معرفی خدمات و تشریفات عروسی

انواع لایت مو


انواع لایت مو

انواع لایت مو : هایلایت و در کل رنگ کردن مو و ایجاد تغییر بزرگ در رنگ مو یکی از پرطرفدارترین تکنیک هایی آرایشی است که در بین خانم های عاشق رنگ مو کاربرد وسیعی داشته است چون کمک زیادی به زیبایی موها و در نهایت زیبایی چهره شخص کرده است.

انواع لایت مو

در اینجا ما شما را با انواه لایت های روز دنیا آشنا می کنیم

لو لایت (low light)

لو لایت مخصوص موهای روشن و بلوند می باشد معمولا این لایت با دو روش فویل و کلاه مش قابل انجام است لو لایت به طور کل یعنی ایجاد تکه های تیره روی موهای روشن، انجام لو لایت در جذابیت چهره فرد و جوان تر دیدن شدن و درخشان شدن موی فرد تاثیر گذار است آرایشگر با انجام لو لایت چهره‌ی مشتری را از‌یکنواختی در می آورد و با ایجاد رفله‌های تیره، نوعی سایه روشن زیبا بر روی موی مشتری ایجاد می کند؛ که این روش برای کسانی که ریشه مو دارند و نمیخواهد رنگ یا مش خود را تمدید کنند هم مناسب است.

همان گونه که گفتیم لو لایت یعنی روی موهایی با زمینه روشن، تکه های تیره درآوردن. معمولا روش لو لایت برای موهای روشن اروپایی بسیار مناسب و راحت است. در زمان هایی که موهای روشن شخص دچار زردی یا بدرنگی شده هم می توان رگه های تیره از پایه ۳ و ۴ از هر رنگی که دوست دارد روی موهای روشن او ایجاد کرد.

بهترین آرایشگاه عروسی در تهران : آرایشگاه عروس

های لایت (Hight Light)

در تعریف های لایت، های لایت برعکس لو لایت است.‌ پس در این روش آرایشگر بر عکس لو لایت تکه های روشن را بر روی تیره در می آورد. در روش ‌ هایلایت کردن مو را تا ۳ درجه روشن می کنند و در دکلره تا ۸ درجه روشن می کنند.


و رگه های خیلی روشن و انواع بلوند‌های دودی، زیتونی و رنگهای خاص مثل مسی، صورتی، قرمز، سورمه ای ایجاد می‌کنند. هایلایت روی موی طبیعی خیلی طبیعی تر و بهتر می شود چون همان طور که گفتیم مخصوص موهای تیره است. هایلایت با دو روش فویل و کلاه مش قابل انجام است در این روش رگه های از مو را با استفاده از رنگ های (دودی) یا دکلره تا حدود ۳ تا ۸ درجه می توانند روشن کنند.

سان‌ لایت (Sun light)

این روش لایت در ۲ حالت صورت می پذیرد و داشتن زمینه موی روشن بهترین حالت برای انجام سان لایت است.

روش اول : وقتی موهای زمینه خیلی روشن باشد از لابه لای موهای شخص تکه ها و رگه های روشن تری در می آورند معمولا از بلوند خیلی روشن استفاده می شود.

روش دوم : همان طور که گفتیمروش دومی نیز برای انجام سان لایت وجود دارد که در این روش بیضی بالای سر را کاملا با روش دکلره بلوند می کنند در این روش هم خیلی بهتر است که زمینه‌ی مو بسیار روشن باشد زیرا یک هارمونی بسیار زیبا را موهایتان ایجاد می کند ولی از ان جایی که سلیقه های اشخاص با هم متفاوت است عده ای نیز سان لایت را روی زمینه تیره دوست دارند که آن روش هم زیبایی خاص خود را دارد.

مون‌ لایت (moon light)

روش مون لایت کاملا برعکس روش سان لایت است؛ یعنی تمام مراحل را عین سان لایت انجام می دهند با این تفاوت که در این روش بیضی بالای سر از رستنگاه مو تا تاج سر کاملا تیره رنگ می کنند و قسمت های زیرین موها بلوند می شود.


سان لایت پر طرفدار تر از این روش است و روش مون لایت به نسبت سان لایت از طرفداران کمتری برخوردار بوده واین روش مخصوص افرادی با سلیقه های خاص و منحصر به فرد است.

هاف‌لایت (half light)

در این روشن مو را به ۲ رنگ متفاوت از هم در می آورند و همان گونه که از اسمش مشخص است نصف موها در این روش روشن شده و نصف باقی موها تیره می شوند. با توجه به اندازه موی فرد مو را به قسمت مساوی تقسیم می کنند و نصف پایین مو را دکلره کرده و قسمت های بالای مو را یک رنگ تیره تر انتخاب می کنند انتخاب نوع رنگ مو کاملا سلیقه ای است؛ مثلا اگر موی فرد پایه‌ی ۵‌ یا ۶ زیتونی باشد و نیمه‌ی روشن شده بلوند زیتونی که یک رنگ موی بسیار زیبا و جذاب می شود. این نوع‌ هاف لایت با بعضی از شینیونها بسیار زیباست و چهره فرد را بسیار جذاب می کند و در زیبایی او تاثیر دارد.

بیشتر بدانید : رنگ مو

مووی لایت (movie light)

یکی از انواع هایلایت های فانتزی موی لایت است که اغلب کسانی که این مدل را انتخاب می کنند کسانی هستند که تنوع طلب و روحیه خیلی شاد و فانتزی دارند. در این روش لایت به این ترتیب که مستطیل بالای سر را به طور کامل دکلره کرده و به هفت قسمت افقی تقسیم می کنند. سپس هر یک از این مستطیل ها را به به رنگ های شاد فانتزی مثل نارنجی، بنفش، آبی، صورتی، سبز و… رنگ آمیزی می کنند. در مرحله آخر موهای شما به شکل رنگین کمانی در خواهد آمد. جنس این رنگ های فانتزی دائمی نیست و این رنگ ها از نوع رنگ های موقتی است که معمولا به شکل رنگ های شامپویی در بازار موجود است که معمولا پس از چند بار شستشو کمرنگ وکمرنگ تر می شوند.


[ بازدید : 388 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 29 مرداد 1397 ] [ 15:51 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]