای عروسی تزئین ماشین عروس به وسیله ی انها است .انها ماشین هایی بسیار شیک و لوکس را نیز برای این کار در اختیار دارند وشما فقط باید نوع ماشین ومدل تزیین ان را انتخاب کنید تا ان را در اولین فرصت برای شما اماده کننند.وگل بزنند.ودر صورتی هم که تمایل داشتید می توانید ماشین عروستان را از بیرون تهیه کرده وان را بدهید گل آرایی و تزئین کنند.

بهترین باغ تالارهای عروسی در تهران : باغ تالار عروسی تهران

در بین ما ایرانی های رسم های بسیار قشنگی وجود دارد که نشان از فرهنگ غنی ما است این رسم ها در مورد عروسی نیز وجود دارند وبسیار قشنگ هستندویکی از این رسم های قشنگ روز عروسی این است که در این روز آقا داماد یک دسته گل زیبا تهیه کرده وان را با تمام وجود وعشق وعلاقه به عروس خانم هدیه می دهد.واین دسته گل به عنوان یک نماد به حساب می اید که نشان دهنده ی این است که داماد با این کار می خواهد به عروس بگوید که دوست دارد باهم یک زندگی قشنگ به زیبایی گل داشته باشند وعروس خانم نیز تا پایان مراسم ان را در دست های خود نگه می دارد. وبه هدیه ی آقا داماد احترام می گذارد وانها با یک ماشینی زیبا که با سلیقه ی خودشان تزئین شده راهی خانه ی ارزوها وبخت خود می شوند .


شما می توانید برای انتخاب تزیین ماشین عروس و همین طور برای انتخاب دسته گل به چندین گل فروشی مراجه کرده واز انها بخواهید که عکس هایی از نمونه کار های خود را در اختیار شما قرار دهند تا شما پس از مقایسه ی نمونه کار ها وقیمت های انها یک دسته گل زیبا ویک تزئین ماشین عروس قشنگ از بین انها انتخاب کنیدوان را سفارش دهید.ویک بیعانه پرداخت کنید .تا برای روز عروسی شما ان را اماده کننند وهمین طور اگر شما از قبل یک طرح خاصی را برای این کار در زهن خود دارید ودوست دارید که این طرح برای تزئین ماشین عروس شما استفاده شود می توانید ان را به گل فروش ویا فردی که وظیفه ی گل ارایی ماشین شما را دارد توضیح دهید تا ان را برای شما پیاده کند..

برای انتخاب گل فروشی باید چند نکته را رعایت کرد :

  1. فاصله ی گل فروشی تا منزل اقامت شما زیاد نباشد.تا وقت شما هنگام رفت وامد به انجا تلف نشود.
  2. همین طور فاصله ی ان با ارایشگاه نیز زیاد نباشد.که عروس خانم زیاد منتظر امدن شما باشند.
  3. وموقعیت مکانی ان طوری باشد که زیاد در مسیر های پر تردد وشلوغ وترافیک نباشد به خصوص اگر عروسی در روز پنجشنبه باشد این ترافیک بیشتر نیز خواهد بود.واین امکان وجود دارد که شما در یک ترافیک سنگین گیر کنید ونتوانید سر وقت به آرایشگاه و تالار عروسی خود برسید.

در صورتی که ماشینی که به عنوان ماشین عروس در نظر گرفته اید به خودتان تعلق دارد؟

برای انتخاب و تزئین ماشین عروس هم مانند سایر تدارکات عروسی هزینه مورد نیاز است .ولی در صورتی که شما دوست ندارید برای این کار هزینه صرف کنید ودوست دارید هزینه ی این کار را صرفه جویی کنید .در صورت داشتن خودروی شخصی می توانید ان را برای این کار انتخاب کنید و یا میتوانید از ماشین های دوستان واشناین در این کار استفاده کنید.ولی یک تعداد افرادی هستند که دوست دارند برای حمل عروس خود از ماشین های لوکس و مجللی که برای این کار کرایه داده می شوند استفاده کنند.بنابراین دراین صورت شرایط یک مقدار با قبل متفاوت می شود.وهزینه های عروسی مقداری زیادتر خواهد شد.


یکی از امتیازات این روش این است که شما گزینه های زیادی در اختیار دارید که می توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید اما هر انتخابی هزینه ی مخصوصی برای خود دارد .وگل فروشی ویا در محل اجاره انها وظیفه دارند که شرایط اجاره وهمین طور حدود قیمت ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهندوتا شما هم بتوانید با در نظر گرفتن همه ی جوانب امر تصمیم خود را بگیرید و ماشین عروس خود را انتخاب کنید.و طرح تزئین ان را نیز تعیین کنید.

واما شرایط اجاره ماشین عروس :

  • اکثرا ماشین عروس را به مدت ده ساعت به اجاره می دهند ودر صورتی هم که شما بخواهید بیشتر از این مدت ماشین را پیش خود نگه دارید وتحویل ندهید در این صورت باید یک هزینه ی اضافی بابت هر ساعت تاخیر در تحویل ان پرداخت کنید.
  • معمولا هزینه ی تزئینات وگل ارایی ماشین عروس را باید فرد اجاره دهنده ی ماشین پرداخت کند وهزینه ای جداگانه از این بابت از مشتری در یافت نمی شود وعروس وداماد می توانند ومختار هستند که نوع تزئین وگل ارایی ماشین را خودشان از آلبوم گل فروشی انتخاب بکنند.واز انه بخواهند که این طرح روی ماشین انها زده شود.
  • زیاد از محدوده شهر خارج نشوید زیرا این کار موجب خواهد شد که هزینه های شما زیاد شود.زیرا سوخت زیادی مصرف می شود وهمین طور اصطلاک ماشین نیز به حساب می اید.
  • در صورتی که دوست دارید ماشینی را که اجاره می کنید بدون راننده باشد و خودتان ان را برانید دراین صورت باید در هنگام اجاره ماشین عروس باید چکی به اندازه ی قیمت ماشین در انجا به عنوان ضمانت در اختیار کسانی که ماشین را اجاره می دهند بگذارید وهنگامی که ماشین را تحویل می دهید انها چک شما را به شما تحویل خواهند داد.ولی نه در صورتی که شما تمایل دارید که ماشین را همراه راننده اجاره کنید دیگر نیازی به دادن چک نیست.ودیگر لازم نیست نگران تهیه ی چک باشید.

اجاره ماشین عروس

معروفترین موسسات اجاره ماشین عروس در : اجاره ماشین عروس تهران

و در پایان

در صورتی که شما زیاد وضع مالی خوبی ندارید ومی خواهید هزینه ی اجاره و تزئین ماشین عروس را در عروسی تان صرفه جویی کنید؟در صورت داشتن مقداری خلاقیت شما می توتند خودتان ماشین تان را خودتان گل بزنید ویا با تعدادی بادکنک ان را تزئین کنید واگر هم خودروی شخصی ندارید می توانید از یکی از دوستانتان خواهش کنید تا ماشینش را در ان روز در اختیار شما قرار دهد.


[ بازدید : 213 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 28 مرداد 1397 ] [ 14:37 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]