معرفی خدمات و تشریفات عروسی

انواع هایلایت مو


انواع هایلایت مو , هزینه و قیمت هایلات مو : در این مقاله قصد داریم تا برای شما هایلایت مو و انواع مختلف آن را شرح دهیم. در تعریف هایلایت مو در واقع باید بگوییم که هایلایت مو یعنی ایجاد تکه های روشن مو در لا به لای موهای تیره است. امروزه علاوه بر انواع مش ها و رنگ های متنوع مو هایلایت مو طرفداران بسیاری پیدا کرده است و یکی از تکنیک های پر طرفدار رنگ در سالن های زیبایی می باشد که در مقابل رنگ موهای معمولی هایلایت جذابیت بیشتری را دارد.

انواع هایلایت مو

در این زمینه خلاقیت آرایشگران در ایجاد تنوع رنگی زیاد باعث شده است که رنگ های متعددی از هایلایت ابداع شود که همگی آن ها از محبوبیت زیادی برخوردار است و امروزه هایلایت مو به یکی از بهترین راه های افزایش جذابیت تبدیل شده است. برای داشتن یک موی هایلایت شده زیبا کافیست به یک سالن زیبایی و یک متخصص رنگ و مش مراجعه نمایید تا نتیجه خوب و عالی را در زیبایی مو و چهره تان به دست بیاورید.

بهترین آرایشگاه های عروس : سالن آرایش عروس تهران

هایلایت طبیعی

از آن جایی که فهمیدید هایلایت کردن مو مثل رنگ کردن معمولی نیست و برای انجام نیاز به یک متخصص هایلایت است پس احتیاج به فردی متخصص و حرفه ای دارد. همان طور که گفتیم هایلایت مو مدل های مختلفی دارد برای مثال می توانید تنها روی موها، زیر یا حتی انتهای آن را رنگ کنید. هایلایت طبیعی همان گونه که از اسمش مشخص است روشی است که رنگ هایلایت در این رنگ نباید خیلی روشن باشد در این صورت موی شما از حالت طبیعی خارج می شود رنگ هایلایت طبیعی باید ۱ یا ۲ درجه از رنگ اصلی و زمینه مو روشن تر باشد و نه زیاد معمولا این نوع هایلایت طبیعی برای موهای مناسب است که شاداب و سالم باشند برای داشتن هایلایت طبیعی از رنگ هایی با تناژ قهوه ای مایل به طلابی برای هایلایت موهایتان استفاده نمایید به این شکل شما حتما هایلایت طبیعی تری خواهید داشت.

هایلایت تیکه ای

در این نوع هایلایت رنگ هایلایت حتما باید از رنگ مو پایه خودتان روشن تر باشد. در این روش دسته های باریک و ۳ سانتی از مو رو جدا کرد و رنگ را روی مو می زنند. معمولا این روش هایلایت برای خانم هایی که موهای زبر و ضخیمی دارند انتخاب مناسبی می باشد در این نوع هایلایت تکه ای مو را با کلاه مش یا فویل تا ۳ درجه و یا اگر رنگ های خیلی خاصی مثل مسی یا قرمز میخواهند در این صورت با دکلره مو را کاملا روشن می کنند هایلایت کار می داند که برای این تکنیک از فویل هایلایت استفاده می کنند پس دسته های کوچک و مساوی از مو را جدا می کنند و با فاصله از هم روی آنها رنگی ۳ یا ۴ درجه روشن تر از رنگ پایه موهایتان که با اکسیدان ۹ درصد مخلوط کرده است را میزند. معمولا بعد از ۳۰ دقیقه موها یتان را می توانید شستشو دهید.

در مورد رنگ مو بیشتر بدانید : رنگ مو

هایلایت مخفی

برای اینکه یک تغییر شیک و خاص را در موهایتان تجربه کنید بهتر است که این نوه هایلایت را امتحان کنید و با اضافه کردن چند رشته هایلایت درون موهایتان یک موی زیبا داشته باشید مقداری از موهای تان که در زیر است را انتخاب کنید بهتر است آن قسمت از مو که در دید نیست را انتخاب کنید و سپس موها را رنگ نمایید انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای است اما معمولا برای موهای روشن از هایلایت تیره و برای تیره از هایلایت روشن استفاده می کنند همان طور که گفتیم این روش برای کسانی مناسب است که می خواهند تغییر کوچکی در مو ایجاد کنند و این مدل مو زمانی که موهای شما باز است جلوه زیبایی دارد؛ و موهای رنگی لابه لای موهایتان خود نمایی خواهند کرد.

