معرفی خدمات و تشریفات عروسی

پمپ پنتاکس


شرکت پمپ پنتاکس : یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع پمپ های آب خانگی وصنعتی در دنیا که می توان گفت بازار بسیار بزرگی را در سراسر جهان در اختیار دارد شرکت پمپ پنتاکس است . شرکت پمپ پنتاکس بیش از ۲۵ سال در بازار بین المللی توانسته است مشتریان بزرگی را برای خود جمع کند . به طوری که هر لحظه توانسته است نیاز مشتریانش را برطرف کند .

بی شک کسب اعتماد مشتریان و رضایتمندی آنها از یک طرف و اعتماد به همکاران در کنار تولید سیستم های پویا و انعطاف پذیر در برنامه های اولیه شرکت پمپ پنتاکس قرار دارد . از طرفی کار آفرینی با راه حل های سفارشی در سطح بین المللی نیز از اولویت اصلی شرکت پنتاکس است . با این توصیفات می توان گفت شرکت پمپ پنتاکس برنامه ای بلند مدت برای توسعه طلبی در جهان در عرصه تولید و ساخت انواع پمپ های خانگی و صنعتی در سر دارد و تا حدودی به خواسده خود رسیده است.

کیفت پمپ پنتاکس

بی شک یکی از پمپ های با کیفیت در دنیا ؛ پمپ پنتاکس است ؛ تمامی محصولات پنتاکس را کاملا قبل از ارائه در محیط مصنوعی و واقعی تست می کنند تمامی آزمایشات عملکردی , هیدرولیکی , الکتریکی و .. بر روی تمامی محصولات انجام می شوند.

گواهینامه ها تولید پمپ پنتاکس

سیاست شرکت پنتاکس به توسعه مداوم تمام فرایندهای تولید و مدیریت با توجه به حفاظت از محیط زیست اشاره می کند : سیستم مدیریت کیفیت با استفاده از گواهی UNI EN ISO 9001 و سیستم مدیریت محیط زیست با گواهی UNI EN ISO 14001 برای شرکت پنتاکس تایید شده است. علاوه بر اینها برنامه ریزی دقیقی برای سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی در محل کار مطابق با استاندارد OHSAS 18001 در حال انجام می باشد.

تحقیق و توسعه

پنتاکس دو واحد کاملا اتوماتیک مجهز به تجهیزات پیشرفته و تکنولوژیکی برای مطالعه و آزمایش پیش نمونه های جدید طراحی کرده است . در این واحد دستگاه های بسیار پیچیده برای تست و تایید محصول و در نهایت ارائه به خط تولید در اختیار گرفته شده است .


[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 3 مهر 1397 ] [ 15:26 ] [ حسام نادری ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]