هایلایت مو

هایلایت آمبره

آمبره در معنی لغوی به معنی سایه است امروزه این نوع هایلایت در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است در روش آمبره مو ریشه مو تیره تر از قسمت انتهایی مو است و به همین دلیل این شیوه رنگ کردن مو و ترکیب رنگ آمبره با ایجاد تنالیته ای مواج در بین موها سبب می شود تا بخش پایینی موها از قسمت های بالایی موها روشن تر به نظر برسد به این تکنیک آمبره می گویند. معمولا برای انجام آمبره بهتر است که از سایه هایی به رنگ طبیعی چهره، مو و چشم استفاده شود بهتر است که با یک متخصص حرفه ای راجب نوع رنگ آمبره مشورت نمایید. پس پیشنهاد ما برای شما این است که روش آمبره یک هایلایت طبیعی است و می توانید برای داشتن موهای جذاب این نوع هایلایت را امتحان کنید.


هایلایت بالیاژ

این نوع هایلایت هم در واقع مثل هایلایت آمبره است بالیاژ در لغت به معنی مش در هوای آزاد است، در این نوع روش هایلایت رنگ به صورت رفت و برگشت و در یک شیب طبیعی تر می باشد؛ و آن جایی که این روش بدون فویل و کلاه صورت می گیرد این روش به مدرن ترین و طبیعی ترین تکنیک هایلایت شناخته شده است. بالیاژ نوعی تکنیک است که با ایجاد سایه های طبیعی در بین مو سبب می شود تا مو پر حجم و زیبا دیده شود. این تکنیک برای انواع موهای بلند و کوتاه قابل اجرا است ومثل روش آمبره باعث تیرگی در ریشه موها و روشنی در انتهای موها می شود. از مزیت های دیگر این روش این است کههر چه موی شما رشد کند و ریشه مو شما طبیعی باشد موها تازگی خود را از دست نداده و می تواند تازگی و زیبایی خود را بدون نیاز به ترمیم مداوم حفظ نماید. پس بدون نیاز به ترمیم می توانید با خیال راحت از این روش هایلایت استفاده کنید.

هایلایت فویل

امروزه در دنیای آرایش و رنگ مو از فویل استفاده های زیادی می شود بخاطر تمیز و منظم در آمدن کار بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که برای هایلایت موها از فویل استفاده کنند این مدل از هایلایت مناسب موهای رنگ شده با پایه ۶ به بالا است که در این روش پس از برداشتن فویل ها تکه های روشن مو به شکلی کاملا منظم و خط کشی شده می باشد. فویل ها را بسته به اندازه موها برش می زنند پس همانطور که گفتیم ابتدا می بایست فویل ها را به قطعات کوچکی متناسب با موها ببرید. معمولا اندازه عرض فویل ۱۰ الی ۱۵ و طول آن ۲۰ الی ۲۵ سانت است. معمولا به شکل مستطیل و کمی بلندتر برش می زنند و قسمت های از مو که قرار است رنگ شوند را پس از رنگ کردن درون فویل ها می گذارند. دقت کنید که چون فویل ها تا می شوند باید ۲ برابر طول مو باشد.

هایلایت کردن پر حجم مو

یکی از عمده مشکلاتی که خانم ها دارند و همیشه از آن حساس نارضایتی می کنند داشتن موهای کم پشت و نازک است که این مشکل باعث شده است تا برای زیباتر کردن موهای شان با مشکل مواجه شوند. معمولا وقتی کسی موهایش را رنگ می کند متوجه پر پشت شدن موهایش می شود. بله رنگ کردن موها باعث حجیم شدن و پر پشتی مو می شود مخصوصا وقتی که قرار باشد که شما به یک مهمانی خاص یا عروسی دعوت شوید؛ و نمی توانید موهای کم پشت خود را برای مهمانی مرتب کنید بهترین راه یک آرایشگر حرفه ای را انتخاب کنید تا یک رنگ موی مناسب، مدل مو و آرایشی مناسب چهره تان را برایتان انتخاب کند حتما هم لازم نیست که کل موهایتان را رنگ کنید با هایلایت قسمتی از مو می توانید موهایتان را حجیم تر جلوه دهید. اگر بعد از رنگ کردن مو از موها به درستی مراقبت کنید، رنگ آنها چندین هفته دوام می آورد.


[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 29 مرداد 1397 ] [ 15:55 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]